Kilka razy importowałem do własnej paczki tekstury i korzystałem z nich na swojej mapce.
Przypomniało mi się że gdy grałem w AW, gdy koleś miewał problemy z mózgiem całe otoczenie zmieniało tekstury na takie ruchome np. Wodne, krwawe i mięsne ;D
Próbowałem jakieś gif'y przerobić na dds no niby był ten format ale importować tekstur się nie dało W czym problem?? Z góry dzięki za odpowiedź
Ruchome tekstury
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Przeglądając mapę AW-Hospital natrafiłęm na dwa ważne elementy:
MaterialTrigger oraz ScrTrigger
Pierwszy zmieniał tekstury ścian na te z OtherWorlda a ten drugi aktywował tego HeadShake ....
Nie widziałem nigdy animacji w postaci tekstury.... Aczkolwiek były tak jak wcześniej wspomniane ruchome do X lub Y Chyba że byś zrobił 5 klatek i byś co 0,5 zmieniał teksturę ściany MaterialTriggerem....
MaterialTrigger oraz ScrTrigger
Pierwszy zmieniał tekstury ścian na te z OtherWorlda a ten drugi aktywował tego HeadShake ....
Nie widziałem nigdy animacji w postaci tekstury.... Aczkolwiek były tak jak wcześniej wspomniane ruchome do X lub Y Chyba że byś zrobił 5 klatek i byś co 0,5 zmieniał teksturę ściany MaterialTriggerem....
https://wiki.beyondunreal.com/Legacy:Animated_Texture - w kilku prostych krokach opisane tworzenie animowanych tekstur
Nobody Expects The Spanish Inquisition!