Co mi się nie podoba w Postalu 2

Rozmowy o P2: Share the Pain i podstawowym Postalu 2.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
RobertosSK1
Miłośnik broni
Posty: 107
Rejestracja: 03 kwie 2010, 20:51
Lokalizacja: Z internetu

19 cze 2010, 19:50

Mnie jedynie denerwują te wywalenia z gry przy większych zadymach (mam nadzieję że w Postal 3 czegoś takiego nie będzie). Poza tym to bardzo fajna gra ;)


"Nadchodzi kolejny odcinek przygód psychola!"
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

20 cze 2010, 16:02

-crashe
-niski AI(nieraz to plus, bo śmiesznie jest :D)
-gra jest za krótka
-mała ilość broni w podstawce(na szczęście są mody i teraz mam ich ponad 300 ^^)


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
MaxiS
Seryjny zabójca
Posty: 399
Rejestracja: 12 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: mam to wiedzieć?

12 sie 2010, 19:54

Ja do postu Bobo...

Gdyby po strzale z atomówki domy się rozpadały to P2 AWP byłby bardziej wymagający niż Crysis czy nawet GTA IV :<

i jeszcze te crashe no po takim strzale to mógłbyś zapomnieć o używaniu atomówki z tego względu że gdy strzelisz to dom się rozpadnie a to oznacza crash

Jak w sprzedaży będą kompy 50GB RAM pamięci z kartą graficzna NVIDIA GeForce 200000 czy ileś tam xD a do tego 30GHz to może ta gra chodziłaby wtedy z takimi dodatkowymi uszkodzeniami na najwyższych :lol:


Obrazek
Awatar użytkownika
Deadly Jake
Miłośnik broni
Posty: 140
Rejestracja: 17 wrz 2010, 07:47

21 wrz 2010, 15:06

Nie podoba mi się już wcześniej wymienione AI przeciwników. P2 Byłby zdecydowanie lepszy gdyby przeciwnicy byli wyzwaniem, bo wygląda to tak jakby mieli jakąś ułomność. Czasem biegają bez sensu zamiast mnie atakować. Fajnie było by gdyby organizowali się w grupy, przyjmowali jakieś pozycje strategiczne by lepiej przeprowadzić ostrzał, wtedy ukatrupienie takiej grupki było by przyjemniejsze, myśl że przechytrzyło się przeciwnika to niemała satysfakcja.


Why don't you give a damn?
Obrazek
Awatar użytkownika
MaxiS
Seryjny zabójca
Posty: 399
Rejestracja: 12 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: mam to wiedzieć?

22 wrz 2010, 18:11

No cóż, wiadomo że P2 ma słabe AI no ale czego wy chcecie od gry z 2002 lub 2003 roku.


Obrazek
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

22 wrz 2010, 18:32

MaxiS pisze:No cóż, wiadomo że P2 ma słabe AI no ale czego wy chcecie od gry z 2002 lub 2003 roku.
AI na poziomie gier z tamtych czasów - Tom Clancy's Splinter Cell, UT 2k3, Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield, czy chociaż Max Payne 2 albo inne Halo: Combat Evolved 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
Deadly Jake
Miłośnik broni
Posty: 140
Rejestracja: 17 wrz 2010, 07:47

22 wrz 2010, 18:59

Lothar pisze:
MaxiS pisze:No cóż, wiadomo że P2 ma słabe AI no ale czego wy chcecie od gry z 2002 lub 2003 roku.
AI na poziomie gier z tamtych czasów - Tom Clancy's Splinter Cell, UT 2k3, Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield, czy chociaż Max Payne 2 albo inne Halo: Combat Evolved 8-)
Świetne przykłady, gdyby chociaż połowę z tego co napisałem zrobili to gra osiągnęła by o wiele więcej.
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2010, 19:00 przez Deadly Jake, łącznie zmieniany 1 raz.


Why don't you give a damn?
Obrazek
Awatar użytkownika
MaxiS
Seryjny zabójca
Posty: 399
Rejestracja: 12 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: mam to wiedzieć?

26 wrz 2010, 12:21

No przykłady dobre ale akurat Max Payne 2 to przykład ''w zęby'' (do dupy inaczej). W Max Payne 1 AI przeciwników było lepsze i sprawiało nawet na najłatwiejszym poziomie niezłe trudności a w MP 2 to szkoda gadać. na najwyższym poziomie przejście gry zajmuje mniej niż przejście Postala 2 AW. Ale do np UT2k3 przyczepić się nie mogę (gram w UT2k4 i AI przeciwników już na średnim poziomie trudności jest wymagające). Reasumując, panowie z RWS zrobiło brutalną i śmieszną grę lecz nie zadbało o inne rzeczy które umilały by zabawę. Czekamy na P3 i mamy nadzieje że w 3 części będzie coś lepszego niż bezmyślni przeciwnicy którzy podążają tymi samymi ścieżkami i wchodzą by wyłapywać headshoty.


Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

27 wrz 2010, 22:12

Na minus zasługuje zdecydowanie stabilność gry (Szczególnie jeśli chodzi o AW i pochodne). Jest na ekstremalnie niskim poziomie. Jeszcze się człowiek porządnie nie rozkręci a już GPF wali po oczach. Wkurza to niemiłosiernie. Denerwowały mnie również niektóre animacje. Np. jak postać stoi, kiwa się jak upośledzona do przodka i do zadka. Zdążyłem już jednak przywyknąć.

Poza tym raczej nie mam większych zastrzeżeń


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
nekromanta94
Wnerwiony urzędas
Posty: 17
Rejestracja: 06 cze 2009, 10:40

01 paź 2010, 14:42

Mi natomiast nie odpowiada AW . Nie można tam swobodnie chodzić po mieście tylko trzeba iść wg. misji . Zdecydowanie za małe jest miasto i za krótka gra , powinni rozwinąć niektóre wątki . Ta gra ma specyficzny i unikalny silnik , więc powinni to wykorzystać rozwijająć grę . Powinno być więcej modyfikacji . Poza tym nie mam więcej zastrzeżeń oprócz grafiki , ale ta gra ma swoje lata !


Awatar użytkownika
Cziko
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 880
Rejestracja: 06 cze 2011, 12:05

28 sie 2011, 18:38

Fajny temat!
nekromanta94 pisze:Poza tym nie mam więcej zastrzeżeń oprócz grafiki , ale ta gra ma swoje lata !
Hmm, ja w grach nie miewam raczej zastrzeżeń co do grafiki :D

Mnie się podoba albo uznaję za niedorobione:
1. Critical Errory, zwłaszcza w AVPC (jakoś same przeszły po wymordowaniu policjantów pod sklepem takim na L :P);
2. Nierealistyczność np. do super stanu zdrowia może nas doprowadzić 19 kawałków podeptanej pizzy;
3. Długie wczytywanie, przynajmniej u mnie;
4. To, że możemy komuś bez modów najwyżej oderżnąć głowę i możemy nawalać łopatą ile chcemy i nic się nie zrobi; jeszcze że rozgnieciony człowiek wygląda jak nieusmażone, latające kotlety mielone :P;
5. SWAT, w ogóle ich w grze nie lubię;
6. Jak stoisz na górze a ktoś na dole strzela do ciebie to patrzy się do przodu (odkryłam to w zajezdni xD);
7. Jeżeli rozlewamy bardzo długo, bez przerwy!, benzynę, to sama się w końcu zapala (to chyba błąd w grze). Przeszkadza w podpalaniu;
8. Domy są domami a przechodnie tylko tak sobie są, i trochę za mało elementów świadczących o tym że tam ktoś mieszka(ł);
9. Przechodnie którzy wbiegają w przeszkodę i nie potrafią zakręcić xD

Poza tymi paroma rzeczami Postal bardzo mi się podoba :P


Awatar użytkownika
Pawsam35
Miłośnik broni
Posty: 242
Rejestracja: 03 wrz 2010, 21:25
Lokalizacja: te głupie pytania?

30 sie 2011, 21:53

Mi się nie podoba w Postalu (zwykłym) to:

-Brak krwi na ciałach albo Kolesia po strzelaninie (jak strzelam do kogoś to czemu tylko na ubraniach nie ma krwi)
-brak ograniczeń pojemnościowych w magazynkach (czyli ciągle strzelamy, strzelamy a tu magazynka nie zmienia, przecie M16 to nie M60)
-brak zachowania postaci po postrzeleniu ( no co to jest?! :rageman: to ja strzelam do kogoś a ten tylko "AAAAŁŁŁ! Dostałem" i leci krew, a gdzie do cholery upadek z bólu?!)
-Gdy się płonie i skoczy do wody to nadal się płonie (to tak jakbym wskoczył do fonntanny z benzyną)
Ostatnio zmieniony 30 sie 2011, 21:53 przez Pawsam35, łącznie zmieniany 1 raz.


pow pow ^^
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

06 cze 2012, 13:01

Oczywiście crashe jak się coś dzieje,
W MP sztywność moronów, do ludzi niestety nie podobni, nie potrafią tak samo skakać, unikać, a już w ogóle strzelać, no może z wyjątkiem pistoletów itd.
Dziwne zachowanie fluid surface w grze ( np. sikasz długo na wodę a woda wyskakuje na 10 metrów ;) ), można zmienić, ale szkoda czasu,
Zbiorniki z gazem wybuchające po kopnięciu,
Uzbrojeni ludzie strzelający snajperką na ślepo + niekończąca się amunicja
Ludzie nie umiejący skakać i robić uniki.


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Zaero
Wnerwiony urzędas
Posty: 13
Rejestracja: 04 cze 2012, 11:18

06 cze 2012, 15:02

RobertosSK1 pisze:Mnie jedynie denerwują te wywalenia z gry przy większych zadymach (mam nadzieję że w Postal 3 czegoś takiego nie będzie). Poza tym to bardzo fajna gra ;)
Mnie:
-losowe crushe
-mułowaty autofire broni (pistolet itp)
-brak boomerang-kosy
-brak altfire'a w niektórych broniach
-brak możliwości jazdy samochodami
-tracenie munduru po przebierce z powrotem w Kolesia
-niemożność zdobycia Gimp suita po wykonaniu misji w której jest
-zbyt krótka gra (jest tak dobra, że ile by nie miała długości - za krótka! :D )


"Coś jak kręgle... tylko lepsze!
Postal: "Play the game - share the pain!"
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 cze 2012, 23:21

Escort pisze:7. Za mało przechodniów na ulicach. Może to tylko mój wymysł, ale w niektórych miejscach Paradise wydaje mi się wymarłe.
Mogliby przynajmniej siedzieć w domach, skoro nie ma ich na ulicach. Byłby powód by ich stamtąd wykurzyć, właśnie na ulice. ;)
Piroziom pisze:Uzbrojeni ludzie strzelający snajperką na ślepo + niekończąca się amunicja
Niekończąca się amunicja u przechodniów i mnie drażni. Nierealność zbyt nachalnie utrzymująca akcję w miasteczku. Wolałbym śmierć "wypsztykanego" przechodnia i spawn kolejnego.
Cziko pisze:Jeżeli rozlewamy bardzo długo, bez przerwy!, benzynę, to sama się w końcu zapala (to chyba błąd w grze)
Albo zabezpieczenie, by za dużego pożaru nie wywołać co wiąże się z crashem. Zamiast nadmiaru - kontrolowane samozapalenie.

Wbrew większości, podoba mi się brak przeładowywania. Toteż bardzo mnie ono drażni w modach, które je dodają.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ