Ruchome tekstury

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
zymla2
Wstydliwy morderca
Posty: 9
Rejestracja: 23 gru 2009, 12:46

23 gru 2009, 20:16

Kilka razy importowałem do własnej paczki tekstury i korzystałem z nich na swojej mapce.
Przypomniało mi się że gdy grałem w AW, gdy koleś miewał problemy z mózgiem całe otoczenie zmieniało tekstury na takie ruchome np. Wodne, krwawe i mięsne ;D
Próbowałem jakieś gif'y przerobić na dds no niby był ten format ale importować tekstur się nie dało :/ W czym problem?? Z góry dzięki za odpowiedź :D


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

23 gru 2009, 20:41

Otóż te teksturki to nie żadne gifusy, tylko mają dodaną opcję PAN, czyli np.
Przesuwanie tekstury do X,Y


Awatar użytkownika
zymla2
Wstydliwy morderca
Posty: 9
Rejestracja: 23 gru 2009, 12:46

23 gru 2009, 22:06

Hmm rozumiem
Czyli nie ma szans na biegającego po ścianach Goku? :/
:D :D :D


y... no.. ten.. właśnie!
Dokładnie tak! ;D
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

24 gru 2009, 10:29

Przeglądając mapę AW-Hospital natrafiłęm na dwa ważne elementy:
MaterialTrigger oraz ScrTrigger
Pierwszy zmieniał tekstury ścian na te z OtherWorlda a ten drugi aktywował tego HeadShake ....
Nie widziałem nigdy animacji w postaci tekstury.... Aczkolwiek były tak jak wcześniej wspomniane ruchome do X lub Y Chyba że byś zrobił 5 klatek i byś co 0,5 zmieniał teksturę ściany MaterialTriggerem....


Awatar użytkownika
zymla2
Wstydliwy morderca
Posty: 9
Rejestracja: 23 gru 2009, 12:46

24 gru 2009, 12:21

Na razie sobie odpuszczę bo nie jestem jeszcze aż tak obcykany z PostED'em :D Może kiedyś do tego wrócę i pokombinuję...
Dzięki za odpowiedź i WESOŁYCH ŚWIĄT :)


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

25 gru 2009, 00:14

https://wiki.beyondunreal.com/Legacy:Animated_Texture - w kilku prostych krokach opisane tworzenie animowanych tekstur 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
ODPOWIEDZ