Efekty krwi

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Quaker
Miłośnik broni
Posty: 128
Rejestracja: 08 lis 2010, 20:58

02 kwie 2011, 20:02

Witam, moje pytanie brzmi: czy da się sprawić, żeby rozpryśnięte plamy krwi na ziemi czy ścianach nie znikały W OGÓLE (a właściwie do przejścia na inną mapę)? Znacznie ubarwiłoby to rozgrywkę. A ubarwiłoby... na czerwono :P Poza tym, dałoby mi to poczucie większej realności gry i większej psychodeli :bolek: No więc jak?


Knurr

02 kwie 2011, 20:28

Nawet jeżeli dałoby się, gra na pewno krzaczyła by się x4 - x5 razy więcej.


Awatar użytkownika
Quaker
Miłośnik broni
Posty: 128
Rejestracja: 08 lis 2010, 20:58

02 kwie 2011, 20:30

Krzaczenie to już nie wasz problem. Ja chcę tylko wiedzieć, czy istnieje taka możliwość.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

02 kwie 2011, 20:46

Jeśli chcesz przyozdobić sobie mapę, musisz zastosować pewien trik
Przypisz sobie do konkretnego klawisza w pliku user.ini (z ikoną zębatki) następujący ciąg znaków: set splat drawscale 0.6 (na moje oko to optymalna wielkość). W grze, jak odpowiednio przyozdobisz mapę, w momencie gdy dana plama znika musisz naciskać ten klawisz odpowiednio szybko. Plama powinna zostać tam gdzie była.

To chyba jedyny sposób. Jest jeszcze mod, ale on przynajmniej mi nie działał ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Quaker
Miłośnik broni
Posty: 128
Rejestracja: 08 lis 2010, 20:58

02 kwie 2011, 21:00

Dzięki, SD. Mógłbyś coś więcej o tym modzie? Może mi by zadziałał.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

02 kwie 2011, 21:14



Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Knurr

02 kwie 2011, 21:18

Czytając komentarze można wywnioskować, że to nie działa na AWP, tylko StP.

I tu pojawia się pytanie. Co zrobić, żeby działało to z AWP?


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

02 kwie 2011, 21:26

KnurrMan pisze:I tu pojawia się pytanie. Co zrobić, żeby działało to z AWP?
Nic? :P

Może kank coś na to poradzi ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

03 kwie 2011, 02:39

W skryptach od krwi (np.: BloodDripTrail.uc i podobne) pozmieniaj:
LifetimeRange=(Min=1.000000,Max=2.000000)
na np.:
LifetimeRange=(Min=999998.000000,Max=999999.000000)
Jeśli to możliwe, zmień też:
AutoDestroy=True na AutoDestroy=False
Tak jak zrobiłem to w załączniku. Działa z AW i AWP, powoduje crash po 5 minutowej masakrze (pewnie przez to, że bryzgające strugi krwi z odciętych kończyn również pozmieniałem - robiłem to na szybko) 8-)
Załączniki
FX.zip
(154.62 KiB) Pobrany 172 razy
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2011, 02:40 przez Lothar, łącznie zmieniany 1 raz.


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
Quaker
Miłośnik broni
Posty: 128
Rejestracja: 08 lis 2010, 20:58

04 kwie 2011, 17:26

Ściągnąłem dla testu Nothing-D, ale wyskakuje mi Critical Error:
Nie udało się wpisać AW7_startup.fuk: Nie można zaimportować prywatnego obiektu SpriteEmitter SpriteEmitter FX.SpriteEmitter152

Historia: UGameEngine::Init <- InitEngine
Ważne! Czy ktoś mógłby mi podesłać niemodyfikowany plik FX.u? Z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2011, 18:39 przez Quaker, łącznie zmieniany 4 razy.


ODPOWIEDZ