Eternal Damnation
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
U mnie się tak dzieje na 3GHz, 1 GB RAM, GF 6200 256MB... gdybym miał lepszą grafę, to może i Crysis by mi poszedł Ogólnie skopali jak dla mnie totalnie ten cały Unreal Engine w tej grze No ale cóż poradzić... w ostateczności możesz użyć koda na nieśmiertelność Możesz też dokonać kilku tweak'ów w pliczku Postal2.INI:
Zmienić CacheSizeMegs=32 na CacheSizeMegs=128 (ogólnie nie więcej niż 1/2 pamięci karty graficznej)
NoLighting=False zmień na NoLighting=True (wyłącza efekty świetlne)
Decals=True zmień na Decals=False (wyłącza odłamki, dziury po kulach itp)
NoDynamicLights=False zmień na NoDynamicLights=True (wyłącza dynamiczne oświetlenie)
HighDetailActors=True zmień na HighDetailActors=False (nie pamiętam co robi )
UseTripleBuffering=False zmień na UseTripleBuffering=True (jeśli masz wyłączony VSync)
UseStencil=True zmień na UseStencil=False (wyłącza używanie Stencil buffer'a dla cieni... nie koniecznie musi pomóc, czasami gra może się nie uruchamiać)
Use16bit=False zmień na Use16bit=True (zamiast 32 bitowych będziesz miał 16 bitowe kolory... też może powodować krzaczenie się gry)
Use16bitTextures=False zmian na Use16bitTextures=True (zamiast 32 bitowych tekstur będziesz miał 16 bitowe... też może powodować krzaczenie się gry)
Gra po tych zabiegach może wyglądać nawet obleśnie, ale powinna chodzić płynniej (teoretycznie)
Zmienić CacheSizeMegs=32 na CacheSizeMegs=128 (ogólnie nie więcej niż 1/2 pamięci karty graficznej)
NoLighting=False zmień na NoLighting=True (wyłącza efekty świetlne)
Decals=True zmień na Decals=False (wyłącza odłamki, dziury po kulach itp)
NoDynamicLights=False zmień na NoDynamicLights=True (wyłącza dynamiczne oświetlenie)
HighDetailActors=True zmień na HighDetailActors=False (nie pamiętam co robi )
UseTripleBuffering=False zmień na UseTripleBuffering=True (jeśli masz wyłączony VSync)
UseStencil=True zmień na UseStencil=False (wyłącza używanie Stencil buffer'a dla cieni... nie koniecznie musi pomóc, czasami gra może się nie uruchamiać)
Use16bit=False zmień na Use16bit=True (zamiast 32 bitowych będziesz miał 16 bitowe kolory... też może powodować krzaczenie się gry)
Use16bitTextures=False zmian na Use16bitTextures=True (zamiast 32 bitowych tekstur będziesz miał 16 bitowe... też może powodować krzaczenie się gry)
Gra po tych zabiegach może wyglądać nawet obleśnie, ale powinna chodzić płynniej (teoretycznie)
Ostatnio zmieniony 10 maja 2007, 20:47 przez Lothar, łącznie zmieniany 1 raz.
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
Lothar, jak na takim sprzęcie może ci się gra ciąć?? Może długo nie formatowałeś, albo masz zużytego twardziela. Mi na Athlon XP 2600+ (czyli chyba 2GHz, już nie pamiętam, bo zmieniłem teraz na inny), 512 RAM GF FX5900 działało zupełnie płynnie.
Jakbyście chcieli to być może będę miał na sprzedaż Radka 9600Pro 256MB na AGP. Na nim mi wszystko cacusio hulało. A tak poza tym to Athlon XP 2500+ , 1024MB RAM, płyta na KT600
Mnie też to dziwi, zwłaszcza, że z innymi grami takich problemów nie mam (nie licząc Gothic III ) Komp świeżo po formacie, bo miałem problemy ze starowaniem w Postal 2 i ogólnie zamulał, dysk też w dobrym stanie... nie wiem, może Postal nie lubi się z moim kompemKariko pisze:Lothar, jak na takim sprzęcie może ci się gra ciąć?? Może długo nie formatowałeś, albo masz zużytego twardziela. Mi na Athlon XP 2600+ (czyli chyba 2GHz, już nie pamiętam, bo zmieniłem teraz na inny), 512 RAM GF FX5900 działało zupełnie płynnie.
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
szukajAlixo pisze:Mam problem w metrze w klopie jak wchodze do męskiego to critical error mi wyskakuje czy ktoś ma sejva po metro lub wie jak sie nazywa mapa po przejściu metra?
https://forum.postalsite.info/viewtopic. ... ight=metro