Tak jak w temacie jak dodać muzykę na mapę w niektórych miejscach wiem że bierze się Soundthing i potem Ambient sound Ale nie wiem jak wstawić muzykę z music bo pokazuje pusty folder proszę o pomoc wiem że był już taki temat ale nie bardzo zaczaiłem o co chodzi
z Góry Dzięki
Jak dodac muzyke na mape
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Dodawanie dźwięków to nie dodawanie muzyki.
Najpierw do rzeczy właściwej, czyli pytania w tytule. Chodzi bowiem o dodanie muzyki do mapy, z pliku muzycznego, czego poniższe dwa sposoby nie zrobią. W drzewie klas, od razu widoczny, jest SongThing. Dodajemy na mapę, otwieramy jego Properties i rozwijamy plusa przy SongThing i w pozycji SongName dajemy pełną nazwę pliku wraz z jego rozszerzeniem, czyli na przykład: clinic_muzak1.ogg. Może to być tylko format OGG (WAV nie przejdzie) i... no, plik z muzyką musi być w folderze Music a nie Sounds.
Teraz wyjaśnienie o dodawaniu dźwięków, a nie muzyki. Dla dodawania dźwięków do mapy są dwa sposoby. Obu naraz próbował Kolisz - czyli nie to, co trzeba. A więc wyjaśnię:
Bez rozwijania drzewa klas od razu na dole tego drzewa znajdziemy pozycję SoundThing, czyli coś o podobnej nazwie, ale innego przecież. Dodajemy ją na mapę, tam gdzie ma być słychać ten dźwięk. Otwieramy okno z Properties tego obiektu (czyli prawoklik na nim) i klikamy na plus przy pozycji SoundThingSettings i znów na plus przy Sound. Tam dodajemy ów dźwięk. Jeśli wcześniej w przeglądarce dźwięków zaznaczyliśmy ten dźwięk, to dajemy Use. W innym przypadku wpisujemy w okienko coś na wzór tego: Sound'AmbientSounds.273'
Dla każdego static mesha możemy dodać dźwięk, to drugi sposób. Wystarczy w jego właściwościach wybrać Sound i w nim w pozycji AmbientSound dajemy dźwięk tak jak powyżej, albo przez Use zaznaczonego albo przez wpisanie, choćby tego samego Sound'AmbientSounds.273'
Najpierw do rzeczy właściwej, czyli pytania w tytule. Chodzi bowiem o dodanie muzyki do mapy, z pliku muzycznego, czego poniższe dwa sposoby nie zrobią. W drzewie klas, od razu widoczny, jest SongThing. Dodajemy na mapę, otwieramy jego Properties i rozwijamy plusa przy SongThing i w pozycji SongName dajemy pełną nazwę pliku wraz z jego rozszerzeniem, czyli na przykład: clinic_muzak1.ogg. Może to być tylko format OGG (WAV nie przejdzie) i... no, plik z muzyką musi być w folderze Music a nie Sounds.
Teraz wyjaśnienie o dodawaniu dźwięków, a nie muzyki. Dla dodawania dźwięków do mapy są dwa sposoby. Obu naraz próbował Kolisz - czyli nie to, co trzeba. A więc wyjaśnię:
Bez rozwijania drzewa klas od razu na dole tego drzewa znajdziemy pozycję SoundThing, czyli coś o podobnej nazwie, ale innego przecież. Dodajemy ją na mapę, tam gdzie ma być słychać ten dźwięk. Otwieramy okno z Properties tego obiektu (czyli prawoklik na nim) i klikamy na plus przy pozycji SoundThingSettings i znów na plus przy Sound. Tam dodajemy ów dźwięk. Jeśli wcześniej w przeglądarce dźwięków zaznaczyliśmy ten dźwięk, to dajemy Use. W innym przypadku wpisujemy w okienko coś na wzór tego: Sound'AmbientSounds.273'
Dla każdego static mesha możemy dodać dźwięk, to drugi sposób. Wystarczy w jego właściwościach wybrać Sound i w nim w pozycji AmbientSound dajemy dźwięk tak jak powyżej, albo przez Use zaznaczonego albo przez wpisanie, choćby tego samego Sound'AmbientSounds.273'
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...