To już trzeci wywiad dotyczący Postala III wiemy już coraz więcej
Plusy:
+ Fizyka wspierana przez Havok wypas.
+ Możliwości zwiedzana budynków.
+ Poczucie humoru z Postala 2.
+ Wymagania pewnie nie będą o wiele większe niż HL2.
+ Widać ze robią gre nie dla kasy maja nadal pasje, choć to się okaże po odpaleniu gry .
+ Rick Hunter jako koleś ja grałem w anglojęzyczną wersje wiec mnie to cieszy.
+ i wiele więcej
Minusy:
- Nadal nie znamy dokładnej premiery
- Możliwa zmiana widoku na TPP (raczej minus, ale jak będzie można ustawić FPP to lajt
To są oczywiście moje osobiste spostrzeżenia na temat tego wywiadu. Wywiad w wersji polskiej.
https://postalsite.info/readarticle.php?article_id=39
Wywiad z Twórcami
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Jak na razie więcej jest plusów niż minusów. Wstrzymam się z ocenę do pierwszych trailerów/dem.
Wersja na pc nie będzie okrojona to był błąd tłumaczenia .Guardb pisze:Szkoda że wersja PC będzie okrojona;/ wkurza mnie już to jak coś już wychodzi na PC to albo jest okrojone albo daremna konwersja(chyba źle napisałem) chyba trzeba będzie kupić konsole...
zgadzam sie ze zapowiada sie znakomicie... i miejmy nadzieje ze bedzie mozliwosc zmiany kameryKariko pisze:Trójeczka zapowiada się coraz lepiej, chociaż TPP mnie zszokowało
mam nadzieje ze III bedzie taka jak P2 (oczywiscie z poprawiona grafika)
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To ma być strzelanka FPP, kolesie z RWS! Jeśli już inaczej, to tylko ze wstawkami TPP, ale tylko wtedy kiedy są one do tego odpowiednie. Wiodący tryb musi być FPP. Nie wyobrażam sobie inaczej. Strzelanka bez first person to po prostu nie jest strzelanka. Zwłaszcza dla Postala 2 nie wyobrażam sobie innego następcy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
W P2 do trybu TPP można wejść po wpisaniu 'BehindView 1'. Jest on słaby, bez celownika, Koleś zasłania co nie powinien - ale jest, nie było trudno dodać inny widok. Nie będzie zapewne też trudno w P3 dać oba do wyboru. Byleby FPP był domyślny, bo po co utrudniać zdecydowanej rzeszy graczy grę od jej początku...
Mam nadzieję, że RWS nie będzie na tyle głupie, by zmuszać ludzi do robienia moda, bo sami widoku FPP nie dadzą.
Mam nadzieję, że RWS nie będzie na tyle głupie, by zmuszać ludzi do robienia moda, bo sami widoku FPP nie dadzą.
Ostatnio zmieniony 09 cze 2007, 13:02 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
GTA było w TPP i jakoś się dało celować, ale nie było to nic nadzwyczajnego i tam też chętnie zagrałbym w trybie FPP, bo taki właśnie uważam za lepszy. Są jednak gry, takie jak Max Payne, gdzie widok FPP nie odpowiada. Dla mnie jednak ważniejsze jest by coś rozwalić, jak w Postalu a nie żeby robić jakieś nędzne ewolucje na zwolnionym tempie.
[ Dodano: 2007-08-02, 14:12 ]
[ Dodano: 2007-08-02, 14:12 ]
Postal2 miał sporo większe wymagania niż Unreal2, na którego silniku chodził ze względu na większą liczbę detali, a ten silnik się do tego nie nadawał. Czy w trzeciej części będzie inaczej?Iquid pisze:+ Wymagania pewnie nie będą o wiele większe niż HL2.
Speed means freedom of the soul
Pewnie będą większe niż w HL2, ale raczej nie jakieś wygórowane;). Trzeba czekać na oficjalne informacje, ale z tego wywiadu wnioskuje, że będą podobne do hl2.