[MOD] "Fucking Party"

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

28 kwie 2010, 16:10

Mrocz pisze:Restart Fucked Up Party... znowu
Produkcja moda zajmie 20 lat, ale będzie on fajny jak wyjdzie
Poprawione i skrócone....uczczę całe zajście minutą ciszy [*]....


Awatar użytkownika
PostalowyManiak
Początkujący morderca
Posty: 84
Rejestracja: 31 mar 2010, 15:09
Lokalizacja: Z przyczepy

28 kwie 2010, 19:47

No no coś zaczyna się robić nieciekawie.Będzie dobrze jak wo gule mod wyjdzie.


"89% graczy uważa że grafika jest najważniejsza, jeśli uważasz że należysz do tych 11% wklej to do podpisu"
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

28 kwie 2010, 19:57

Zrobienie moda TC w dwuosobowym teamie jest po prostu niewykonalne. Rozpoczęliśmy prace nad FUP ze szczerą nadzieją, że ktoś do nas jeszcze dołączy, ale nikt się nie pokwapił, dlatego postanowiliśmy, że skrócimy go, by wyrobić się z premierą jeszcze w tym roku. Mamy jeszcze kilka pomysłów na mody, a FUP po wydaniu zamierzamy rozwinąć dodatkami.
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2010, 19:58 przez Reality Master, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

28 kwie 2010, 20:02

Mrocz pisze:Zrobienie moda TC w dwuosobowym teamie jest po prostu niewykonalne.
Wykonalne, trzeba tylko poświęcać więcej czasu na moda, a mniej na inne pierdółki 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
PostalowyManiak
Początkujący morderca
Posty: 84
Rejestracja: 31 mar 2010, 15:09
Lokalizacja: Z przyczepy

28 kwie 2010, 20:04

Zrobienie 17 map i kilka broni to zajmując ze 2,5 roku a nawet więcej że teraz zrobić że
3-6 map i ze 2 bronie a później rozwijać dodatkami.Nie każdy umie skryptować , mappować
itd. że trudno o dobrych ludzi do pomocy.
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2010, 12:38 przez PostalowyManiak, łącznie zmieniany 2 razy.


"89% graczy uważa że grafika jest najważniejsza, jeśli uważasz że należysz do tych 11% wklej to do podpisu"
Awatar użytkownika
Alixo
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1653
Rejestracja: 05 kwie 2007, 08:49
Lokalizacja: localhost

28 kwie 2010, 23:10

PostalowyManiak, nie obchodzi nas, czy robisz sobie mape, radze Tobie zaopatrzeć sie w słownik ortograficzny.
@topic,
Zobaczymy co z tego wyjdzie, wciąż bede wiernie oczekiwał.


Obrazek
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

12 wrz 2010, 19:18

Obrazek

Dzisiaj mam dla Was, mały prezent, rekompensatę w związku z ponownym restartem FUP, o którym można przeczytać na poprzedniej stronie. Jest to ciekawostka (bo raczej pełnoprawnym mappackiem nie można tego nazwać) zawierająca 3 wersje pierwszej mapy, drugą i trzecią mapę o nazwie Fucked Up Party Unreleased 2010 Stuff, czyli takie jakby Fucking Party Classic 2. Wszystkie mapy są niestety niedokończone.

-FUP1_OLD to najstarsza wersja pierwszej planszy. Została usunięta ponieważ... zrobiłem za małe przewody wentylacyjne i gracz sie nie mógł w nich zmieścić. I w ogóle brzydka była, z resztą zobaczcie sami.

-FUP1beta to niedokończona wersja 'finalnej' wersji pierwszej planszy.

-FUP1 to finalna, acz nieskończona wersja pierwszej mapy. Jest to odpowiednik pierwszej i drugiej mapy z FPC.
NOTKA: w pokoju z drabiną należy użyć kodu na wysoki skok, by dosięgnąć wyższego poziomu pomieszczenia.

-FUP2 bliska ukończenia mapa, odpowiednik trzeciej mapy z FPC

-FUP3 zupełna ciekawostka. Mapa nie posiada żadnych pickupów, jest w niej tylko kilka wrogów, i bardzo mało meshy. Geometria też nie została w pełni ukończona.

W paczce jest też mały bonus, ale co to jest - dowiecie się dopiero gdy ją ściągniecie.

Download: CLICK!

www.fuckingparty.prv.pl


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

12 wrz 2010, 19:24

3 mapy po 3 latach. Całość wyjdzie chyba za 10. xD

Dobrze wiedzieć, że jednak nie porzuciliście prac nad modyfikacją i nadal coś tam skrobiecie.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2007
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

12 wrz 2010, 20:06

Zaczęliśmy robić mod 3 lata temu co nie oznacza ,że robimy go non stop :P

Szczerze mówiąc to dopiero od nie dawna sklejamy w całość fabułę itp :P


Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4986
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

22 paź 2010, 23:46

Jak tam postępy?


Obrazek
Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2007
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

23 paź 2010, 12:30

Szczerze to nic nie ma prócz pomysłów.
Problem w tym , że nie wiemy jak zacząć pierwszą mape i kombinujemy bo jeszcze za mało umiejętności, a tutoriale już dawno powygasały .
Czyli 0% :D
No może 1% bo mace v.2 już praktycznie zrobiłem ^^


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

23 paź 2010, 12:51

ciuciu pisze:nie wiemy jak zacząć pierwszą mape
OMG, buzia boli i ciężko się ludu zapytać?
Zacząć można na przykład cut-scenką, w której Koleś chce wejść na imprę, gada z jakimś cześkiem, żeby go wpuścił, ten go wpuszcza, później coś pokazywać tej imprezy, ale coraz mniej i mniej, aż w końcu przejmujemy kontrolę nad postacią, jednocześnie budząc się z okropnym bólem głowy i próbując przypomnieć sobie, co się ostatniej nocy wydarzyło.


Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2007
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

23 paź 2010, 13:19

Haha Pangia :D
To akurat mamy nie chodzi o pomysł , to raczej sprawa techniczna , no ale
NICE TRY 8-)


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

23 paź 2010, 17:14

No to widzisz, już jakiś pomysł zapodałem :) A jak nie, to dajcie na wejście tę mapę, co była w "demie" FUpP (nikt nie powiedział, że ma to się trzymać kupy xD)


Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2007
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

24 paź 2010, 14:58

Ale my już mamy cały plan map i fabuły, po prostu nie wiemy jak to zrobić ,żeby działało :D


ODPOWIEDZ