[POMOC] koniec gry
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Zrobiłem tak, ale najpierw trzeba chyba ustawić, że ma się to uruchomić po zabiciu no tego ludzika No i pytanie jak to zrobić ?
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Khem, trochę jak szyfrem pisane, gdy czyta to niewtajemniczony. Dobrze, że jest odpowiedź, ale lepiej, gdyby była bardziej strawna.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Ok , Rozczytujemy posty wyżej :}
Stawiamy Bystandera [człowieka] Otwieramy jego opcje następnie 'event'> i w polu 'tag' wpisujemy np.Koniec , teraz otwieramy master browsera na actor classes
następnie Actor>KeyPoint>AIscript>Scripted Sequences i wybieramy 'scripted trigger'
Następnie stawiamy go na mapkę
wybieramy opcje tego triggera i zaznaczamy w opcjach 'End of game'
Następnie w tym triggerze wchodzimy do zakładki 'event' i w polu event wpisujemy 'Koniec'
czyli to co daliśmy temu gościowi , i kiedy gościu po zabiciu zniknie , to wtedy mamy koniec gry :}
Ikonki nie wiem jak dodać , chyba że się mylę to co napisałem , aczkolwiek nie testowałem bo jeszcze mam sporo do zrobienia przed moim 'końcowym bossem'
Ale zapewne z tą ikonką to też musi być tag postaci ...
PS.Sory za Post by post ale chciałem żeby post był uważany że jest nowa odpowiedź , bo jakbym edytował to gościu by nic nie wiedział , jak i wszyscy inni
EdIt:
Ach błędy mam :
Stawiamy Bystandera [człowieka] Otwieramy jego opcje następnie 'event'> i w polu 'tag' wpisujemy np.Koniec , teraz otwieramy master browsera na actor classes
następnie Actor>KeyPoint>AIscript>Scripted Sequences i wybieramy 'scripted trigger'
Następnie stawiamy go na mapkę
wybieramy opcje tego triggera i zaznaczamy w opcjach 'End of game'
W polu 'tag' wpisujemy 'boss'
Następnie stawiamy kolejnego Scripted Triggera , wtedy już musimy zaznaczyć w opcjach Enemy Health i w polu tag wpisać 'Koniec' a w 'event' dać 'boss'
Stawiamy Bystandera [człowieka] Otwieramy jego opcje następnie 'event'> i w polu 'tag' wpisujemy np.Koniec , teraz otwieramy master browsera na actor classes
następnie Actor>KeyPoint>AIscript>Scripted Sequences i wybieramy 'scripted trigger'
Następnie stawiamy go na mapkę
wybieramy opcje tego triggera i zaznaczamy w opcjach 'End of game'
Następnie w tym triggerze wchodzimy do zakładki 'event' i w polu event wpisujemy 'Koniec'
czyli to co daliśmy temu gościowi , i kiedy gościu po zabiciu zniknie , to wtedy mamy koniec gry :}
Ikonki nie wiem jak dodać , chyba że się mylę to co napisałem , aczkolwiek nie testowałem bo jeszcze mam sporo do zrobienia przed moim 'końcowym bossem'
Ale zapewne z tą ikonką to też musi być tag postaci ...
PS.Sory za Post by post ale chciałem żeby post był uważany że jest nowa odpowiedź , bo jakbym edytował to gościu by nic nie wiedział , jak i wszyscy inni
EdIt:
Ach błędy mam :
Stawiamy Bystandera [człowieka] Otwieramy jego opcje następnie 'event'> i w polu 'tag' wpisujemy np.Koniec , teraz otwieramy master browsera na actor classes
następnie Actor>KeyPoint>AIscript>Scripted Sequences i wybieramy 'scripted trigger'
Następnie stawiamy go na mapkę
wybieramy opcje tego triggera i zaznaczamy w opcjach 'End of game'
W polu 'tag' wpisujemy 'boss'
Następnie stawiamy kolejnego Scripted Triggera , wtedy już musimy zaznaczyć w opcjach Enemy Health i w polu tag wpisać 'Koniec' a w 'event' dać 'boss'
Ostatnio zmieniony 07 lis 2009, 08:44 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.