MrocznyLas
Versja V1.3 UPDATE!
Zapraszam do ściągania bo warto!
Mapa zaś tu:
https://www.speedyshare.com/286789760.html v.1.3
Jakby ktoś miał problem z wbiciem się na stopnie w podziemiach to tu jest save :
https://www.speedyshare.com/286789760.html Save
Ciekawostki:
Podchodźcie do grobów , a zauważycie coś fajnego sory , usłyszycie ...
Tylko 'ich' 'go' nie odkopywać
Screeny:
https://img338.imageshack.us/img338/698/beztytuuqi.jpg -Inny link
[MAPA][Pierwsza mapa] Cus-MrocznyLas [Alpha]
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Ok , w wersji v1.1 będzie już cmentarz ...
a jakieś komentarze do mapki ?
[ Dodano: 2009-09-15, 19:27 ]
Dotrzymuje słowa:
wersja v1.1
Cmentarz niech zostanie niespodzianką
[tam gdzie jest taki ostatni grób i kot , to koniec gry]
https://www.speedyshare.com/531529877.html
a jakieś komentarze do mapki ?
[ Dodano: 2009-09-15, 19:27 ]
Dotrzymuje słowa:
wersja v1.1
Cmentarz niech zostanie niespodzianką
[tam gdzie jest taki ostatni grób i kot , to koniec gry]
https://www.speedyshare.com/531529877.html
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2009, 19:27 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.
wersja v1.1
https://www.speedyshare.com/531529877.html
[ Dodano: 2009-09-16, 09:56 ]
Wszystko Wyedytowane w pierwszym poście ! Zapraszam do ściągania i komentowania mojej pierwszej w życiu mapy do postala2 robioną w 6 godzin
https://www.speedyshare.com/531529877.html
[ Dodano: 2009-09-16, 09:56 ]
Wszystko Wyedytowane w pierwszym poście ! Zapraszam do ściągania i komentowania mojej pierwszej w życiu mapy do postala2 robioną w 6 godzin
Jakoś mało mroczna. Poza tym po raz pierwszy miałem lagi w Postalu. W budynku na przeciwko radiowozu można wejść przez ścianę. Ogółem spodziewałem się jakiejś nagłej śmierci, a tu nie ma nic. Ale może w przyszłości...
A, i mam pytanko. Co to jest to to czerwone?
A, i mam pytanko. Co to jest to to czerwone?
Otwórz POSTed a zobaczysz
Tam jest radiowóz i z niego miało się świecić światło czerwone że jest 'kogut' włączony
Ale mi całe auto znikło
Budynki to static meshe , dlatego się przez nie przenika
lagi , nie wiem co się stało że one są ... -.-
nagła śmierć ? niestety
po 1.To jest moja pierwsza w życiu mapka do jakiejkolwiek gry 3D [nie licząc GTA SA]
a wiec nie wiem jak zrobić nagłą śmierć , planowałem ją że wyskakuje na ciebie taki idiota , ale ten gość to tylko stoi , Zrobiłem już końcowego bossa:
Proszę:
Wersja1.3 :
I już nic nie zmieniam bo zaraz tych versji będzie tyle że łola boga
[Dostępna w pierwszym poście]
Tam jest radiowóz i z niego miało się świecić światło czerwone że jest 'kogut' włączony
Ale mi całe auto znikło
Budynki to static meshe , dlatego się przez nie przenika
lagi , nie wiem co się stało że one są ... -.-
nagła śmierć ? niestety
po 1.To jest moja pierwsza w życiu mapka do jakiejkolwiek gry 3D [nie licząc GTA SA]
a wiec nie wiem jak zrobić nagłą śmierć , planowałem ją że wyskakuje na ciebie taki idiota , ale ten gość to tylko stoi , Zrobiłem już końcowego bossa:
Proszę:
Wersja1.3 :
I już nic nie zmieniam bo zaraz tych versji będzie tyle że łola boga
[Dostępna w pierwszym poście]
Buduj budynki od początku z cubów, bo Static Meshe mogą prowadzić do błędów takich jak to przenikanie właśnie...MaKiPL pisze:
Budynki to static meshe , dlatego się przez nie przenika
Być może za duże nagromadzenie świateł, za dużo obiektów, lub obiekty nachodzące na siebie.MaKiPL pisze: lagi , nie wiem co się stało że one są ... -.-
Stoi, bo nie przypisałeś mu żadnego skryptu. Popatrz na skrypty jakiś przeciwników z Postala którzy Cię od razu atakują i skopiuj je do tego kolesia. Możesz też zwiększyć obrażenia zadawane przez gostka, dzięki czemu będzie on mógł zabić gracza 1 strzałem.MaKiPL pisze: nagła śmierć ? niestety
po 1.To jest moja pierwsza w życiu mapka do jakiejkolwiek gry 3D [nie licząc GTA SA]
a wiec nie wiem jak zrobić nagłą śmierć , planowałem ją że wyskakuje na ciebie taki idiota , ale ten gość to tylko stoi
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Lagi, czyli co pewną część sekundy lekko się przycina.
A, i jak pociągniesz myszkę do góry (Koleś podniesie głowę do góry), to tekstury się rozmazują. Zaraz pokażę, ocb.
A, i jak pociągniesz myszkę do góry (Koleś podniesie głowę do góry), to tekstury się rozmazują. Zaraz pokażę, ocb.
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2009, 21:27 przez Pangia, łącznie zmieniany 1 raz.
No wiesz , Budowanie Budynków ze zwykłego Cuba nauczyłem się dopiero pod koniec skończenia mojej mapki , a nie chciałem męczyć was tymi wersjami , dlatego na 1.3 skończe
[ Dodano: 2009-09-17, 08:13 ]
To korzystasz z wersji 1.2 gdzie się rozmazują teksturki bo dodałem mgłę , zapomniałem jej usunąć i wrzuciłem na neta ....
I co do ataku ...
Mam już gości 1.3 Trzeba było ustawić:
PlayerEnemy>True
Teraz druga sprawa
Daje BaseEquipment na:
Shotgun
i ShotgunAmmo
Ale nadal wszyscy z łopatą biegają , i paralizatorami ... Nie za fajnie to wygląda gdy jest martwy SWAT , a tu łopata leży
Ewentualnie popatrzę na 'oryginalne' mapki RWS
Na forum znalazłem też TUTORIAL jak zrobić że po śmierci jakiegoś kolesia Kończy się gra
;]
Zauważyłem że lagi łączą się z odtwarzaniem dźwięku chodzenia po 'krzakach'
Niestety jak na złość nie mogę ich złapać w tym buszu
PS.
A co ogólnie z klimatem ?
[ Dodano: 2009-09-17, 08:13 ]
Co do tego:Pangia pisze:Lagi, czyli co pewną część sekundy lekko się przycina.
A, i jak pociągniesz myszkę do góry (Koleś podniesie głowę do góry), to tekstury się rozmazują. Zaraz pokażę, ocb.
[url=https://a.imagehost.org/t/0299/Shot00019.jpg]Obrazek[/url]
To korzystasz z wersji 1.2 gdzie się rozmazują teksturki bo dodałem mgłę , zapomniałem jej usunąć i wrzuciłem na neta ....
I co do ataku ...
Mam już gości 1.3 Trzeba było ustawić:
PlayerEnemy>True
Teraz druga sprawa
Daje BaseEquipment na:
Shotgun
i ShotgunAmmo
Ale nadal wszyscy z łopatą biegają , i paralizatorami ... Nie za fajnie to wygląda gdy jest martwy SWAT , a tu łopata leży
Ewentualnie popatrzę na 'oryginalne' mapki RWS
Na forum znalazłem też TUTORIAL jak zrobić że po śmierci jakiegoś kolesia Kończy się gra
;]
Zauważyłem że lagi łączą się z odtwarzaniem dźwięku chodzenia po 'krzakach'
Niestety jak na złość nie mogę ich złapać w tym buszu
PS.
A co ogólnie z klimatem ?
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2009, 08:16 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 2 razy.
Ja osobiście nie lubię jakichś takich mrocznych klimatów, ale może się nawrócę
Och, bym był zapomniał. Obok tego budynku na końcu mapy jest spora dziura, dzięki której można wyskoczyć za mapę.
OK, pograłem i... szkoda, przydałoby się wstawić parę drabinek, aby można było z powrotem wyjść na powierzchnię. Dźwięki krzaków - zapomniałem o nich. Lagi zostały; fajnie, że są nowe dropy. Szkoda, że nie ma więcej wersji, a ja nie umiem operować PostED-em.
??? Nic nie słyszałem.MaKiPL pisze:Zauważyłem że lagi łączą się z odtwarzaniem dźwięku chodzenia po 'krzakach'
Niestety jak na złość nie mogę ich złapać w tym buszu
Och, bym był zapomniał. Obok tego budynku na końcu mapy jest spora dziura, dzięki której można wyskoczyć za mapę.
OK, pograłem i... szkoda, przydałoby się wstawić parę drabinek, aby można było z powrotem wyjść na powierzchnię. Dźwięki krzaków - zapomniałem o nich. Lagi zostały; fajnie, że są nowe dropy. Szkoda, że nie ma więcej wersji, a ja nie umiem operować PostED-em.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2009, 20:58 przez Pangia, łącznie zmieniany 1 raz.