Awesome Grenades

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP, oraz inne gry bazujące na P2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4986
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

27 paź 2009, 23:27

Mod ten, autorstwa SolidxSnake'a, dodaje nieco więcej realizmu w Postalu. Dzięki niemu granaty są bardziej przekonywujące, możesz je podkładać ludziom.

Aby poprawnie zainstalować moda, należy wkleić zawartość folderu do /Apocalypse Weekend, a pod komendą 'EditPackages' w pliku Postal2AW7.ini dodaj wpis:

Kod: Zaznacz cały

EditPackages=SxSRealism
Dodatkowo należy w edytorze Postala wejdź w zakładkę 'Actor Classes tab' i załadować 'SxSRealism.u'.

Więcej informacji w tym temacie na RWS Forum.
Załączniki
SxS-Awesome_Grenades.zip
(88.83 KiB) Pobrany 499 razy


Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

27 paź 2009, 23:58

O! Jaka fajna zabaweczka... a jaki ma odrzut :evilbat:
Opcja z PPM mi się ekstremalnie podoba xD
Robsessed pisze:Aby poprawnie zainstalować moda, należy wkleić zawartość folderu do /Apocalypse Weekend, a pod komendą 'EditPackages' w pliku Postal2AW7.ini dodaj wpis:

Kod: Zaznacz cały

EditPackages=SxSRealism
Dodatkowo należy w edytorze Postala wejdź w zakładkę 'Actor Classes tab' i załadować 'SxSRealism.u'.
Jeżeli mamy AWP wystarczy wkleić odpowiednio katalogi
W grze wystarczy kod: iwant SxSrealism.SxSgrenadeweapon


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4986
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

28 paź 2009, 00:18

Dzięki! :spoko:


Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

28 paź 2009, 14:04

Moje pierwsze wrażenie- dziwny mod.
Granaty odbijają się od ludków zamiast wybuchać gdy ich dotkną. Niby to jest bardziej realistyczne, ale jakoś dziwnie to wygląda.
Druga sprawa- granat rozwala na kawałki, co jest dla mnie plusem.
Trzecia sprawa- dziwna eksplozja, bardzo duży zasięg rażenia.
Czwarta sprawa- prawy przycisk nie działa, mógłby być pod tym przyciskiem, chociaż alternatywne upuszczenie granatu- ten jak Koktajl Molotowa wybuchałby po pewnym czasie- też realistyczne. Właśnie tego mi tutaj brakuje.
No i oczywiście dzięki Silver Dragon za ten kod. Sposób który podał Rob jest o wiele bardziej pracochłonny.

Ogólnie muszę powiedzieć, że broń mi się podoba, nie jest jednak bez wad.
Gdyby autor zrobił alternatywny atak, to oceniłbym broń na 9/10, teraz daje 7/10 i mam nadzieję, że mod będzie rozwijany.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4986
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

28 paź 2009, 14:13

Mr Minio pisze:Czwarta sprawa- prawy przycisk nie działa, mógłby być pod tym przyciskiem, chociaż alternatywne upuszczenie granatu- ten jak Koktajl Molotowa wybuchałby po pewnym czasie- też realistyczne. Właśnie tego mi tutaj brakuje.
Czy prawy przycisk czasem nie instaluje granatu na danej osobie?


Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

28 paź 2009, 14:19

U mnie właśnie ten prawy nie działa.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

28 paź 2009, 15:32

Mr Minio pisze:Trzecia sprawa- dziwna eksplozja, bardzo duży zasięg rażenia.
Eksplozję można by było trochę podrasować. Co do zasięgu rażenia, mi pasuje.
Mr Minio pisze:Czwarta sprawa- prawy przycisk nie działa
Też tak myślałem, dopóki nie odkryłem, że działa tylko wtedy, gdy się zbliżymy do przeciwnika.
Niezła zabawa. Podchodzisz do grupy ludzi, wrzucasz jednemu granata 'do kieszeni' i po chwili obserwujesz jak ciała dookoła rozsypują się w kawałki :evilbat:
Ostatnio zmieniony 28 paź 2009, 16:12 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Kariko
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1227
Rejestracja: 28 gru 2006, 16:51
Lokalizacja: Bydgoszcz / Gdańsk

28 paź 2009, 19:39

Silver Dragon pisze:Niezła zabawa. Podchodzisz do grupy ludzi, wrzucasz jednemu granata 'do kieszeni' i po chwili obserwujesz jak ciała dookoła rozsypują się w kawałki
Mmmmiód. Przypominają mi się zabawy w miastach Fallout 1 i Fallout 2 i wkładanie granatów/dynamitu żebrakom w kieszeń :D


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

14 lis 2009, 23:02

Awesome Weapons
Rozbudowana wersja poprzedniego moda autorstwa SolidxSnake'a. Do realistycznych granatów, doszły: pistolet, shotgun i maszynówa

D/L >> https://rapidshare.com/files/300764080/S ... eapons.zip
(Przydałby się alternatywny link)

Najprostsza instalacja:
1. Wypakowujemy zawartość zipka do AWP
2. Przypisujemy komendę Reload do jakiegoś klawisza w user.ini
3. Gramy, korzystając z iwant'ów bądź zbierając brońki z załączonej mapki

Iwant SxSRealism.PistolWeapon
Iwant SxSRealism.GrenadeWeapon
Iwant SxSRealism.ShotgunWeapon
Iwant SxSRealism.MachinegunWeapon

Więcej informacji tu
Ostatnio zmieniony 14 lis 2009, 23:22 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 2 razy.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4986
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

14 lis 2009, 23:41

Na razie pobierajmy stąd.
Załączniki
SxS-Awesome_Weapons.zip
(1.17 MiB) Pobrany 11000 razy


Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

12 gru 2009, 15:59

Podsumowanie moda

+ Alternatywny 'strzał' granatu. Rewelacyjny pomysł
+ Siła rażenia granatu. Dla niektórych może być minusem, ale mi się podoba
+ Podczas strzelania z broni palnej, znosi ją do góry, przez co celowanie jest bardziej realistyczne

- Widok FPP dla broni palnej do poprawki
- Przylepianie granatu do postaci powinno być troszkę łatwiejsze (Wykonanie tej operacji dla postaci będącej w ruchu graniczy z cudem)
- Ubogie efekty wybuchu granatu
- Gdy w broni palnej zabraknie amunicji, nie można zmienić broni na inną. Po przeładowaniu, również. Dopiero gdy wystrzelimy jeden pocisk, wszystko wraca do normy.

Ocena >> 7/10
Ostatnio zmieniony 12 gru 2009, 16:00 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
kopiec2
Niedorobiony bandzior
Posty: 48
Rejestracja: 16 sty 2010, 20:17

20 sty 2010, 13:47

Powiem tak:
"Kawał dobrej roboty" :P
Lecz rzeczywiście "przylepienie" granatu do postaci w ruchu jest trudne :|


Ocena:
8/10
Ostatnio zmieniony 20 sty 2010, 13:48 przez kopiec2, łącznie zmieniany 1 raz.


[center]"Jesteśmy konsumentami - produktem ubocznym pogoni za lepszym stylem życia"[/center]
ODPOWIEDZ