Psycholu....GRATKI!
Jak dla mnie to super wygląda, a to dopiero alpha...
Jeżeli pomysł wypali, to napewno tą grę kupię na stimie
No chyba, że na forum dacie za darmo
NWO Project
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Dragonmatix
- Seryjny zabójca
- Posty: 383
- Rejestracja: 31 lip 2008, 10:52
"Złap wiatr który przecina motyle"
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Thank you
Potem dodam jeszcze parę notek więc śledźcie topic, mamy dość fajne systemy misji i AI.
Potem dodam jeszcze parę notek więc śledźcie topic, mamy dość fajne systemy misji i AI.
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
no widzie że mój pomysł napisania na RS przyniósł (albo przyniesie nie wiem czy Wolveski pogadał już z CJ'em) zastrzyk nowych osób do pomocy
proponował bym jeszcze pokazać on to zdjęcie z wnętrzem budynków
a właśnie mam pytanie co z modelem jazdy w waszym silniku???
w wszystkich częściach GTA był to raczej kulejący element
mam więc nadzieje że wam uda się zrobić porządny model jazdy
i może coś jak zniżka dla postalsite??? <- mówię o cenie gry oczywiście
proponował bym jeszcze pokazać on to zdjęcie z wnętrzem budynków
a właśnie mam pytanie co z modelem jazdy w waszym silniku???
w wszystkich częściach GTA był to raczej kulejący element
mam więc nadzieje że wam uda się zrobić porządny model jazdy
i może coś jak zniżka dla postalsite??? <- mówię o cenie gry oczywiście
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
little_psycho pisze:@Szemat
Tak, engine jest zrobiony przez Vetrę (foundera projektu) i jest w 1000000% nasz xd
Ten cytat wyklucza powyższelittle_psycho pisze:Screen z testowania mnóstwa przedmiotów generowanych na silniku fizyki Newton 2.0:
To jest tylko interior mapping, a ten sam w sobie nie tworzy wnętrza, tylko jego iluzję, widoczną na ścianach bryły. Mały miks shader-ów i mamy złudzenie istnienia wnętrzalittle_psycho pisze:każda budowla będzie miała interior, coś jak w postalu...
Dla zainteresowanych: https://www.ogre3d.org/forums/viewtopic.php?t=30275
Podobnej techniki użyto przy generowaniu miasta w filmie "Dark Knight"
A co do samego projektu - miło, jakby wypalił i w końcu przełamał kiepską passę ambitnych projektów (czytaj: "olałem projekt przy 1/4 zakończonych prac i nie udostępniam nikomu stuffu, żeby to dokończył"). Zapowiada się ciekawie, aczkolwiek chętnie zobaczyłbym coś więcej, niż standardowe przykłady wykorzystania shader-ów, czy przeróbkę przykładowej aplikacji z Newton-a
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Nie, bo zapomniałem dodać że jednak silnik psychiki jest zrobiony przez Viléma Otte, (obecnie) jest co prawda on na bazie Newtona, ale uwierz że 99% wszystkiego w nim jest nowe, więc w pewnym sensie jest nasz, xd
Nie olejemy tego, chyba że Vetra nas och*ja, ale wątpie by się zachował w taki sposób programista z 10 letnim doświadczeniem.
Tak, fakt że źle zrozumiałem te interiory ale efekt taki sam, do takich pomieszczeń jak np. jakieś domu w lasku itd będzie dało się wchodzić, zaś biurowce będą złudzeniem optycznym.
Na serio-jeśli znacie angielski to się rejestrujcie, byleby chociaż zobaczyć o co kaman- jest dużo nowych newsów, ale nie chce mi się ich tłumaczyć.
Nie olejemy tego, chyba że Vetra nas och*ja, ale wątpie by się zachował w taki sposób programista z 10 letnim doświadczeniem.
Tak, fakt że źle zrozumiałem te interiory ale efekt taki sam, do takich pomieszczeń jak np. jakieś domu w lasku itd będzie dało się wchodzić, zaś biurowce będą złudzeniem optycznym.
Na serio-jeśli znacie angielski to się rejestrujcie, byleby chociaż zobaczyć o co kaman- jest dużo nowych newsów, ale nie chce mi się ich tłumaczyć.
Ostatnio zmieniony 27 maja 2010, 21:30 przez little_psycho, łącznie zmieniany 1 raz.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Jeszcze jest zbyt wcześnie na moją ocenę, póki co jednak screeny wyglądają bardzo obiecująco
Powodzenia w dalszej pracy
Powodzenia w dalszej pracy
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Dzięx SD ^^
Dobra, mam skriny z pierwszych broni- niektóre nie są dokończone, nie mają spec mapów, bump mapów, tekstur ITP, więc nie bierzcie sobie ich do serca. Realistyczne staty broni, lista broni, wszystko co z nimi związane oprócz modeli i tekstur robię ja. Lista broni by me zawiera 117 broni, bez granatów i melee (to zrobimy potem) i jak na razie mamy jakieś 12.
Kriss SMG:
Atchisson Auto Assault 12 Shotgun:
H&K 69 GL:
Colt 1911:
IMI Uzi:
Winchester 1887:
Monokular (broń to nie jest ale.. )
Five-seveN:
G36 (screen z GTA4, mamy w teamie modderów GTA):
MP5K SOPMOD:
P90:
Korth Combat Revolver:
Miecz:
[ Dodano: 2010-05-30, 17:35 ]
Test wody:
Dobra, mam skriny z pierwszych broni- niektóre nie są dokończone, nie mają spec mapów, bump mapów, tekstur ITP, więc nie bierzcie sobie ich do serca. Realistyczne staty broni, lista broni, wszystko co z nimi związane oprócz modeli i tekstur robię ja. Lista broni by me zawiera 117 broni, bez granatów i melee (to zrobimy potem) i jak na razie mamy jakieś 12.
Kriss SMG:
Atchisson Auto Assault 12 Shotgun:
H&K 69 GL:
Colt 1911:
IMI Uzi:
Winchester 1887:
Monokular (broń to nie jest ale.. )
Five-seveN:
G36 (screen z GTA4, mamy w teamie modderów GTA):
MP5K SOPMOD:
P90:
Korth Combat Revolver:
Miecz:
[ Dodano: 2010-05-30, 17:35 ]
Test wody:
Świetne modele.
Przydały by się takie w Postalu. A ta woda mi bardzo przypomina wodę z gry Regnum On-Line.
Przydały by się takie w Postalu. A ta woda mi bardzo przypomina wodę z gry Regnum On-Line.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Bardzo ładne modele broni.Fajnej by było gdyby bronie w twojej grze można było zniszczyć np:Złamać reką lub strzelić w broń z desert deagle.I jeszcze jedna rzecz.Lepiej by było,żeby bronie nie zawierały tej samej wagi np:Gdy bohater ma jakiś pistolet to porusza się szybko a gdy ma strzelbę automatyczną to biega wolniej.
Z ręki chcesz zniszczyć np. pistolet? Nieźle.pajdus pisze:Fajnej by było gdyby bronie w twojej grze można było zniszczyć np:Złamać reką lub strzelić w broń z desert deagle.
Dobre by były nie tyle zniszczenia broni, ale terenu(co jest IMO o wiele trudniej zrobić). Bazooka+budynek=gruz. Nie wiem, czy takie coś jest możliwe na tym silniku, ale to by było epickie. ^^
A jak miniguna to idzie.pajdus pisze:Gdy bohater ma jakiś pistolet to porusza się szybko a gdy ma strzelbę automatyczną to biega wolniej.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Koloses
- V.I.P.
- Posty: 1024
- Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
- Lokalizacja: 67-100
- Otrzymał piwo: 1 raz
Co jak co, ale w broniach meele nie może zabraknąć...KLAWIATURY!
A tak bardzo ważne pytanie:Czy gra będzie mieć tryb multiplayer?
Fajnie by było np: Wysadzić z kumplami budynek jakiejś wielkiej korporacji
A tak bardzo ważne pytanie:Czy gra będzie mieć tryb multiplayer?
Fajnie by było np: Wysadzić z kumplami budynek jakiejś wielkiej korporacji
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Multi jak na razie nie jest planowane, a przynajmniej jeśli tak to tylko bez botów (otoczenia) dlaczego? Ponieważ gra używa metadata AI, zaraz wyjaśnię co to jest- przesyłanie metadaty do każdego gracza wymagało by łącza 10 mbs...
Dzięki systemie metadaty...hmm dajmy na to, można by zrobić taką sytuację w grze:
Należysz do słabego gangu. Chcesz się wybić, ale kiedy królują 2 przeciwne mocne gangi jest to po prostu niemożliwe... więc co robisz? Umawiasz się z przedstawicielem jednego gangu na spotkanie, obserwujesz go z lornetki ale nie przychodzisz. Zauważasz jakie ma ciuchy- czerwone adidasy, niebieskie dżinsy, i czarną bluzę G-Unit (xD)
A więc kupujesz te ciuchy (przez np. internet, btw)
I umawiasz się na spotkanie z przedstawicielem drugiego wielkiego gangu. Bierzesz kilku ziomów i ubierasz go w ciuchy tamtego gangu. Oba wielkie gangi mają sojusz- jak na razie. A teraz, zapierniczasz swoim Mercedesiem z koksami ze swojego gangu, ubrany jak gang numer 1, do spotkania z gangiem numer 2. Jednak zamiast rozmowy zabijasz ich- (zostawiając leadera tego gangu żywego, jedynie zranionego) i odjeżdżasz. Nazajutrz oba gangi nawalają do siebie myśląc że jeden z nich nasłał assasynów. W normalnej grze to by wymagało normalnych skryptów, coś jak misja, ale nie u nas- mamy metadata AI, oni sami myślą, i sami to wiedzą. Najs, co nie?
Aha, i nie będzie liniowych misji- tylko identycznie jak w Fallout 3, same objective, nie tak jak w GTA. Wolność górą, je*ać liniowość!
@Mr Minio
w realu z miniguna byś sobie nie postrzelał na piechtę, łuski by Ci zmasakrowały twarz a recoil odrzucił na kilkadziesiąt metrów, było w pogromcach mitów. Będzie on montowany tylko na wozach. Ale nie martw się, bo do siania destrukcji masz 20 zróżnicowanych machine gunów które będą skuteczniejsze, np. M249 czy Minimi. (oczywiście jak mówiłem cała lista to 117 broni, jak na razie)
I tak, będą takie efekty jak dziury po kulach w autach, w ciałach też (tak jak w modach do Maxa Payne'a czy Hitmanie 1) i właśnie ten efekt gruntu co mówisz.
@Pajdus
Nah bez przesady, ale postaram się zrobić system jak w Far Cry 2, tyle że o wiele realistyczniej. Im tańsza broń tym większa prawdopodobność zacięcia się. Wrogowie będą mieli zepsute bronie tylko jeśli są biedni, i naprawdę im się bedzie zacinać- wkurzało mnie jak w Far Cry 2 mieli nowiutką a jak upuszczali to zepsuta. Btw, planuję też wprowadzić kustomizację broni, jak w Modern Warfare 2 ale lepszą. (Camo skinów tu nie będzie, za to np. przemalowanie Colt'a na srebro i zamienienie rączki na taką drogą z kości słoniowej, itd)
[ Dodano: 2010-05-30, 21:08 ]
Dzięki systemie metadaty...hmm dajmy na to, można by zrobić taką sytuację w grze:
Należysz do słabego gangu. Chcesz się wybić, ale kiedy królują 2 przeciwne mocne gangi jest to po prostu niemożliwe... więc co robisz? Umawiasz się z przedstawicielem jednego gangu na spotkanie, obserwujesz go z lornetki ale nie przychodzisz. Zauważasz jakie ma ciuchy- czerwone adidasy, niebieskie dżinsy, i czarną bluzę G-Unit (xD)
A więc kupujesz te ciuchy (przez np. internet, btw)
I umawiasz się na spotkanie z przedstawicielem drugiego wielkiego gangu. Bierzesz kilku ziomów i ubierasz go w ciuchy tamtego gangu. Oba wielkie gangi mają sojusz- jak na razie. A teraz, zapierniczasz swoim Mercedesiem z koksami ze swojego gangu, ubrany jak gang numer 1, do spotkania z gangiem numer 2. Jednak zamiast rozmowy zabijasz ich- (zostawiając leadera tego gangu żywego, jedynie zranionego) i odjeżdżasz. Nazajutrz oba gangi nawalają do siebie myśląc że jeden z nich nasłał assasynów. W normalnej grze to by wymagało normalnych skryptów, coś jak misja, ale nie u nas- mamy metadata AI, oni sami myślą, i sami to wiedzą. Najs, co nie?
Aha, i nie będzie liniowych misji- tylko identycznie jak w Fallout 3, same objective, nie tak jak w GTA. Wolność górą, je*ać liniowość!
@Mr Minio
w realu z miniguna byś sobie nie postrzelał na piechtę, łuski by Ci zmasakrowały twarz a recoil odrzucił na kilkadziesiąt metrów, było w pogromcach mitów. Będzie on montowany tylko na wozach. Ale nie martw się, bo do siania destrukcji masz 20 zróżnicowanych machine gunów które będą skuteczniejsze, np. M249 czy Minimi. (oczywiście jak mówiłem cała lista to 117 broni, jak na razie)
I tak, będą takie efekty jak dziury po kulach w autach, w ciałach też (tak jak w modach do Maxa Payne'a czy Hitmanie 1) i właśnie ten efekt gruntu co mówisz.
@Pajdus
Nah bez przesady, ale postaram się zrobić system jak w Far Cry 2, tyle że o wiele realistyczniej. Im tańsza broń tym większa prawdopodobność zacięcia się. Wrogowie będą mieli zepsute bronie tylko jeśli są biedni, i naprawdę im się bedzie zacinać- wkurzało mnie jak w Far Cry 2 mieli nowiutką a jak upuszczali to zepsuta. Btw, planuję też wprowadzić kustomizację broni, jak w Modern Warfare 2 ale lepszą. (Camo skinów tu nie będzie, za to np. przemalowanie Colt'a na srebro i zamienienie rączki na taką drogą z kości słoniowej, itd)
[ Dodano: 2010-05-30, 21:08 ]
To jest świetny pomysł, jednakże co wolicie: mnóstwo broni melee i brak tego systemu, czy improwizjonalne bronie melee (butelki itd, pasowałoby bo robimy grę w Afryce (nie, nie w takiej jak w FC2 ) i tak nikt nie chodzi z kałachem) i z tym systemem?Koloses pisze:Co jak co, ale w broniach meele nie może zabraknąć...KLAWIATURY
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Nie, wiele ludzi tak myśli ale są w błędzie, M249 to amerykańska, podrasowana o wiele, wersja FN Minimi.Pangia pisze:Czy Minimi to nie jest inna nazwa M249?little_psycho pisze:20 zróżnicowanych machine gunów które będą skuteczniejsze, np. M249 czy Minimi