Zapowiedzi i spekulacje dotyczące trzeciej części gry.
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
-
Alixo
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1653
- Rejestracja: 05 kwie 2007, 08:49
- Lokalizacja: localhost
07 lis 2007, 20:42
Stelak pisze:Ma57 napisał/a:
Niechciałbym jeszcze zbyt mało broni in lokacji.
Ja też bym nie chciał.
_________________
Spam... Ja też bym nie chciał samochodów założe sie że postal III straciłby cały urok, większość graczy by jeździły tylko samochodami, a nie wyprobówowywać nowe bronie i misie.
Pozdro!
-
Robseßed
- V.I.P.
- Posty: 4986
- Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
- Lokalizacja: Lodsch
-
Kontakt:
-
wasacz93
- Seryjny zabójca
- Posty: 314
- Rejestracja: 13 sty 2008, 20:47
- Lokalizacja: Rybnik
-
Kontakt:
21 lut 2008, 23:40
No ej sory, ale po tym jak większość Postalowców zakochała się w pierwszej perspektywie, to po co w takim razie to rozpie**alać i zaczynać od nowa? Podejście głupie i bez sensu, ale nie traćmy nadziei, że pod wpływem nacisku graczy RWS przejrzy na oczy i przesunie kamerę z powrotem przed Kolesia
.
-
Luigi
- Seryjny zabójca
- Posty: 396
- Rejestracja: 05 lis 2006, 00:16
-
Kontakt:
21 lut 2008, 23:44
Nie srajcie się. Jesli będzie trzecia osoba, to na pewno będzie kod, ktory przywroci pierwszą osobą albo też powstanie odpowiedni mod.
-
wasacz93
- Seryjny zabójca
- Posty: 314
- Rejestracja: 13 sty 2008, 20:47
- Lokalizacja: Rybnik
-
Kontakt:
21 lut 2008, 23:51
To prawda, Half-Life też tworzy niemałe poletko dla modderów. Ale gra z włączonym modem a grą nastawioną na widok z oczu to dwie zupełnie odmienne beczki prochu. Możliwe (bardzo możliwe
) że w tym szerokim świecie nie każdy będzie wiedział
że coś takiego istnieje/jak to zrobić, co może doprowadzić do olania Postala przez masy (czyt. mniej 'zaawansowanych' graczy). Dotarło
?
-
ciuciu
- Modder
- Posty: 2007
- Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
- Lokalizacja: Azyl
-
Kontakt:
22 lut 2008, 08:58
Luigi pisze:Jesli będzie trzecia osoba, to na pewno będzie kod, ktory przywroci pierwszą osobą albo też powstanie odpowiedni mod.
Możliwe,ale widziałem wiele modów/kodów do wielu gier i jakość była ledwo zadowalająca (brak celownika , błędy)
-
Robseßed
- V.I.P.
- Posty: 4986
- Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
- Lokalizacja: Lodsch
-
Kontakt:
22 lut 2008, 09:53
To oczywiste, że widok bezpośrednio tworzony przez programistów, a robiony 'na ostatnią chwilę' będą się różniły. Z korzyścią na ten pierwszy, czyli TPP.
Mam nadzieję, że niedługo zobaczymy screena, dzięki któremu spojrzymy już na Catharsis oczami Kolesia.
-
Ariendezze
- Wstydliwy morderca
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 lut 2008, 15:54
- Lokalizacja: Gdynia
24 lut 2008, 15:59
Na 100% nie chciałbym możliwości jazdy samochodami. Dlaczego? Postal III wyszedł by na kolejną podróbę gry Grand Theft Auto i gra straciła by swój urok.
-
wasacz93
- Seryjny zabójca
- Posty: 314
- Rejestracja: 13 sty 2008, 20:47
- Lokalizacja: Rybnik
-
Kontakt:
24 lut 2008, 21:10
Kmieciu pisze:To oczywiste, że widok bezpośrednio tworzony przez programistów, a robiony 'na ostatnią chwilę' będą się różniły. Z korzyścią na ten pierwszy, czyli TPP.
Mam nadzieję, że niedługo zobaczymy screena, dzięki któremu spojrzymy już na Catharsis oczami Kolesia.
Na to raczej nie ma szans
. Widziałeś kiedyś grę, w której długo po zapowiedzeniu i wielu screenach itd. zmienia się perspektywę, która nomen-omen jest jednym z najważniejszych aspektów gry? Nie ma rady, piszmy do RWS petycję o dodanie możliwości wyboru kamery. W Jedi Outcast jest? To w Postalu III też może. Rzekłem
.
-
shocker
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 18
- Rejestracja: 07 cze 2008, 17:23
07 cze 2008, 18:01
przede wszystkim wolałbym P3 z perspektywy pierwszej osoby. Następnie oglądajac wstepne screeny i filmy dot P3 na youtube.com nie bardzo podobały mi się bronie. Na jednym z filmików koleś trzymał "kota" czy jakiegos innego futrzaka i zabijał innych przybliżając otóż te "zwierze". Jestem za tym zeby arsenał był wyrafinowany ale ten futrzak to przeginka. Poza tym w P3 nie chciałbym zbyt duzych wymagan sprzętowych
-
Z1mek
- Niedorobiony bandzior
- Posty: 31
- Rejestracja: 03 maja 2008, 18:58
- Lokalizacja: Pardise
-
Kontakt:
09 sty 2009, 17:37
Ja nie chce TPP.
Wierzcie mi ja chce patrzyć na rzeźnie a nie na d*pe kolesia.
wasacz93, tą petycje to może by napisać tak jak w Postal 2?
Where Is The Love?
-
Comander
- Niedorobiony bandzior
- Posty: 27
- Rejestracja: 23 gru 2008, 13:00
- Lokalizacja: Podkarpacie
18 lip 2009, 12:46
A ja bym nie chcial malego miasteczka jak w P2:StP tam było za małe.I te durne loadzone:/ po co to komu.Nie lepiej jak w gta zeby sie nic nie ladowalo?Też nie chce TPP bo to jest durne.Robią kopię gta czy co?Bronie tez zeby byly normalne a nie tak jak ten borsuk jakies takie dziwne.Gra moze zajmowac z 20 gb ale zeby bylo duzo bajerów a i zeby nie bylo ograniczen zadnych na mapie.tzn zeby nie wiem byly z 2 miasta do których mozna spokojnie przechodzic.A co do TPP to moze da sie zmieniac kamere.mam nadzieje ze tak.
Mówcie mi: Doktor Eutanazja.
-
Robseßed
- V.I.P.
- Posty: 4986
- Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
- Lokalizacja: Lodsch
-
Kontakt:
18 lip 2009, 15:38
Mam pytanie do osób znających się moddingu.
Czy bardzo skomplikowanym jest przenoszenie animacji z TPP do FPP? No wiecie, czy jeśli Akella przez 10 lat będzie robiła wszystko pod Postala w 3. osobie, to czy bardzo trudno będzie im później dać także FPP w dobrej formie?
-
eddie
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1345
- Rejestracja: 19 kwie 2007, 17:18
- Lokalizacja: Breslau
18 lip 2009, 21:03
Nie znam się dobrze, ale chyba wystarczy odciąć ręce od całego mesha i zrobić podobnie z animacjami. Potem tylko dokładne umieszczenie broni w rękach i odpowiednie skrypty. Przynajmniej tak mi się wydaje
-
Lothar
- Pierwsi PSI
- Posty: 2570
- Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
- Lokalizacja: Lublin
18 lip 2009, 21:15
Robsessed pisze:Mam pytanie do osób znających się moddingu.
Czy bardzo skomplikowanym jest przenoszenie animacji z TPP do FPP? No wiecie, czy jeśli Akella przez 10 lat będzie robiła wszystko pod Postala w 3. osobie, to czy bardzo trudno będzie im później dać także FPP w dobrej formie?
Jeśli animacje są w miarę realistyczne i sensowne (Dude nie trzyma broni przed nosem i inne takie), to trick z (na przykład) Dark Messiah of Might & Magic, czy ARMA zadziała w 100%. A polega on na... ustawieniu kamery w miejscu oczu modelu bohatera
Ostatnio zmieniony 18 lip 2009, 21:16 przez
Lothar, łącznie zmieniany 1 raz.
Nobody Expects The Spanish Inquisition!