Postal 2 Life

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP, oraz inne gry bazujące na P2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

19 maja 2010, 19:59

To jacyś naśladowcy Bagmana? A może autor czerpał z owej postaci inspiracje?


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

19 maja 2010, 21:19

wiecie że to jest RD3* tak???


* nie pamiętam jak się pisze rozwinięcie tego skrótu


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

19 maja 2010, 21:29

Na sto procent
Z resztą w pierwszym poście wszystko pisze ;) jest napisane :P
Ostatnio zmieniony 19 maja 2010, 21:41 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

19 maja 2010, 21:54

dobrze napisałem to pytanie o to czy wiecie że to DR3 bo wszyscy się tak podniecacie tym modem

i muszę zapytać o jedno czy komuś udało się poprać i/lub uruchomić poprzednie dwie wersje DR??


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

19 maja 2010, 22:03

Ja mam (Dałem nawet gdzieś linka na forum).
Pierwsze DR-ki to jeden wielki zlepek znanych nam modów. W sumie nic specjalnego.
DR3 jest praktycznie w całości tworzone przez jedną osobę. Z tego co zdążyłem zauważyć, to będzie coś całkiem innego. Jedyny minus to to, że będzie to po rosyjsku.
Ostatnio zmieniony 19 maja 2010, 22:05 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

19 maja 2010, 22:28

wszystkie DR są tworzone chyba przez tego samego gościa

z tą różnicą że dwa pierwsze to zlepek istniejących modów a DR3 to jedna wielka zrzynka z HL2

i co do linka nie przypominam sobie aby był jakiś przynajmniej prowadzący do downloadu

pamiętam za to hiper skomplikowaną instrukcje jak zmusić do działania jeden z modów tego gościa bez posiadanie obu DR
Ostatnio zmieniony 19 maja 2010, 23:21 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

20 maja 2010, 00:00

prawdziwy 666 pisze:wszystkie DR są tworzone chyba przez tego samego gościa
Pierwsze dwa tworzył Evil i jeszcze ktoś, natomiast trójkę praktycznie w całości robi Flafster i dlatego też trójka ma inną nazwę
prawdziwy 666 pisze:DR3 to jedna wielka zrzynka z HL2
Ze Stalkera też jest trochę rzeczy. Jako że nienawidzę Steama, bardzo pasuje mi HL2 w P2.
prawdziwy 666 pisze:i co do linka nie przypominam sobie aby był jakiś przynajmniej prowadzący do downloadu
O tu. AWP DR 1+2
Nikt na to nawet uwagi nie zwrócił
prawdziwy 666 pisze:pamiętam za to hiper skomplikowaną instrukcje jak zmusić do działania jeden z modów tego gościa bez posiadanie obu DR
Gdyby ten mod był kompatybilny z AWPModem, spróbowałbym zrobić patcha. Niestety nie jest. Wszystko co rosjanie robią jest pod EDWeapons

Wracając do PTL (DR3) będzie to oddzielna modyfikacja, tak jak ED, AW czy AVPC. Wymagane będzie tylko STP.

EDIT:
prawdziwy 666 pisze:...bo wszyscy się tak podniecacie tym modem
Trzeba o czymś pisać, bo nasze forum ostatnio jest związane z Postalem tylko nazwą ;)
Ostatnio zmieniony 20 maja 2010, 00:46 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 2 razy.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Ramesses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 934
Rejestracja: 30 kwie 2008, 23:38
Lokalizacja: Parczew

20 maja 2010, 07:53

ciekawe..nie powiem..ale takie unowocześnianie sennego Paradise nie do końca mi się podoba...


Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

20 maja 2010, 15:53

@SD
Ci idioci robią wszystko na bazie starego EDWeapons? O_o....oni nie mają jakiegoś forum może? Bo to grzech by marnować potencjał AWPModa, trzeba im choćby translatorem powiedzieć by używali AWPModa i dać im do niego linka.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

20 maja 2010, 16:03

Forum maja, ale wątpie, że teraz gdy już mają zrobione ileś tam % przerzucą się na AWPModa, aby zaczać wszystko od nowa.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

20 maja 2010, 16:09

Niestety nie ma innego wyjścia.
Nie wiem jak będzie z trójką ale pierwsze DR-ki były robione jak jeszcze nie było AWPMod'a. EDWeapons korzysta z postal2game.u doń załączonego, AWPMod na nim nie działa poprawnie, natomiast jak dasz oryginalne .u, niestety gra się krzaczy.
Upgrade więc jest wg mnie kiepskim pomysłem, lepiej w tym przypadku rozwijać stare EDW.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

20 maja 2010, 18:14

Silver Dragon pisze:EDWeapons korzysta z postal2game.u doń załączonego, AWPMod na nim nie działa poprawnie, natomiast jak dasz oryginalne .u, niestety gra się krzaczy.
porównywałeś pliki *U dołączone do EDWeapon i AWPmod

(ps rozumiem że mówimy o EDWeapons by Kank czyli pierwszej wersji AWPMod)

oba mody są podobne jednak mają inne paczki *U i w nieco innych miejscach zlokalizowane skrypty

powoduje to że tak na sucho nieda się ich podmienić

zmuszenie DR i DR2 do użycia AWPMod wymaka edycji dodanych do DR skryptów i zmuszenia ich do używania funkcji z nowej wersji ale wydaje mi się że jest to możliwe

skomplikowane ale możliwe


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

20 maja 2010, 19:35

prawdziwy 666 pisze:porównywałeś pliki *U dołączone do EDWeapon i AWPmod
AWPMod nie ma własnego postal2game.u, korzysta z pliku który zawarty jest w podstawowym AWP (bądź ED w przypadku mix'a). Po połączeniu obu modów wyszło, że AWPM nie działa poprawnie na pliku .u z EDW. A bez tego pliku inwentarz z AWP DR nie działa poprawnie

A oto winowajcy ;) (zaznaczone na czerwono)
Obrazek
Ostatnio zmieniony 20 maja 2010, 19:37 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 2 razy.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

20 maja 2010, 22:21

Czyli nie będziemy mieli opcji "podmieniania broni" jak to miało miejsce w AWP Modzie i stan ammo nie będzie wyświetlany...szkoda trochę.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

24 maja 2010, 14:11

[youtube][/youtube]

Ten kostium owni. :)

EDIT:
Nowy filmik:
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony 28 maja 2010, 09:19 przez Mr Minio, łącznie zmieniany 1 raz.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Zablokowany