Dungeoneer to minigra akcji z perspektywy pierwszej osoby. Chodzi w całości na silniku Raycaster (silnik użyty m.in. w Wolfenstein 3D). Zrobiłem ją na wzór i podobieństwo starych dungeoneerów z lat 80-90. Oto dane dotyczące gry:
Fabuła (jeśli można tak to nazwać):
Magiczny wojownik Barratus został zamknięty w lochach Annary przez złego maga Xerdiasa. Został pozbawiony broni i rzucony na pastwę potworów. Twoim zadaniem będzie wydostać się z lochów Annary, kierując poczynaniami Barratusa, przemierzając wiele pięter wypełnionych maszkarami najróżniejszego pokroju, by w końcu zabić swojego oprawcę, czyli Xerdiasa.
Silnik: Raycaster
Użyte programy: Raycasting Game Maker v. 4.37, GIMP, MS Paint
Twórcy: ninja666 (mapper), Senga (grafik)
Sprite'y, tekstury i inne grafiki: Daggerfall, Witchaven, Doom, Wolfenstein 3D, Hexen, Heretic, customs (własne bądź cudze)
Muzyka: Hexen, Heretic
Cechy gry:
- 5 różnych broni (pięści, 3 rodzaje broni białej i zaklęcie)
- 5 różnych typów przeciwników
- 10 pięter lochów do zwiedzenia
- Pełno mięcha do rozwalenia
- Zabawę dla fanów klasycznych gierek
Creditsy: ninja666, Senga, Rolls, Dunkelschwamm, Dopelfish, Dolphman (oraz ci, których zapomniałem wymienić ^^)
Screeny:
Enjoy
Proszę także o komentarze do gry.
Do przeczytania instrukcji niezbędny jest MS Office 2003 (i wzwyż) lub OpenOffice. OpenOffice można ściągnąć TUTAJ
PS. Nie chcę widzieć komentów w stylu "Idź pan w ch*j z tą grą bo to forum o Postalu"
PS 2. Gra może nie wygląda oszałamiająco, ale napracowałem się przy niej i jestem z niej dumny
Dungeoneer - moja pierwsza gra
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Deadly Jake
- Miłośnik broni
- Posty: 140
- Rejestracja: 17 wrz 2010, 07:47
Gra bardzo przypomina oldschoolowe gry typu Doom i Wolfenstein 3D. Mają bardzo dobry klimat.
Może później pobiorę Twoją grę do testów, ale na razie nie mam czasu.
Może później pobiorę Twoją grę do testów, ale na razie nie mam czasu.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Powiem tak - lubię tego typu gry, przypominają mi czasy, kiedy w grach stawiano na klimat. Szkoda tylko, że (prawie) w ogóle nie ma tutaj autorskiego content-u, a poziomy są bardzo ubogie, nawet jak na możliwości silnika Wolfenstein-a. Innymi słowy - na tech-demo się nadaje, na grę już gorzej. Jest w planach może następna wersja?
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
Sorry, że tak długo nie odpowiadałem, ale ostatnio nie wchodziłem na forum. Wątpię, by była druga część lub kolejna wersja, gdyż jest strasznie mało chętnych na tą grę (gdzieś 2-3 osoby), a dla tak małej ilości ludzi nie chce mi się robić wersji 2.0 minigry robionej pod przypływem chwilowego natchnienia. Jeśli ktoś czekał na drugą część albo coś w tym stylu to przepraszam.
Ale zawsze można coś innego z podobną oprawą pokombinować. Z reklamą nie jest trudno, jeśli projekt jest ciekawy, to znajdziesz całą armię ciekawskich na MODDB.COM Uwierz, lub nie, ale jest popyt na tego typu oldschool-owe gry/mody (zwłaszcza na silniku Build)
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
Za wysokie progi dla mnie. Ja Dooma nie potrafię ogarnąć na tyle, by zrobić na nim cokolwiek sensownego, a co dopiero Buildem się bawić.Lothar pisze:(zwłaszcza na silniku Build)
[ Dodano: 2011-02-09, 00:10 ]
Odświeżam temat, gdyż w planach jest druga część "Dungeoneer", także na silniku Wolfensteina. Postaram się w niej poprawić błędy, które sam zauważyłem, oraz które wytknęli mi inni, czyli m.in. kiepsko wyglądające sprite'y broni, obiektów i wrogów, białe otoczki wokół grafik, ubogie levele. Jeśli macie jakieś pomysły, jak usprawnić grę, to piszcie. Postaram się rozważyć wszystkie pomysły, czy są możliwe i warte wcielenia w życie.