[POMOC] Samochody
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Mam pewne pytanie otóż jak robić samochody w PostED? Próbowałem już coś wykombinować, ale samochody wpadały mi w ziemię. Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2009, 22:13 przez Pablo Abruzzi, łącznie zmieniany 1 raz.
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
A już myślałem, że chodzi o KarmaVehicle...
Jest gotowy przepis już na wstawianie samochodów. Otóż znajduje się on w Actor>KActor>KActorExplodable>CarExplodable. Wstawiasz ten obiekt na mapę, umiejscawiasz go tam gdzie chcesz i to właściwie wszystko.
Ja jednak mam jeszcze jedno ale co do tego, otóż w grupie Collision bit bUseCylinderCollision ustawiony jest na True. Uważam, iż jest to głupie, bo powoduje to, że możesz sobie wejść w machę pojazdu jak w powietrze. Zawsze przestawiam ten bit na False i też działa dobrze, więc polecam tą jedną modyfikację.
Jest gotowy przepis już na wstawianie samochodów. Otóż znajduje się on w Actor>KActor>KActorExplodable>CarExplodable. Wstawiasz ten obiekt na mapę, umiejscawiasz go tam gdzie chcesz i to właściwie wszystko.
Ja jednak mam jeszcze jedno ale co do tego, otóż w grupie Collision bit bUseCylinderCollision ustawiony jest na True. Uważam, iż jest to głupie, bo powoduje to, że możesz sobie wejść w machę pojazdu jak w powietrze. Zawsze przestawiam ten bit na False i też działa dobrze, więc polecam tą jedną modyfikację.
Speed means freedom of the soul
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
OK. Dzięki.
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
Właściwie to tylko gdzieś mi się kiedyś obiła taka nazwa klasy, ale pewnie nawet do niej nie zaglądałem. Ale podejrzewam, iż mogą to być pojazdy, które można prowadzić, tak jak na przykład w UT2004.
Speed means freedom of the soul
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Skoro KarmaGunem można przenosić rzeczy, to albo tak jak Spoon napisał można nimi jeździć, albo one ruszają się/można nimi poruszyć.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie ma w Postalu 2 klasy KarmaVehicle, nawet w modzie Props, który najbardziej można było o to podejrzewać.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
mylisz się Tiq jest ale pod nazwą KVehicle
a teraz wyjaśnienie
P2 jest na tym samum silniku co UT 2003 wiec powiem najpierw co to miało być w tej grze
wszyscy wiedzą że w UT 2004 są pojazdy, jednak twórcy zaczęli nad nimi eksperymentować już w UT 2003
no i w UT 03 był jeden eksperymentalny wóz (ale był ukryty)
i ten skrypt KVehicle (KarmaVehicle) był bazą dlatego pojazdu
jednak w UT 04 zrezygnowali z KVehicle i wszystkie wozy są z robione na nowym skrypcie tak zwanym SVehicle
____________________________
w Postalu pozostawiono ten skrypt ale jest że tak powiem do niczego, po prostu jest, zostawili go ale nie nadaje się do niczego
a teraz wyjaśnienie
P2 jest na tym samum silniku co UT 2003 wiec powiem najpierw co to miało być w tej grze
wszyscy wiedzą że w UT 2004 są pojazdy, jednak twórcy zaczęli nad nimi eksperymentować już w UT 2003
no i w UT 03 był jeden eksperymentalny wóz (ale był ukryty)
i ten skrypt KVehicle (KarmaVehicle) był bazą dlatego pojazdu
jednak w UT 04 zrezygnowali z KVehicle i wszystkie wozy są z robione na nowym skrypcie tak zwanym SVehicle
____________________________
w Postalu pozostawiono ten skrypt ale jest że tak powiem do niczego, po prostu jest, zostawili go ale nie nadaje się do niczego
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha