Silver Dragon pisze:Nie za, tylko naprzeciwko. A dokładniej, za wzniesieniem na lewo od tunelu (w stronę zajezdni)
PostEd na start i przyjrzałem się. To wygląda jak pomysł aby dać graczowi dostęp z rowów za zajezdnią (oddzielających zajezdnię od śmietniska przy cmentarzu) bezpośrednio do terenów przy stacji. Czyli przejścia z mapy Church (ów rów za kościołem i zajezdnią) do mapy Highlands (stacja paliw). Bo ta droga, jaką wskazujesz, jest też na mapie z kościołem. Ale zrezygnowano z tego połączenia, a zamiast niego dano trudny do znalezienia tunel-wczytanie (znajdujący się właśnie pod tą zaniechaną drogą na mapie z kościołem) do mapy underhub.fuk, czyli Obligatory Sewer Complex.
Czyli moja sugestia, że droga ta prowadzi na tyły RWS, jest niesłuszna.
Silver Dragon pisze:Moim zdaniem to była kiedyś jedna mapa. Kościół, zajezdnia oraz wysypisko odpadów w jednym. Plany jednak się zmieniły i podzielono tą mapę na dwie części
Kościół i zajezdnia to ten sam teren, zmodyfikowany tylko tu i tam na potrzeby każdej z map. Ale to nie jedyny przykład takich zabiegów.
Podobnie rzecz ma się z suburbs-1 (Ulica Główna) i suburbs-3 (Dom). Oraz z RWSBlock z Estates (czyli Chicken Queen). Każda z tych trzech par map ma wspólny terrain. Możliwe, że robione to było celowo, bo mapy z tych par graniczą ze sobą. Ale bardziej prawdopodobne, że te pary map były kiedyś pojedyńczymi mapami, a potem zostały podzielone na dwie. Podział może miał zoptymalizować grę, ale przynajmniej w przypadku suburbs'ów podział odbił się niekorzystnie na ocenie samej gry. Bo już na początku gry każdy gracz może odczuć nadmierny podział Paradise na mapy. Co krok, to wczytanie - w recenzjach gry spotykałem to jako wadę gry.