Pytanie w sparawie AWP.

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Gemboj13
Badass Multikiller
Posty: 7
Rejestracja: 23 paź 2010, 23:42
Lokalizacja: Google

25 mar 2011, 22:11

Witam.

Mam pytanie w sprawie AWP. W pliku AWPmod.ini jest tylko kilka linijek [AW7Game.AW7Mutator] wiecie co np. zamienia deagla na berett itd.

Moje pytanie grzmi tak: czy mógłbym "dopisać" kilka linijek tak aby np (!) zamienić mleko na sekator itd. żeby był łatwo dostępny (to jest tylko przykład). Czy byłaby taka możliwość?

(posiadam plik WeaponsList.txy)

Proszę o szybką odpowiedz :D

EDIT:
A i prosiłbym o kody na wszystkie bronie (wszysciótkie) :P

Znam tylko EDWeapons ale on napewno nie dodaje wszystkich broni

P.S.

Mam zainst. P-STP, P-AW, AWPMod i ED. Czy w tym pakiecie znajdują się takie bronie jak proca, łuk, M@DHammer, sword etc.
Ostatnio zmieniony 25 mar 2011, 22:17 przez Gemboj13, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 mar 2011, 22:38

Gemboj13 pisze:Moje pytanie grzmi
Łomatko! Litości, tylko nie grzmij! :D

Oczywiście, że mógłbyś dopisać i możesz, skoro masz plik WeaponList.txt

Skoro masz zainstalowany AWPMod, to masz procę, łuk. Ale nie pójdzie ci to, bo nie masz AWP. A AWP a AWPMod to co innego. Nie będę tłumaczył, to w samym opisie w dowloadzie jest. Będzie reszta broni. A chcesz mieć niemal wszystkie? Grając w AWPMod wpisz w konsoli
dev
i będą prawie wszystkie bronie. Prawie, bo na pewno wszystkich zainstalowanych nie masz. A nikt nie będzie ci teraz listy modów robił - poszukaj sobie w downloadzie.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Gemboj13
Badass Multikiller
Posty: 7
Rejestracja: 23 paź 2010, 23:42
Lokalizacja: Google

25 mar 2011, 22:55

Nie no nie proszę o to ;p Zaraz dokładnie powiem co mam zainstalowane :D Powiem co ile waży, może się zoriętujecie ;p

Tiguill tak ..

AWP-182mb
AWPMod (Igor Pavlov)-53mb

Mi się wydaje że mam obie rzeczy xd

Wg. możesz mi podać takową scieżkę? Przykład tylko byś mi zrobił ;p


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 mar 2011, 23:32

Masz wszystko co do szczęścia potrzebne. Jeśli poprawnie zainstalowałeś, to działa. I działa kod dev.

Przykład:
STP na S:\Gryteka\Postal2STP\
AW na S:\Gryteka\Postal2STP\ApocalypseWeekend\
AWP na S:\Gryteka\Postal2STP\ApocalypseWeekend\
AWPMod na S:\Gryteka\Postal2STP\ApocalypseWeekend\
ED na S:\Gryteka\Postal2STP\EternalDamnation\

Może być? :faja:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Gemboj13
Badass Multikiller
Posty: 7
Rejestracja: 23 paź 2010, 23:42
Lokalizacja: Google

26 mar 2011, 13:34

Kolego xD Nie o to mi chodzi ;p Chodzi mi o to żeby dodać bronie np. sekator żeby leżał koło budy Champa :D Przykład ;p

Albo jak jest :

[AW7Game.AW7Mutator]
ReplaceClass=(OldClass=PistolWeapon,NewClass="AWPModInventory.GlockWeapon")
ReplaceClass=(OldClass=MachineGunWeapon,NewClass="AWPModInventory.M16Weapon")
ReplaceClass=(OldClass=ShotGunWeapon,NewClass="AWPModInventory.ShortyWeapon")
ReplaceClass=(OldClass=MaDBombWeapon,NewClass="AWPModInventory.BombWeapon")
ReplaceClass=(OldClass=ChainsawWeapon,NewClass="AWPModInventory.EDChainsawWeapon")
ReplaceClass=(OldClass=FlameWeapon,NewClass="AWPModInventory.StynxWeapon")
ReplaceClass=(OldClass=DustersWeapon,NewClass="AWPModInventory.NucklesWeapon")
ReplaceClass=(OldClass=MeatCleaverWeapon,NewClass="AWPModInventory.CleaverWeapon")
ReplaceClass=(OldClass=SawnOffWeapon,NewClass="AWPModInventory.SawedOffWeapon")
ReplaceClass=(OldClass=BatonPickup,NewClass="BaseballBatWeapon ")
ReplaceClass=(OldClass=PistolPickup,NewClass="")
ReplaceClass=(OldClass=MaDSPistolPickup,NewClass="")
ReplaceClass=(OldClass=PistolPickup,NewClass="AWPModInventory.GlockPickup")
ReplaceClass=(OldClass=ShotGunPickup,NewClass="AWPModInventory.ShortyPickup")
ReplaceClass=(OldClass=MachineGunPickup,NewClass="AWPModInventory.M16Pickup")
bEDGore=True

, to czy mógłbym dopisać pare linijek :D wiecie ;p ReplaceClass=(OldClass="PAŁKA"=PĄCZEK

Czy mógłbym poprostu dopisać pare linijek do tych istniejących xd Czy wogóle nie ma takiej potrzeby, żeby dodać bronie na planszę :D Albo podmienic XD

(wiem masło-maślane) ;p Przepraszam za to xd


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

26 mar 2011, 13:51

Obrazek

Ogranicz trochę liczbę tych "xD".

A tutaj poradnik dla Ciebie jak dodać broń na mapę, mimo iż to już było na Forum:

UWAGA! Zanim cokolwiek zrobisz, zrób kopię zapasową mapy!
Napiszę Ci w miarę zrozumiale co pokolei robić:
1. Otwórz edytor .../.../Postal2STP/System/UnrealEd.exe
2. Czekasz aż ci się załaduje.
3. Klikasz na File, a następnie Open
4. Otwierasz jakąś mapę. polecam suburbs-3(jest to dom- tutaj zaczynasz grę)
5. Przechodzisz na zakładkę Actor Classes, następnie Pickup>>WeaponPickup>>Postal2WeaponPickup.
6. Wybierasz broń którą chcesz dodać na mapę np. BatonPickup.
7. Prawym na miejscu, gdzie chcesz, aby leżała twoja broń i w końcu Add Baton Pickup Here.

I tyle.

Jeżeli na liście nie ma broni którą chcesz dodać, musisz dać Open i wybrać z folderu paczkę, w której znajduje się broń.
Ostatnio zmieniony 26 mar 2011, 13:53 przez Mr Minio, łącznie zmieniany 1 raz.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Zablokowany