Halo? Słcyhać mnie?

Dyskusje o programach i sprzęcie komputerowym oraz mobilnym, a także internet i ogólne problemy.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2007
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

04 mar 2009, 20:23

Witam

Otóż dzisiaj po powrocie ze szkoły, zauważyłem, że mój mikrofon przestał działać. Myślałem, że to nic poważnego. Odłączyłem, podłączyłem. Nic. Sprawdzałem czy nie mam nic wyciszone. Miałem kilka pozycji więc odhaczyłem i nadal nie działał. Stwierdziłem, że to musi być w takim razię coś z mikrofonem. Niestety podpiąłem drugi i też nie działa ;/ Jeszcze wczoraj wszystko działało normalnie teraz mikrofon na nic nie reaguję ;/ Proszę o pomoc bo jestem w tym zielony a mikrofon jest mi potrzebny jeszcze dzisiaj ;/

Dzięki z góry


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 mar 2009, 21:23

Halo? Nic nie słyszę! :P ;)

Jeszcze wczoraj działał? A zrestartuj komputer, może to chwilowe widzimisię Windy. A jeśli nie to, czy czy instalowałeś coś od wczoraj? Może masz drugie wejście mikrofonowe, pod nie podepnij. To na początek.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

04 mar 2009, 21:32

1. Pytanko - mikrofon na USB czy mini-jack?
2. Jeśli nie sprawdzałeś (a pewnie sprwadzałeś :-P) - usuń całość sterowników od audio i zainstaluj ponownie (najlepiej najnowsze)
3. Jeśli mini-jack i posiadasz może w domu multimetr, looknij czy wejście od mikrofonu w ogóle funkcjonuje (chyba, że do sterowników masz programik pokazujący co do danego wejścia jest obecnie podpięte)
4. Czy w opcjach nagrywania nie masz wybrane Mix-Stereo, zamiast Mikrofon (mi się często ten błąd zdarza :-P)? 8-)