[P2] General Protection Fault!

Tu pomagamy początkującym i całkiem zaawansowanym w ich kłopotach i błędach z P2, StP i AW.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

28 sty 2011, 21:01

A zacząłeś grę od nowa czy próbujesz wczytać stary stan gry?


Awatar użytkownika
trojac2889
Wstydliwy morderca
Posty: 7
Rejestracja: 27 sty 2011, 17:09

28 sty 2011, 23:29

Jak pierwszy raz to grę od nowa a czy zapisywałem?? nie pamiętam
a teraz to się gra nie chce włączyć to już nie wejde
I mam taką myśl sprubuję pobrać wersję zwykłego postala 2 nie stp i wtedy to sprawdze
mialem gdzies plyte oryginalna ale sa na nie czrne rysy to na bank nie pojdzie
Ostatnio zmieniony 28 sty 2011, 23:41 przez trojac2889, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

29 sty 2011, 00:06

Otwórz plik Postal2.INI i zmień w nim linijkę:
StartupFullscreen=True
na
StartupFullscreen=False
To może pomóc 8-)
trojac2889 pisze:I mam taką myśl sprubuję pobrać wersję zwykłego postala 2
Daj znać, jak już pobierzesz ;-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
trojac2889
Wstydliwy morderca
Posty: 7
Rejestracja: 27 sty 2011, 17:09

29 sty 2011, 09:57

Otwórz plik Postal2.INI i zmień w nim linijkę:
StartupFullscreen=True
na
StartupFullscreen=False
To może pomóc
Nic nie dało
Wogóle dzięki chłopaki że się staracie pomagać ja wogóle nie wiem co jest kiedyś miałem oryginałkę z playa stp i aw ale aw w stanie dobrym natomiast stp tragicznym za szafką znalazłem
I mam takie pytanie czy postal zajmuje 1 giga bo w wymaganiach pisze ze 3bg a wcześniej jak chodził nie patrzałem ile zajmuje i teraz widze 1 giga czy to ma coś do rzeczy pobiore i zobacze tego postala 2 zwykłego
aa i jak by sprubować coś z aw zrobić nie wiem pójdzie ono jak podstawą jest pirat? może z niego jakieś pliki wyciągnąć postal2.ini albo coś takiego?
Pobrałem zwykłego dalej nie działa
Ostatnio zmieniony 29 sty 2011, 14:01 przez trojac2889, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
dera12
Wstydliwy morderca
Posty: 8
Rejestracja: 06 mar 2011, 12:24

11 mar 2011, 15:15

witajcie mam taki problem gdy wlaczam AWP (mam awp + ed) gram 5-10 min i wyskakuje error
General protection fault!

Usunolem potal2.ini z systemu postala i nic nie dalo . Zmniejszylem rowniez dym itp. ale tez nic nie dalo moze ktos pomodz bd wdzieczny

Pozdrawiam Dera12


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

11 mar 2011, 16:33

Niestety jest to normalne w AWP. Jak robisz zbyt dużą sieczkę, silnik gry nie wyrabia i wywala do windy. Aby to ograniczyć, w opcjach wydajności zaznacz Limb fix i Head fix, częstotliwość GPF'ów będzie mniejsza ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
dera12
Wstydliwy morderca
Posty: 8
Rejestracja: 06 mar 2011, 12:24

12 mar 2011, 11:44

no tak tylko gdzie to jest bo ja 1 raz w postala gram wiec wiesz... jakbys mogl to podpowiedz :D


Awatar użytkownika
MaxiS
Seryjny zabójca
Posty: 399
Rejestracja: 12 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: mam to wiedzieć?

12 mar 2011, 13:11

w angielskiej wersji to tak:
Options>Performance>Adjust settings manually i zaznaczasz Limb Fix i Head Fix
w polskiej nie pamiętam już ale:
Opcje>Wydajność>Ustaw wydajność ręcznie>i dwa opcje od samego dołu.

A ja mam tu coś dla was:
KrotchyAmmoInv Cus--Flafster-weapon--.KrotchyAmmoInv0 (Function Engine.Inventory.PrioritizeArmor:0000) Infinite script recursion (250 calls) detected

History: FFrame::Serialize <- AActor::ProcessState <- Object MrDTNadeExplosion Cus--Flafster-weapon--.MrDTNadeExplosion0, Old State State MrDMods.MrDTNadeExplosion.Exploding, New State State MrDMods.MrDTNadeExplosion.Exploding <- AActor::Tick <- AEmitter::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Zdarza się po rzuceniu niebieskiego granatu z ekwipunku pana Downerupa.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2011, 22:43 przez MaxiS, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1024
Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
Lokalizacja: 67-100
Otrzymał  piwo: 1 raz

16 mar 2011, 14:48

A Masz AWPMod'a + FW by kank i MrDMods?..jeżeli tak to się nie dziw że takie błędy mogą występować.Nie oznacza to wcale że mody mają ze sobą jakikolwiek związek.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

16 mar 2011, 15:28

MaxiS, wygląda na to, że przesadziłeś z ilością broni w ekwipunku. Proponuję ustawić kod sweet pod kątem najczęściej używanych broni, albo po prostu wyrzucić nieużywane a problem nie będzie występował ;)
Ostatnio zmieniony 16 mar 2011, 15:29 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
stubbs1
Wstydliwy morderca
Posty: 4
Rejestracja: 20 mar 2011, 17:16

20 mar 2011, 17:52

Gdy chce zagrać w mapę zrobioną w edytorze awp to mam taki błąd

Nie uda&#179;o si&#234; znale&#376;&#230; pliku 'Class AW7Game.Class Class UnrealEd.Options2DShaperExtrudeToPoint'

Historia: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- InitGameInfo <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- UGameEngine::Init <- InitEngine

byłbym niezmiernie wdzięczny za pomoc


Awatar użytkownika
Fireheaven
Wstydliwy morderca
Posty: 9
Rejestracja: 12 mar 2011, 13:12
Lokalizacja: mam komputer ?

02 kwie 2011, 17:13

nie wiem czy komuś ten błąd wystąpil ale ja mam cos takiego : General protection fault!

History: UObject::ProcessEvent <- (kDudePlayer Save10.kDudePlayer0, Function Postal2Game.P2Player.ThrowPowerup) <- UObject::ScriptConsoleExec <- (kDudePlayer Save10.kDudePlayer0) <- UPlayer::Exec <- UViewport::Exec <- UWindowsViewport::Exec <- UInput::ExecInputCommands <- UInput::Process <- UEngine::InputEvent <- UWindowsViewport::CauseInputEvent <- WM_KEYDOWN <- UWindowsViewport::ViewportWndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 000700E6 256 <- MessagePump <- MainLoop


Medyczny przypadek

"Duszę ma na ramieniu, a serce na dłoni,
dziwią się medycy, że jeszcze nie po nim."
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 kwie 2011, 15:58

Fireheaven, nawet w KW2 zdarzają się błędy. Jeśli raz, to nieistotne. Jeśli często, to jaki powerup go powoduje... Nie odpowiadaj, gdy miałeś to raz. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Kacpero Dude
Wnerwiony urzędas
Posty: 19
Rejestracja: 11 lis 2008, 18:54
Lokalizacja: z Paradise

30 kwie 2011, 19:37

Mi przy włączaniu zwykłego Postala 2 STP dochodzi do menu głównego i wywala taki błąd:

General protection fault!

History: UpdateAnimation <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

I nie wiem dlaczego ale AWP się w ogóle nie chce włączyć. Mam tylko ostrzeżenie i później się wyłącza i nic.
Bardzo proszę o szybką odpowiedź.


Kiedy Koleś padnie inni dołączą do niego bardzo szybko
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

30 kwie 2011, 20:28

1. Jaka wersja STP?
2. Czy instalowałeś 1409X na polską wersje?
3. Windows XP, Vista, czy 7?
4. Nie wrzucałeś absolutnie żadnych modów?
5. Czy prędzej STP chodziło bez zarzutów?
6. Czy jest to może wersja FreeSTP?

Treściwe odpowiedzi na powyższe pytania ułatwią znalezienie i prawdopodobne wyeliminowanie problemu. Z wersjami FreeSTP i 1409X pomaga zazwyczaj prosty reinstall 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
ODPOWIEDZ