Problem z brońmi

Tu pomagamy początkującym i całkiem zaawansowanym w ich kłopotach i błędach z P2, StP i AW.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
olek7881
Wnerwiony urzędas
Posty: 15
Rejestracja: 02 gru 2010, 17:34

06 gru 2010, 09:29

Tylko,że przejrzałem każdy plik .int i nie było tam tych tekstów!!! Najpierw pisaliście ,że mam w tamtym pliku grzebać. Widać,że sami nie wiecie ,ale wypowiadacie się .

Kto nie umie czytać,ze zrozumieniem ? Chyba ty. Wiesz wgl co ja chcę spolszczyć ?


żal....

[ Komentarz dodany przez: Lothar: 2010-12-06, 13:49 ]
Ja tam myślę, że nawet "rZaLbÓl" 8-)


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

06 gru 2010, 11:54

Jeszcze raz

1. Chodziło ci najpierw o menu kodów i teksty pisane. Rozwiązanie jest na pewno w którymś z .int'ów, nie ma innej możliwości. Trzeba umieć szukać. Za ciebie tego nie zrobię. Sorry
2. Jeśli chodzi o teksty audio. Tu ci nie pomogę. Na postED się za dobrze nie znam. Przykro mi. Powiem tylko tyle że wszystko jest w katalogu Sounds zarówno w AW/AWP, jak i w podstawie
3. A jeżeli chcesz spolszczyć samego AWPMod'a musisz zastosować się do pierwszej rady (nie mam jednak pewności). Wypakowujesz AW7Shell.u, następnie szukasz odpowiednich linijek w plikach .uc. Po spolszczeniu musisz to skompilować. Ja jestem jednak w tej sprawie zielony

I to wszystko ;)
Ostatnio zmieniony 06 gru 2010, 12:18 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
olek7881
Wnerwiony urzędas
Posty: 15
Rejestracja: 02 gru 2010, 17:34

06 gru 2010, 18:12

No ja też. Więc tego nie zrobię. Dzięki za pomoc. :( :lol: Closed train

[ Komentarz dodany przez: Silver Dragon: 2010-12-06, 20:53 ]
No i wsio


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 gru 2010, 21:24

olek7881 pisze:Wypakowalem plik AW7FX.u
W nim edytujemy efekty, czyli to, co ostatnimi dniami tak modne: wybuchy, krew itd. Ale na pewno w nim nie dokonujemy spolszczenia. :D On służy do czegoś innego, o czym na końcu posta.

Aby spolszczyć grę, zabieramy się za edycję plików *.INT. Żadnych plików *.U nie zmieniamy! Nie wolno nam nawet zmieniać plików U dla spolszczeń. Polskie litery ą, ę czy ź, jakie używalibyśmy pisząc spolszczenie, nie mogą się pojawić bezpośrednio w treści skryptów. Godzi to jednak plik INT, plik, który towarzyszy każdemu plikowi U oraz domyślnym mapom - ma tą samą nazwę, tylko rozszerzenie własne. W tych INT i tylko w nich piszemy treść spolszczenia. I te pliki zawierają spolszczenie literowe, oto przykład:
AWShell.int pisze:[AWMenuCheats]
CheatsTitleText=Kody
CheatsExplainText=Kliknij poniżej aby użyć kodu,
CheatsExplainText2=potem powróć do gry.
CheatsHelp[0]=Otrzymujesz wszystkie bronie
CheatsHelp[1]=Oytrzymujesz amunicję
CheatsHelp[2]=Mnóstwo Kos
CheatsHelp[3]=Mnóstwo Maczet
itd...
Jeśli ktoś ma angielską wersję STP i AW - to tak może, zamieniając ciągi anglojęzyczne (te po nawiasie) na PL, spolszczyć sobie tekstowo Postala domowym sposobem. Albo wpisać tam co chce by potem w grze ujrzeć swoje wypisane głupoty.

A czy AWP też? Też, AWP ma już pliki INT dla tych paczek U, którym to potrzeba. Oto początkowa treść towarzysza pliku AW7FX.u czyli AW7FX.int:
AW7FX.int pisze:[AW7PropExplodedDamage]
DeathString=%o was reduced to component molecules by %k.
MaleSuicide=%o stupidly exploded himself.
FemaleSuicide=%o stupidly exploded herself.

[DustersDamage]
DeathString=%o did his Rodney King impersonation for %k.

[HolyDamage]
DeathString=%o had a run-in with %k's Holy Hand Grenade."
FemaleSuicide=%o underestimated the power of the Holy Hand Grenade.
itd..."
Dopiero, kiedy spolszczenie plików INT w AWP nam nie wystarcza, bo coś jeszcze pozostało, to zabieramy się za szukanie i wypakowujemy w PostEd wszystkie paczki z AWP i w skryptach .U szukamy odpowiednich ciągów, które potem w plikach INT spolszczamy.


Tak więc, każdy, kto tu radził, miał rację. Tylko że w innym momencie naszych spolszczeniowych prac. :P Co piszę, prostując nieścisłości, innym dla pomocy. No bo przecież autor tego tematu już się tym nie interesuje. :faja:
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Zablokowany