Bronie w modzie AWP

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
kotek312
Niedorobiony bandzior
Posty: 39
Rejestracja: 11 sie 2010, 21:24
Lokalizacja: WziąścKaseNaPaliwo

13 sie 2010, 21:31

wiem wiem, poprostu chcialbym miec all pod ręką :)
a nie da sie zmienic nic w cfg postala zeby mozna bylo wiekszy max broni?


Twoja matka jest kozą w stadzie mojego ojca!
Awatar użytkownika
goniecdiabla
Wstydliwy morderca
Posty: 5
Rejestracja: 12 paź 2010, 15:21
Lokalizacja: Łódź

12 paź 2010, 15:32

Mam do was pytanie. Interesuje mnie tzw. broń w AW7. Chodzi mi o literę "K". Jest takie coś wyświetlane w prawym górnym rogu na górze, a gdy to mam to posiadam celownik, lecz nic nie mogę robić. Czy ktoś wie co to jest?


Awatar użytkownika
Deadly Jake
Miłośnik broni
Posty: 140
Rejestracja: 17 wrz 2010, 07:47

12 paź 2010, 17:18

Karma gun, podnosisz nim przedmioty takie jak puszki, samochody. Możesz nim podnieść też ludzi, ale to zależy od wersji karma guna.


Awatar użytkownika
mncnxa
Wstydliwy morderca
Posty: 9
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:03

29 gru 2010, 17:42

są jeszcze kody na inne bronie z moda:edweapons,tubeweapons,newweapons i mmweapons to są kody do awp z awpmodem mi działają

[ Dodano: 2010-12-29, 17:43 ]
a na kastety to superpunchout a pałke bejsbolową z napisem to w grze mortal kombat
Ostatnio zmieniony 29 gru 2010, 17:44 przez mncnxa, łącznie zmieniany 2 razy.


Knurr

29 gru 2010, 17:58

Niepotrzebny odkop + stare informacje, a to temat o AWP, a nie o AWPModzie.

Skoro piszę tego posta to zadam pytanie. Czy w końcu ktoś zrobił działającą wersję Anacondy? Bo w ED doszukałem się jej skryptów w nieistniejącej paczce "Scope_Anaconda" ale brakowało animacji.


ODPOWIEDZ