Krew

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

28 lip 2009, 22:03

Czy da się zmienić tą krew ,,z mięsem", która jest w AWP na normalną taką jak w STP i AW. Mnie ten efekt trochę wkurza. Czy jest to możliwe??


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

29 lip 2009, 02:47

Wyeksportować skrypty z AW7Game oraz Postal2Game, przenieść wszystkie pliczki z Blood w nazwie z Postal2Game do AW7Game, zmake'ować na nowo paczkę AW7Game. Nie daję gwarancji, że zadziała 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lip 2009, 16:46

To raczej zajęcie dla... samobójcy. Owszem, zrobić się da, ale trzeba nie tyle znać się na skryptach ogólnie, ale poznać budowę samego AWP. Co do czego się dowołuje. A łańcuch takich odwołań może być tak długi, że może zniechęcić.

Możesz użyć co innego, moda AWPMod i jego kodu. Najpierw kod z samego AWP: GhostTown - znikają wszyscy ludzie na mapie. Potem zaś kod z AWPMod: Massacre. Dzięki niemu spawnujesz sobie takich przechodniód na mapę, jakich chcesz. Ale żeby to osiągnąć, trzeba ustawić w pliku AWPMod.ini takie opcje:
W sekcji
[AW7Game.MutMassacre]
masz wpis: BystanderClass=Class'AW7Pawns.AW7Bystanders'. On spawnuje ci na mapę przechodniów z AWP. Jeśli chcesz tych z STP, to dajesz tam wpis BasePeople.Bystanders, czyli całość będzie wyglądała tak:

Kod: Zaznacz cały

[AW7Game.MutMassacre]
BystanderClass=Class'BasePeople.Bystanders'
MinBystanders=50
MaxBystanders=50
Ludki z STP powinny rozwalać się tradycyjnie, jak w STP.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

29 lip 2009, 21:30

Tiquill pisze:To raczej zajęcie dla... samobójcy. Owszem, zrobić się da, ale trzeba nie tyle znać się na skryptach ogólnie, ale poznać budowę samego AWP. Co do czego się dowołuje. A łańcuch takich odwołań może być tak długi, że może zniechęcić.

Możesz użyć co innego, moda AWPMod i jego kodu. Najpierw kod z samego AWP: GhostTown - znikają wszyscy ludzie na mapie. Potem zaś kod z AWPMod: Massacre. Dzięki niemu spawnujesz sobie takich przechodniód na mapę, jakich chcesz. Ale żeby to osiągnąć, trzeba ustawić w pliku AWPMod.ini takie opcje:
W sekcji
[AW7Game.MutMassacre]
masz wpis: BystanderClass=Class'AW7Pawns.AW7Bystanders'. On spawnuje ci na mapę przechodniów z AWP. Jeśli chcesz tych z STP, to dajesz tam wpis BasePeople.Bystanders, czyli całość będzie wyglądała tak:

Kod: Zaznacz cały

[AW7Game.MutMassacre]
BystanderClass=Class'BasePeople.Bystanders'
MinBystanders=50
MaxBystanders=50
Ludki z STP powinny rozwalać się tradycyjnie, jak w STP.
Tyle, że ja właśnie z tym miałem problem: mapy dodatkowe z STP gdy uruchamiałem miałem normalną krew, ale jak posiekałem 2 ludzi to zawsze Critical error, dlatego właśnie piszę o krwi, bo chciałbym uruchomić dodatkowe mapy z STP bez errora podczas rozwałki.


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lip 2009, 21:44

Przechodnie na mapach STP uruchomionych pod AWP + siekanie = critical error? Chm, nie miałem problemu za takimi mapami, nie zauważyłem, a sporo tłukłem. Teraz więc pytania:

1. Jakie to mapy, fanowskie, oryginalne, duże, małe, jednego autora?
2. Jaką bronią siekałeś, jaka broń/bronie powoduje/ją ten crash?
3. AWP spatchowane, czy nie? Pod AWPMod czy samodzielne?

Bo jeśli okaże się, że to jakiś nowy bug, warto go zgłosić do "odpowiednich służb". A biorąc pod uwagę bieżące zaangażowane w optymalizację AWP, byłby to kank (autor AWPMod, jak ktoś postronny nie wie).


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

29 lip 2009, 21:58

1. Różne InSurbus (z InInventory, ale oczyszczony z broni tego moda), MayBerry (gdy posiekałem 4 osoby to mi error wyskoczył, krew taka sama jak w STP).
2. Katana, SMEG (rozsadzałem).
3. Czyste (bez żadnych patchów).


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lip 2009, 22:02

Pablo Abruzzi pisze:InSurbus (z InInventory
Tn a nie In, TnSuburbs, TnInvnetory.

Mapy dobrze znane, snradardowe mody, żadne nowe wynalazki. Aż sam sprawdzę, czy też tak będę miał. Bo albo nie zauważyłem dobrze znanego błędu, albo masz z tym kłopot tylko Ty.

A może, skoro piszesz, że mapa oczyszczona z broni Tn), to wina tego, że podczas zapisu tak edytowanej mapy, coś do mapy "wpadło" co powoduje te błędy. I do innych map. Jakiś pickup ukrytej broni czy coś. I przechodzi to z mapy do mapy, z sejwa na sejw. Spróbuj na czystym, nowym sejwie i na niemodyfikowanych mapach, standardowych.

Ale może wcześniej ktoś potwierdzi, że też ma takie błędy, na nie modyfikowanych przez siebie mapach.
Ostatnio zmieniony 29 lip 2009, 22:06 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

29 lip 2009, 22:10

Tiquill pisze:..., albo masz z tym kłopot tylko Ty.
Nie zdziwię się ja tam w takich sprawach nie mam szczęścia, ale i tak miałem przeinstalować postal'e mam nadzieję, że to pomorze (najpierw muszę znaleźć płytki z Play'a). A jeśli to jest tylko u mnie to przeinstalowanie postalów powinno wystarczyć, no nie?


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lip 2009, 22:18

Powinno.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

30 lip 2009, 08:29

OK. Biorę się do roboty. A u Ciebie działają te mapy z STP poprawnie ( i czy z normalną krwią z STP otworzoną w AWP)??


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 lip 2009, 21:36

Mapy z STP na AWP (pod AWPMod), bronie z STP. Przechodnie rozwalani jak w STP (bo to klasa z STP), zaś krew (czyli tekstury krwi) pochodzi z AWP.

A błędów nie ma. Tak to się przedstawia.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ