[AWP] Jak z AWP zrobić AW7?

Tu pomagamy początkującym i całkiem zaawansowanym w ich kłopotach i błędach z P2, StP i AW.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

24 wrz 2009, 18:58

Chodzi głównie o specyfikacje broni. No bo jaki pistolet odrywa komuś rękę po postrzale lub jaka broń strzela nożyczkami? Stąd moje pytanie. Jak zaczynam grę np. z mapy cus-maryska-hard (więcej fajek na początku, to można zaszaleć :)), to wszystko jest OK. Ingram strzela nabojami, Deagle z tłumikiem nie jest taki mocny i mi się to podoba. A nie walenie nożyczkami. A więc: jakie linijki poprawić w Postal2.ini, aby to tak ustawić?
I przy okazji: z pliku ReadMe z AWPModa, to rozumiem, że jest dodane przeładowywanie broni. Jak przeładować broń? (Nie śmiać się, pytam serio!)


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

24 wrz 2009, 19:16

1. AWP to nowsza wersja AW7, czyli ma te same pliki, tylko usprawnione. Tak więc jeżeli chcesz powrócić do starszej wersji, musisz ją najprawdopodobniej od nowa zainstalować.
2. Co do walenia nożyczkami i odrywania kończyn po strzale, to jest to dostępne tylko w trybie utrudnionym (Enhanced mode). Sprawdź czy zaczynając nową grę nie masz przy owej opcji 'ptaszka'. Jeśli jest, odznacz i powinno być OK.
3. Co do przeładowywania w AWPMod, jest to dostępne tylko dla broni tegoż moda. Sprawdź w opcjach, który klawisz za to odpowiada. Być może nie masz go przypisanego
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2009, 19:21 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 2 razy.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

24 wrz 2009, 21:45

Czyli:
1. Mam Postala X, więc albo wszystko, albo nic. (trochę rymu wpadło :))
2. Chodzi o "Dodatki"? Na starcie zawsze zaznaczałem opcję "Dodatki" (Graj rozszerzoną grę). O to chodzi?
3. Przestawiłem sterowanie pod tym względem na takie, jakie mam w ED. R - przeładowanie i kółko (wciśnięcie) - rozporek. Ciężko powiedzieć, które bronie są z AWPModa, bo zauważyłem z nowych broni jedynie ED-owski sekator.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

24 wrz 2009, 22:26

Pangia pisze:1. Mam Postala X, więc albo wszystko, albo nic. (trochę rymu wpadło :))
Czyli punkt pierwszy odpada
Pangia pisze:2. Chodzi o "Dodatki"? Na starcie zawsze zaznaczałem opcję "Dodatki" (Graj rozszerzoną grę). O to chodzi?
Najprawdopodobniej tak. Wychodzi na to, że w PX poprawiono tłumaczenie
Pangia pisze:3. Przestawiłem sterowanie pod tym względem na takie, jakie mam w ED. R - przeładowanie i kółko (wciśnięcie) - rozporek. Ciężko powiedzieć, które bronie są z AWPModa, bo zauważyłem z nowych broni jedynie ED-owski sekator.
Chodzi o te giwery, które możesz np uzyskać za pomocą kodu EDWeapons


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

25 wrz 2009, 14:01

Nie gram na kodach.

Aha, i jeszcze jedno. W ReadMe K&W pisze, żeby zmienić linijki w Postal2.ini. Czy w Postal2AW7 też? Pytam, bo akurat jestem w trakcie zabawy z modami i nie chcę czegoś zepsuć.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

25 wrz 2009, 16:07

O ile mnie pamięć nie myli najnowsza wersja tego moda jest już zaimplementowana w AWPModzie kanka, tak więc nie jest to wymagane

A jeżeli nie lubisz grać na kodach, a naprawdę zależy ci na przeładowywaniu, podmień sobie oryginalne giwery na te z AWPM. W iniaczu z AWPM w pierwszej bodaj rubryce możesz się replacerami pobawić. Trzeba tylko odpowiednio klasy broni znać i żeby działało wykasować >> ; << przed każdą komendą którą chcesz użyć, z.B: Zamiana podstawowej maszynówy na tą z AWPM wygląda tak:

Kod: Zaznacz cały

ReplaceClass=&#40;OldClass=MachineGunWeapon,NewClass="AWPModInventory.M16Weapon"&#41;


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

25 wrz 2009, 16:41

OK, później się za to zabiorę, teraz gram w ED. 3 minuty gry - 3 minuty cutscenek i ładowania :/

[ Dodano: 25-09-09, 22:04 ]
No, coś tam pozmieniałem, także zamiast zwykłego Deagle'a mam Glocka z ED. Super!! Tylko czy dałoby radę zmienić AWPMod.ini (bo ten zmieniałem) tak, aby były też stare bronie tj. ze zwykłego AWP? Jeśli tak, to będę dozgonnie wdzięczny.


ODPOWIEDZ