[P2] General Protection Fault!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Tu chodziło chyba o Postal2.ini. Przenieś go do jakiegoś backupowego katalogu i spróbuj uruchomić grę
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Dr. Dundersztyc
- Szalony Naukowiec
- Posty: 1299
- Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
- Lokalizacja: Druelselstein
- Kontakt:
Dzięki Silver, pomogło
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie tylko mapy, ale i inne pliki (tekstury, dźwieki, animacje, meshe) dodatkowych modów. Wszystko jak na dłoni jest w w pliku Cache.ini w folderze Cache. Odszyfrować pomoże i przenieść (choć nie mapy) ta zabaweczka: UTCacheConvert.kryhoo pisze:zielAK mapy możesz sobie na czas deinstalacji skopiować gdzie indziej. Mapy są w folderze na przykład: C:\xxx\Postal 2 MP\Cache
Tak, w Cache są te mapy, tylko "zaszyfrowane". Wiem, bo tak robiłem i na 100% to są mapy
Przerwa w dostawie prądu prawdopodobnie spowodowała, że uległ uszkodzeniu plik, który gra zapisywała, czyli Postal2MP.ini lub User.ini. Pliki, których gra nie zapisuje, a tylko odczytuje (czyli niemal wszystkie) nie zostaną zniszczone. No, chyba że awaria zasilania spowodowała uszkodzenie twardego dysku, wtedy wiele rzeczy ulegnie uszkodzeniu, nie tylko pliki Postala. Czego nikomu nie życzę.zielAK pisze:Ostatnio miałem przerwę w dostawie prądu gdy odpalałem P2MP. Czy to oznacza, że muszę jeszcze raz zainstalować grę
Jeśli są tylko problemy z plikami konfiguracyjnymi (rozszerzenie INI) to nie musimy deinstalować gry. Możemy zamarkować deinstal usuwając pliki Postal2.ini (w przypadku darmowej multi to jest Postal2MP.ini a moda AWP - Postal2AW7.ini) oraz User.ini - gra zostaje odświeżona przy wystartowaniu jej. Ale gdy problem pojawia mimo wszystko, znaczy to, że podczas instalacji gra zapisała bazowe pliki konfiguracji (Default.ini i DefUser.ini - pliki tylko do odczytu, z których potem gra się odświeża) według zastanego na kompie sprzętu i jego wydajności. A jeśli ów jest niezgodny z grą (i odwrotnie), to i samo odświeżenie gry niewiele pomoże - niepoprawny bazowy konfig będzie wracał. Wtedy potrzebny deinstal gry i/lub praca przy kompie i sterach jego sprzętu.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
reaverze, witaj na Forum.
Pierwsze pytanie: Postal oryginalny?
Usuń plik Postal2.ini z /System.
Pierwsze pytanie: Postal oryginalny?
Usuń plik Postal2.ini z /System.
Musisz poczekać na kogoś innego... Ja nie mam żadnych pomysłów.
a przy AW jest inny błąd a mianowicie:
Nie uda³o siê wpisaæ Entry: Nie mo¿na znaleæ pliku 'Entry'
Historia: UGameEngine::Init <- InitEngine
lipton
[ Dodano: 2009-07-06, 12:53 ]
Postal 2 i STP mam z pleya a AW ściągnęłem żeby zobaczyĆ czy działa więc proszę o pomoc do posta o P2 i STP
Nie uda³o siê wpisaæ Entry: Nie mo¿na znaleæ pliku 'Entry'
Historia: UGameEngine::Init <- InitEngine
lipton
[ Dodano: 2009-07-06, 12:53 ]
Postal 2 i STP mam z pleya a AW ściągnęłem żeby zobaczyĆ czy działa więc proszę o pomoc do posta o P2 i STP
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
reaver pisze:unrecoverable error - bombing out
Historia: UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine
Nic mi ten błąd nie mówi i nie miałem z tym do czynienia. Musiałbym przejrzeć cały Postal2.log aby poznać to bliżej. Ale, jak sądzę, błąd może być z winy pirata, bo chyba nie tylko AW spiraciłeś.reaver pisze:Postal 2 i STP mam z pleya a AW ściągnęłem
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
1.General protection fault!
History: KInitSkeletonKarma <- KInitActorKarma <- AActor::setPhysics <- AActor::ProcessState <- Object M79Explosion aw7_Industry.M79Explosion3, Old State State AW7FX.M79Explosion.Exploding, New State State AW7FX.M79Explosion.Exploding <- AActor::Tick <- AEmitter::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
2.Baiłem Się tym czymś czarnym co ma znak zapytania i co strzela dowolną rzeczą.
3.Procesor:AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5000+ X2
Ram: 1Gb
System Operacyjny:Microsoft Windows Vista Home Basic PL
Karta Graficzna:NVIDIA GeForce 8600 GT
Wiem że to stary temat ale nie będe robił drugiego.
History: KInitSkeletonKarma <- KInitActorKarma <- AActor::setPhysics <- AActor::ProcessState <- Object M79Explosion aw7_Industry.M79Explosion3, Old State State AW7FX.M79Explosion.Exploding, New State State AW7FX.M79Explosion.Exploding <- AActor::Tick <- AEmitter::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
2.Baiłem Się tym czymś czarnym co ma znak zapytania i co strzela dowolną rzeczą.
3.Procesor:AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5000+ X2
Ram: 1Gb
System Operacyjny:Microsoft Windows Vista Home Basic PL
Karta Graficzna:NVIDIA GeForce 8600 GT
Wiem że to stary temat ale nie będe robił drugiego.
- dawidhaulin
- Wstydliwy morderca
- Posty: 8
- Rejestracja: 29 mar 2010, 12:18
czesc mam tez podobny problem
General protection fault!
History: ProcessLeaf <- TraverseBsp <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
To sie pokazuje w Postal 2 bez modow .
General protection fault!
History: ProcessLeaf <- TraverseBsp <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
To sie pokazuje w Postal 2 bez modow .