Wszyscy którzy chcą tworzyć mody niech wejdą tu!

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Comander
Niedorobiony bandzior
Posty: 27
Rejestracja: 23 gru 2008, 13:00
Lokalizacja: Podkarpacie

28 lip 2009, 09:08

możnaby zamknąć ale nie trzeba^^ a jak z programami ZModeler i 3dsmax studio?można w nich przeciez robic obiekty 3d :) a blender jakis dziwny xD


No dobra ten PostED chyba nie jest całkiem stabilny.wyeksportowałem texture petycji i owszem wiem jak ją zmienic co i jak.tylko PostED albo zżera tyle ramu albo mój komp sie chrzani bo dysk nie wyrabia.dziwne bo mam niezłego kompa.no ale dobra nie o tym mowa.teksturka w formacie .dds czyli skądś ją znam.wogóle pytanko czy jest taki filtr do photoshopa?i prosze o odpowiedz na poprzednie pytanie :)
Ostatnio zmieniony 28 lip 2009, 09:21 przez Comander, łącznie zmieniany 1 raz.


Mówcie mi: Doktor Eutanazja. :D
Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

28 lip 2009, 12:21

Comander pisze:a jak z programami ZModeler i 3dsmax studio?można w nich przeciez robic obiekty 3d
Każdy może, ale nie każdy umie. Dużo łatwiejszy w obsłudze jest MilkShape 3D. To właśnie za niego pomocą powstają modele do takich gier jak: Max Payne 1 i 2, GTA, Gothic, The Elder Scrolls III i IV.
Comander pisze:wogóle pytanko czy jest taki filtr do photoshopa?
https://developer.nvidia.com/object/phot ... ugins.html
Ostatnio zmieniony 28 lip 2009, 12:23 przez The Iceman, łącznie zmieniany 1 raz.


Posiadam zasilacz z białej listy.
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lip 2009, 00:07

pingo216 pisze:W sumie temat możnaby zamknąć.Dowiedziałem się tyle ile mi było potrzeba.
Ten temat traktujemy nie tylko jako twój apel o złączenie sił, ale jako coś więcej. Szybko zrezygnowałeś, ale inni niech z tego tematu korzystają. Przynajmniej z dobrą ideą zacząłeś. Niech inni się tu organizują, wstępnie organizują.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
pingo216
Wnerwiony urzędas
Posty: 17
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:41

29 lip 2009, 17:40

Racja.Ci,co mają smykałkę do tego niech próbują.Ja spróbowałem,nie zobaczyłem tylko spróbowałem i uwaliłem grę.Dlatego uważam że nie powinienem się zabierać za coś,do czego się nie nadaję.Miałem nadzieję że to nie będzie takie trudne ale się przeliczyłem.Przepraszam wszystkich że tak szybko zrezygnowałem.Do tworzenia modów trzeba mieć głowę i pasję.Wieć jeśli ktoś ma zapał do stworzenia czegoś,niech najpierw o tym poczyta a potem dopiero zdecyduje czy chce,czy nie.Ja miałem zapał bo najpierw zapragnąłem coś stworzyć a dopiero potem przeczytałem co trzeba robić aby stworzyć jakiegoś moda.Przeliczyłem się ze swoimi możliwościami.
A trzeba było odwrotnie.Najpierw poczytać o tworzeniu modów a potem zdecydować czy się za to zabrać czy nie.
ZA to ,że dałem może komuś nadzieję że powstanie coś naprawdę fajnego a potem zawiodłem jest mi naprawdę głupio. :/


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lip 2009, 17:47

pingo216 pisze:ZA to ,że dałem może komuś nadzieję że powstanie coś naprawdę fajnego a potem zawiodłem jest mi naprawdę głupio. :/
Nie jest źle. Nie każdy potrafi przyznać się do swej słabości, ty potrafisz. :ok:

Co nie zmienia faktu, że życzę Ci, mimo wszystko, byś za jakiś czas coś dla P2 jednak zrobił. Przyjdzie nowa fala entuzjazmu i tak dalej... :D


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Comander
Niedorobiony bandzior
Posty: 27
Rejestracja: 23 gru 2008, 13:00
Lokalizacja: Podkarpacie

29 lip 2009, 19:46

pingo216 spoko najpierw pobaw sie w grafice.Ja chociaż jestem zielony w tworzeniu modów to wiem że to co umiem wystarczy żeby zrobić jakiegoś łatwego moda.Photoshop i do roboty :)
to naprawde nie jest aż tak trudne.żeby zrobić coś podstawowego wystarczy mieć tylko odpowiedni filtr do photoshopa.posiedzisz chwilę to może coś zrobisz.jeśli chcesz to ja nawet jeśli chodzi o grafikę mogę ci pomóc.A jeśli coś umiesz to jeszcze lepiej :) możemy złożyć paczkę i zrobić jakiegoś "amatorskiego" moda na początek :)


Mówcie mi: Doktor Eutanazja. :D
Awatar użytkownika
Loc
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1996
Rejestracja: 20 sie 2008, 14:31
Lokalizacja: Outer-Outer Heaven

29 lip 2009, 22:39

To nawet PhotoShopa nie potrzeba. Wystarczy GIMP albo Paint.NET. Poważnie. Te dwa DARMOWE programy są moim skromnym zdaniem ZAJE... dwabiste i robiłem z ich pomocą większość grafik. Z kolei w PhotoShopie mi ciężko jest się połapać.

Później jak nabierzesz większego zapału (np. będziesz chciał modelować), to załatw sobie Blendera (ma dziwny interfejs i ciężko do niego przybrnąć) i 3Ds Maxa (czy jakoś tak). Chociaż ja tam nigdy w modelowanie się bawić nie umiałem.

A jeśli chodzi o dźwięki... jeśli się na tym znasz, to polecam Audacity. Odpowiednio go używając zmodyfikujesz nawet najbardziej niewinny głosik w głos taki, jaki miał Majk Dżi na końcu Apocalypse Weekend. :P

Aha, i skoro to jest temat o modowaniu, to tylko szybko i krótko zadam pytanie - jak mogę się pobawić WSZYSTKIMI dźwiękami Kolesia? (chodzi mi o kwestie mówione) Mógłbym się jakoś do nich dostać, zmodyfikować je Audacitym i je z powrotem skompilować do gry?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lip 2009, 23:15

Loc pisze:skoro to jest temat o modowaniu, to tylko szybko i krótko zadam pytanie - jak mogę się pobawić WSZYSTKIMI dźwiękami Kolesia? (chodzi mi o kwestie mówione) Mógłbym się jakoś do nich dostać, zmodyfikować je Audacitym i je z powrotem skompilować do gry?
Oczywiście, gdy nie podłączasz się do serwera w multi, możesz edytować paczki tak jak chcesz.

W zakładce Sounds edytora otwierasz plik DudeDialog.uax (tam jest większość słówek Kolesia, albo i wszystkie), eksportujesz pliki do postaci wav. Potem edytujesz dźwięki w Audacity. Importujesz następnie zmiany do nowej paczki. Czemu nowej, a nie pod starą nazwę? Nie musisz ze starego pliku usuwać oryginalnych dźwięków, bo nie uda ci się (o ile pamiętam) nadpisać dźwięku starego nowym. Musisz tylko uważać, czy któryś dźwięk nie znajduje się w jakiejś dodatkowej kategorii. Od tego zależy, czy gra będzie ten dźwięk widziała, bo jak kategoria inna, to i dźwięku nie znajdzie.

A gdy to skończysz, to zapisanej swojej paczce dajesz oryginalną nazwę, przedtem chowając oryginalny plik. Ten trik, ze zmianą nazwy paczki działa dla paczek z dźwiękami. Nie próbuj tego z innymi, bo te już są zależne od reszty. Na przykład animacjom towarzyszą informacje o lokalizacji tekstur dla tychże.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
pingo216
Wnerwiony urzędas
Posty: 17
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:41

30 lip 2009, 16:38

Hej!Zacząłem grać w postala 1 bo jak wiadomo postal 2 musiałem usunąć bo przestał chodzić.Grę przeszedłem w 2 dni.Muszę stwierdzić że mimo to,iż gra ma już swoje lata to jest straszniejsza od postala 2.Ta muzyka i te filmiki!Graficznie nie prezentuje się zbyt dobrze chociarz w tamtyh czasach była hitem.Z początku sterowanie jest trochę oporne ale da się przyzwyczaić.
Dobra,nie wtrącam się jusz bo pisze trochę nie na temat w tym temacie(hi,hi!)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 lip 2009, 18:43

Post możliwy, ale co on tu robi? Napisz to we właściwym miejscu, albo będzie niedobrze (hi,hi!) :faja:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ