A i sprawa wczytania mapy z sejva: też dzieją się dziwne rzeczy:
A to po spotkaniu z sobowtórem Kolesia i użyciu kodu Armory z listy kodów:
Respawn na głowie starego Kolesia, brak części HUD-a z bronią oraz niemożność kopnięcia i wyszczania się. Dziwna mapa.
Radzik, dzięki za kody. Zapomniałem, że mam ReadME AWPModa. Czemu od razu tam nie zaglądnąłem?
[MAPA] Remake tautaya
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Mapę pobrałem z działu map dla postala 2 (zwykły postal 2), więc wątpię żeby była dla multi
A, że nie ma głowy przy stroju policjanta to się już przyzwyczaiłem, też tak mam i nie wiem co zrobić z tym
A, że nie ma głowy przy stroju policjanta to się już przyzwyczaiłem, też tak mam i nie wiem co zrobić z tym
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Nie wiem czy to ma znaczenie, ale...
W oryginale, jak załadowało się mapę, zaczynało się grę we wnęce (na screenach powyżej). W remake'u zaczynamy bardziej ze środka podjazdu. Czy przypadkiem po przesunięciu startu coś się nie poknociło?
W oryginale, jak załadowało się mapę, zaczynało się grę we wnęce (na screenach powyżej). W remake'u zaczynamy bardziej ze środka podjazdu. Czy przypadkiem po przesunięciu startu coś się nie poknociło?
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Już wiesz kto pytaRadzik136 pisze:RaV może, nie sprawdziłeś, mapa mogła być początkowo przeznaczona do gry na multi??
Start przesunąłem, bo miałem problem z niewidzialnymi ścianami po rebuildzie mapy.
Myślę, że to nie szkodzi niczemu, choć mogę się mylić ...
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Nie mogło nic sknocić, wczoraj przesunąłem PlayerStart na nie dokończony plac zabaw i dalej wyskakiwały te same błędy.Silver Dragon pisze:Nie wiem czy to ma znaczenie, ale...
W oryginale, jak załadowało się mapę, zaczynało się grę we wnęce (na screenach powyżej). W remake'u zaczynamy bardziej ze środka podjazdu. Czy przypadkiem po przesunięciu startu coś się nie poknociło?
Przepraszam, ale nie miałem styczności z oryginałem i dlatego spytałem się, czy oryginał nie był przeznaczony na multi
Przeszkadzało by wtedy gdyby PlayerStart Kolidował z jakimkolwiek Static Meshem.RaV pisze:Już wiesz kto pyta
Start przesunąłem, bo miałem problem z niewidzialnymi ścianami po rebuildzie mapy.
Myślę, że to nie szkodzi niczemu, choć mogę się mylić ...
RaV a sprawdź czy na podstawie tego fragmentu odnoszącego się do tworzenia Player Startu, Czy nie zapomniałeś o 2 i 3 punkcie z poradnika zacytowanego poniżej.
Cytuję( Mam nadzieję, że Autor Poradnika, nie Zdenerwuję się na mnie za to).
Tworzenie punktu startowego
1. Kliknij prawym przyciskiem myszy na podłodze, po czym wybierz
z menu ‘Add Player Start Here’.
2. Aby mapa w pełni działała musisz stworzyć przynajmniej jeszcze
jeden player start.
3. Gdy już stworzyłeś dwa punkty startowe, kliknij lewym
przyciskiem myszy na pierwszy Player Start, po czym prawym na
drugi Player Start. Z menu wybierz opcję ‘Proscribe paths between
PlayerStart0 and PlayerStart1’
Ostatnio zmieniony 30 gru 2009, 14:27 przez Radzik, łącznie zmieniany 3 razy.
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Co do błędu z dublowaniem Kolesia, to nie wiem czy coś to da, ale powinno poprawić błędy dotyczące pierwszego PlayerStartu. "No paths for PlayerStart1"Pangia pisze:Hmmm... Tak sobie myślę, co mają na celu te próby naprawy PlayerStartu... Błąd z dublowaniem Kolesia?
Mnie tylko zastanawia ten komunikat, który wyświetla się podczas odpalania mapy bezpośrednio przez Postala. "Połączenie nie powiodło się" Mi się to kojarzy tylko i wyłącznie z komunikatem błędu podczas łączenia się serwerem w trybie multiplayer, ale nie upieram się, że ma to jakichś związek(to tylko domysł).
Ostatnio zmieniony 03 sty 2010, 19:22 przez Radzik, łącznie zmieniany 1 raz.