Powiększanie Static Meshy

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Unormaliti
Miłośnik broni
Posty: 107
Rejestracja: 30 gru 2010, 17:27
Lokalizacja: jest ten prąd ?

22 mar 2011, 21:07

tak jak w temacie:jak powiekszać meshe ? czy można i jak powiekszyć


Awatar użytkownika
Edek
Modder
Modder
Posty: 116
Rejestracja: 30 paź 2007, 13:46
Lokalizacja: Rapture

22 mar 2011, 21:38

Prawoklik na obiekt => StaticMeshActor Properties => Display => Draw Scale lub Draw Scale 3D (w przypadku powiększania nieproporcjonalnego).
Można również użyć narzędzia Actor Scalling w lewym górnym rogu (kwadrat z 3 strzałkami).
Ostatnio zmieniony 22 mar 2011, 21:40 przez Edek, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Unormaliti
Miłośnik broni
Posty: 107
Rejestracja: 30 gru 2010, 17:27
Lokalizacja: jest ten prąd ?

23 mar 2011, 14:34

Sam sobie poradziłem ale i tak dam ''pomógł''
ale mam jeszcze takie pytanie: da się zrobić aby przez static meshe można było przechodzić ?


Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Edek
Modder
Modder
Posty: 116
Rejestracja: 30 paź 2007, 13:46
Lokalizacja: Rapture

23 mar 2011, 14:37

Prawoklik na obiekt => StaticMeshActor Properties =>Collision => bBlockPlayers(ustawiasz false)


Awatar użytkownika
Unormaliti
Miłośnik broni
Posty: 107
Rejestracja: 30 gru 2010, 17:27
Lokalizacja: jest ten prąd ?

26 mar 2011, 16:45

Dzięki daje ''pomógł''


Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ