Efekty krwi
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Witam, moje pytanie brzmi: czy da się sprawić, żeby rozpryśnięte plamy krwi na ziemi czy ścianach nie znikały W OGÓLE (a właściwie do przejścia na inną mapę)? Znacznie ubarwiłoby to rozgrywkę. A ubarwiłoby... na czerwono Poza tym, dałoby mi to poczucie większej realności gry i większej psychodeli No więc jak?
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Jeśli chcesz przyozdobić sobie mapę, musisz zastosować pewien trik
Przypisz sobie do konkretnego klawisza w pliku user.ini (z ikoną zębatki) następujący ciąg znaków: set splat drawscale 0.6 (na moje oko to optymalna wielkość). W grze, jak odpowiednio przyozdobisz mapę, w momencie gdy dana plama znika musisz naciskać ten klawisz odpowiednio szybko. Plama powinna zostać tam gdzie była.
To chyba jedyny sposób. Jest jeszcze mod, ale on przynajmniej mi nie działał
Przypisz sobie do konkretnego klawisza w pliku user.ini (z ikoną zębatki) następujący ciąg znaków: set splat drawscale 0.6 (na moje oko to optymalna wielkość). W grze, jak odpowiednio przyozdobisz mapę, w momencie gdy dana plama znika musisz naciskać ten klawisz odpowiednio szybko. Plama powinna zostać tam gdzie była.
To chyba jedyny sposób. Jest jeszcze mod, ale on przynajmniej mi nie działał
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Tu go masz >> https://www.moddb.com/mods/nothing-d-mod ... hing-d-mod
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Czytając komentarze można wywnioskować, że to nie działa na AWP, tylko StP.
I tu pojawia się pytanie. Co zrobić, żeby działało to z AWP?
I tu pojawia się pytanie. Co zrobić, żeby działało to z AWP?
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Nic?KnurrMan pisze:I tu pojawia się pytanie. Co zrobić, żeby działało to z AWP?
Może kank coś na to poradzi
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
W skryptach od krwi (np.: BloodDripTrail.uc i podobne) pozmieniaj:
LifetimeRange=(Min=1.000000,Max=2.000000)
na np.:
LifetimeRange=(Min=999998.000000,Max=999999.000000)
Jeśli to możliwe, zmień też:
AutoDestroy=True na AutoDestroy=False
Tak jak zrobiłem to w załączniku. Działa z AW i AWP, powoduje crash po 5 minutowej masakrze (pewnie przez to, że bryzgające strugi krwi z odciętych kończyn również pozmieniałem - robiłem to na szybko)
LifetimeRange=(Min=1.000000,Max=2.000000)
na np.:
LifetimeRange=(Min=999998.000000,Max=999999.000000)
Jeśli to możliwe, zmień też:
AutoDestroy=True na AutoDestroy=False
Tak jak zrobiłem to w załączniku. Działa z AW i AWP, powoduje crash po 5 minutowej masakrze (pewnie przez to, że bryzgające strugi krwi z odciętych kończyn również pozmieniałem - robiłem to na szybko)
- Załączniki
-
- FX.zip
- (154.62 KiB) Pobrany 172 razy
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2011, 02:40 przez Lothar, łącznie zmieniany 1 raz.
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
Ściągnąłem dla testu Nothing-D, ale wyskakuje mi Critical Error:
Ważne! Czy ktoś mógłby mi podesłać niemodyfikowany plik FX.u? Z góry dziękuję.Nie udało się wpisać AW7_startup.fuk: Nie można zaimportować prywatnego obiektu SpriteEmitter SpriteEmitter FX.SpriteEmitter152
Historia: UGameEngine::Init <- InitEngine
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2011, 18:39 przez Quaker, łącznie zmieniany 4 razy.