Unreal Engine 2 RunTime [temat do zamknięcia]

Dyskusje o programach i sprzęcie komputerowym oraz mobilnym, a także internet i ogólne problemy.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
przemo819
Wnerwiony urzędas
Posty: 10
Rejestracja: 29 gru 2009, 23:32
Lokalizacja: Racibórz

09 maja 2010, 15:25

Tak, jest to prawie goły silnik UE2. Chcę w nim zrobić grę. Edytor jest taki sam jak w postalu. Umieszczam static mesh'a zrobionego przez siebie (bez tekstury na razie) i edytor go widzi, ale silnik w grze już nie. W grze widać tylko cień tego obiektu... Co zrobić żeby gra go widziała?

EDIT: Dobra, oteksturowanie pomogło. Będę tu pisał swoje problemy. Kolejnym jest... HUD oraz Menu Główne. Powiedzcie tylko w jakich plikach *.u szukać, resztę sam znajdę.

TEMAT DO ZAMKNIĘCIA
Ostatnio zmieniony 15 maja 2010, 23:08 przez przemo819, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

13 maja 2010, 17:50

Hmm. Może to głupio zabrzmi, ale oteksturuj go. Może wtedy będzie widoczny.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
ODPOWIEDZ