[MAPA][Pierwsza mapa] Cus-MrocznyLas [Alpha]

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Podoba ci się mapka?

Jak na pierwszy raz jest dobra
6
50%
Jak na pierwszy raz ? niestety , niewypał
1
8%
Ta mapa jest wspaniała! podziwiam cię
2
17%
Ta mapa jest okromna ! Przeklinam cię! xD
3
25%
 
Liczba głosów: 12
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

15 wrz 2009, 18:19

MrocznyLas


Versja V1.3 UPDATE!
Zapraszam do ściągania bo warto!

Mapa zaś tu:

https://www.speedyshare.com/286789760.html v.1.3
Jakby ktoś miał problem z wbiciem się na stopnie w podziemiach to tu jest save :
https://www.speedyshare.com/286789760.html Save


Ciekawostki:
Podchodźcie do grobów , a zauważycie coś fajnego xD sory , usłyszycie ...
Tylko 'ich' 'go' nie odkopywać xD

Screeny:
https://img338.imageshack.us/img338/698/beztytuuqi.jpg -Inny link Obrazek
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2009, 18:07 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 12 razy.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

15 wrz 2009, 18:27



"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

15 wrz 2009, 19:13

Ok , w wersji v1.1 będzie już cmentarz ...
a jakieś komentarze do mapki ?

[ Dodano: 2009-09-15, 19:27 ]
Dotrzymuje słowa:
wersja v1.1
Cmentarz niech zostanie niespodzianką
[tam gdzie jest taki ostatni grób i kot , to koniec gry]

https://www.speedyshare.com/531529877.html
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2009, 19:27 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

15 wrz 2009, 19:36

Mmm, ładnie wygląda, ale poczekam na v1.1.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

15 wrz 2009, 20:07

wersja v1.1
https://www.speedyshare.com/531529877.html

[ Dodano: 2009-09-16, 09:56 ]
Wszystko Wyedytowane w pierwszym poście ! Zapraszam do ściągania i komentowania mojej pierwszej w życiu mapy do postala2 robioną w 6 godzin xD


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

16 wrz 2009, 17:16

Jakoś mało mroczna. Poza tym po raz pierwszy miałem lagi w Postalu. W budynku na przeciwko radiowozu można wejść przez ścianę. Ogółem spodziewałem się jakiejś nagłej śmierci, a tu nie ma nic. Ale może w przyszłości...
A, i mam pytanko. Co to jest to to czerwone?


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

16 wrz 2009, 17:42

Otwórz POSTed a zobaczysz :D
Tam jest radiowóz i z niego miało się świecić światło czerwone że jest 'kogut' włączony
Ale mi całe auto znikło

Budynki to static meshe , dlatego się przez nie przenika

lagi , nie wiem co się stało że one są ... -.-

nagła śmierć ? niestety
po 1.To jest moja pierwsza w życiu mapka do jakiejkolwiek gry 3D [nie licząc GTA SA]
a wiec nie wiem jak zrobić nagłą śmierć , planowałem ją że wyskakuje na ciebie taki idiota , ale ten gość to tylko stoi , Zrobiłem już końcowego bossa:
Proszę:
Wersja1.3 :
I już nic nie zmieniam bo zaraz tych versji będzie tyle że łola boga xD

[Dostępna w pierwszym poście]


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

16 wrz 2009, 20:05

MaKiPL pisze:
Budynki to static meshe , dlatego się przez nie przenika
Buduj budynki od początku z cubów, bo Static Meshe mogą prowadzić do błędów takich jak to przenikanie właśnie...
MaKiPL pisze: lagi , nie wiem co się stało że one są ... -.-
Być może za duże nagromadzenie świateł, za dużo obiektów, lub obiekty nachodzące na siebie.
MaKiPL pisze: nagła śmierć ? niestety
po 1.To jest moja pierwsza w życiu mapka do jakiejkolwiek gry 3D [nie licząc GTA SA]
a wiec nie wiem jak zrobić nagłą śmierć , planowałem ją że wyskakuje na ciebie taki idiota , ale ten gość to tylko stoi
Stoi, bo nie przypisałeś mu żadnego skryptu. Popatrz na skrypty jakiś przeciwników z Postala którzy Cię od razu atakują i skopiuj je do tego kolesia. Możesz też zwiększyć obrażenia zadawane przez gostka, dzięki czemu będzie on mógł zabić gracza 1 strzałem.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

16 wrz 2009, 21:21

Lagi, czyli co pewną część sekundy lekko się przycina.
A, i jak pociągniesz myszkę do góry (Koleś podniesie głowę do góry), to tekstury się rozmazują. Zaraz pokażę, ocb.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2009, 21:27 przez Pangia, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

17 wrz 2009, 08:09

No wiesz , Budowanie Budynków ze zwykłego Cuba nauczyłem się dopiero pod koniec skończenia mojej mapki , a nie chciałem męczyć was tymi wersjami , dlatego na 1.3 skończe

[ Dodano: 2009-09-17, 08:13 ]
Pangia pisze:Lagi, czyli co pewną część sekundy lekko się przycina.
A, i jak pociągniesz myszkę do góry (Koleś podniesie głowę do góry), to tekstury się rozmazują. Zaraz pokażę, ocb.

[url=https://a.imagehost.org/t/0299/Shot00019.jpg]Obrazek[/url]
Co do tego:

To korzystasz z wersji 1.2 gdzie się rozmazują teksturki bo dodałem mgłę , zapomniałem jej usunąć i wrzuciłem na neta ....

I co do ataku ...
Mam już gości 1.3 Trzeba było ustawić:
PlayerEnemy>True

Teraz druga sprawa

Daje BaseEquipment na:
Shotgun
i ShotgunAmmo

Ale nadal wszyscy z łopatą biegają , i paralizatorami ... Nie za fajnie to wygląda gdy jest martwy SWAT , a tu łopata leży xD

Ewentualnie popatrzę na 'oryginalne' mapki RWS

Na forum znalazłem też TUTORIAL jak zrobić że po śmierci jakiegoś kolesia Kończy się gra
;]

Zauważyłem że lagi łączą się z odtwarzaniem dźwięku chodzenia po 'krzakach'
Niestety jak na złość nie mogę ich złapać w tym buszu xD

PS.
A co ogólnie z klimatem ?
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2009, 08:16 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

17 wrz 2009, 20:25

Ja osobiście nie lubię jakichś takich mrocznych klimatów, ale może się nawrócę :)
MaKiPL pisze:Zauważyłem że lagi łączą się z odtwarzaniem dźwięku chodzenia po 'krzakach'
Niestety jak na złość nie mogę ich złapać w tym buszu xD
??? Nic nie słyszałem.
Och, bym był zapomniał. Obok tego budynku na końcu mapy jest spora dziura, dzięki której można wyskoczyć za mapę.

OK, pograłem i... szkoda, przydałoby się wstawić parę drabinek, aby można było z powrotem wyjść na powierzchnię. Dźwięki krzaków - zapomniałem o nich. Lagi zostały; fajnie, że są nowe dropy. Szkoda, że nie ma więcej wersji, a ja nie umiem operować PostED-em.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2009, 20:58 przez Pangia, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ