To jest błąd powodowany przez leżącą gdzieś obciętą kończynę.Ramesses pisze:DeadLimbMarker aw7_Napalm.DeadLimbMarker14, Function Postal2Game.BlipMarker.Timer
[P2] General Protection Fault!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
To nie jest błąd mapy, bo zauważ, że jest tam
Speed means freedom of the soul
hmm..zwykłem łazić z siekierą na naukowców...dzięki za info spróbuję być mniej okrutny w tym miejcuSpoonman pisze:To nie jest błąd mapy, bo zauważ, że jest tamTo jest błąd powodowany przez leżącą gdzieś obciętą kończynę.Ramesses pisze:DeadLimbMarker aw7_Napalm.DeadLimbMarker14, Function Postal2Game.BlipMarker.Timer
EDIT: gdy jestem mniej okrutny problemu nie ma
Ostatnio zmieniony 10 sie 2008, 10:30 przez Ramesses, łącznie zmieniany 1 raz.
Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Tiq jeśli Cię to uspokoi to - Odkryłem że STP nie działa mi bo zainstalowałem EA nie posiadając M@d weapons.Niezna ktoś może plików EA ? Mógłbym je usunąć i wszystko wróciło by do normy.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Chm, to ciekawe...
Wszystkie pliki EAInventory_betatest:
EA_ClassicWeapons.ukx
EA_Weapons.ukx
CUS-ED_EAInventoryTESTMAP.fuk
EASounds.uax
EAWeaponsSounds.uax
EAMesh.usx
EAWeaponsMesh.usx
EADialog.u
EAFX.u
EAGame.u
EAInventory.u
EAPawns.u
EAShell.u
AW7PawnSkins.utx - tego nie usuwaj
EATex.utx
EAWeaponsSkin.utx
Wszystkie pliki EAInventory_betatest:
EA_ClassicWeapons.ukx
EA_Weapons.ukx
CUS-ED_EAInventoryTESTMAP.fuk
EASounds.uax
EAWeaponsSounds.uax
EAMesh.usx
EAWeaponsMesh.usx
EADialog.u
EAFX.u
EAGame.u
EAInventory.u
EAPawns.u
EAShell.u
AW7PawnSkins.utx - tego nie usuwaj
EATex.utx
EAWeaponsSkin.utx
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Ech,myliłem się.Dalej nie działa nawet po wykasowaniu tych plików.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jeszcze konfig w ini mógł zostać. Reset ustawień gry, czyli skasowanie (lub zmiana nazwy) plików Postal2.ini oraz ewentualnie User.ini. A najlepiej schowanie całego Postala pod inną nazwą folderu i instal od nowa. Dodawaj po kolei każdy mod. Gdzie się znów wykrzaczy, to tu sprawca jest.
Czyli po prostu gruntowne leczenie gry. Najczęściej pomaga w każdym problemie. Poza problemami sprzętowymi, tu już różnie może być.
Czyli po prostu gruntowne leczenie gry. Najczęściej pomaga w każdym problemie. Poza problemami sprzętowymi, tu już różnie może być.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Buuu.Zrobiłem reinstalkę i dalej ten sam błąd z hudem.WTF ?
cześć mam problem
General protection fault!
History: AActor::ProcessState <- Object AW7DudePlayer Save10.AW7DudePlayer2, Old State State Postal2Game.P2Player.PlayerWalking, New State State Postal2Game.P2Player.PlayerWalking <- APlayerController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
mój komp .... amd.sempron 2300 + ,1,58 mhz , 768 mb.ram , geforce fx 5200 .
system operacyjny win xp. sp 2
błąd wystepuje najczęśćiej gdy tzn nie . on wystepuje kiedy mu sie żywnie podoba czy akurat ide czy rozwalam komuś głowe czy strzelam do kogos , czy są jeszcze żywi na mapie czy ich niema poprostu wystepuje byle kiedy i byle gdzie
liczę na szybką odpowiedz Pozdrawiam ciepło i z góry dziękuje
General protection fault!
History: AActor::ProcessState <- Object AW7DudePlayer Save10.AW7DudePlayer2, Old State State Postal2Game.P2Player.PlayerWalking, New State State Postal2Game.P2Player.PlayerWalking <- APlayerController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
mój komp .... amd.sempron 2300 + ,1,58 mhz , 768 mb.ram , geforce fx 5200 .
system operacyjny win xp. sp 2
błąd wystepuje najczęśćiej gdy tzn nie . on wystepuje kiedy mu sie żywnie podoba czy akurat ide czy rozwalam komuś głowe czy strzelam do kogos , czy są jeszcze żywi na mapie czy ich niema poprostu wystepuje byle kiedy i byle gdzie
liczę na szybką odpowiedz Pozdrawiam ciepło i z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony 17 sty 2009, 22:17 przez woler, łącznie zmieniany 1 raz.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Przykro mi, ale grając w AWP musisz się z tym pogodzić. to normalne
Żeby to ograniczyć, w opcjach gry odszukaj pozycje limb fix i head fix i zaznacz je
Żeby to ograniczyć, w opcjach gry odszukaj pozycje limb fix i head fix i zaznacz je
Ostatnio zmieniony 17 sty 2009, 22:23 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Tja, niestety ta gra nie najlepiej działa na silniku Unreala. Co prawda nie pamiętam czasów bez AWP tak dobrze, ale wydaje mi się, że bez tych dodatków, działała ona całkiem znośnie, czyż nie? Dopiero kolejne dodatki wprowadziły oprócz dobrych zmian, również te złe. Może to niedbalstwo?
Speed means freedom of the soul
no postal 2 i AW chodzą normalnie bez żadnych błędów tak pozatym powinny powychodzić jakieś łatki do tego jak ktoś zna linki do takowych to niech podeśle może coś da sie zrobić bo naprawde denerwująca żecz z tym wywalaniem do windowsa co 15 min ...
[ Dodano: 2009-01-18, 14:39 ]
ok w razie by ktoś miał ten sam problem co ja (opisany jest pare postów wyżej ) to mi pomogło zainstalowanie patcha z tej strony
https://www.moddb.com/games/postal-2/dow ... vice-patch
już wogle mnie nie wybija ani nic sie nie dzieje złego
[ Dodano: 2009-01-18, 14:39 ]
ok w razie by ktoś miał ten sam problem co ja (opisany jest pare postów wyżej ) to mi pomogło zainstalowanie patcha z tej strony
https://www.moddb.com/games/postal-2/dow ... vice-patch
już wogle mnie nie wybija ani nic sie nie dzieje złego
Ostatnio zmieniony 18 sty 2009, 13:23 przez woler, łącznie zmieniany 1 raz.
Czesc jestem tu nowy witam wszystkich i prosze was o pomoc mam tak iproblem z postalem AWP ( Wersja z fudge pack) własnie dzisiaj ją sciagnołem i zainstalwoałem pograłem 10 minut i wyskoczył mi pierwszy bład ale z nim juz sobie proadziłem poprzez odklikniecie zezwól na obrazy znów zaczołem grac i po 30 minutach wyskoczył nastepny z tym to juz nei iwem jak sobie poradzic
General protection fault!
History: FCollisionHash::ActorEncroachmentCheck <- ULevel::CheckEncroachment <- ULevel::FarMoveActor <- UObject::ProcessEvent <- (AW7Head aw7_rwsblock.AW7Head439, Function BasePeople.Head.Tick) <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
BArdzo Was prosze o pomoc
General protection fault!
History: FCollisionHash::ActorEncroachmentCheck <- ULevel::CheckEncroachment <- ULevel::FarMoveActor <- UObject::ProcessEvent <- (AW7Head aw7_rwsblock.AW7Head439, Function BasePeople.Head.Tick) <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
BArdzo Was prosze o pomoc
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
W naszym downloadzie (klik jest AWP_Patch, inna nazwa, inna data wydania, ale to jest to samo co AWP Service Patch, też wiele pomoże.woler pisze:w razie by ktoś miał ten sam problem co ja (opisany jest pare postów wyżej ) to mi pomogło zainstalowanie patcha z tej strony
https://www.moddb.com/games/postal-2/dow ... vice-patch
już wogle mnie nie wybija ani nic sie nie dzieje złego
Skoro pograłeś 30 minut, to nie jest źle. AWP tak ma. Wiele jednak może ci pomóc zainstalowanie patcha, o którym piszę tuż wyżej.Lukasn9 pisze:po 30 minutach wyskoczył nastepny
Lukasn9 pisze:problem z postalem AWP ( Wersja z fudge pack) własnie dzisiaj ją sciagnołem
Domyślam się, eddie, że chodzi ci o "ściągnąłem". AWP jest bezpłatne, można ściągnąć. Lukasn9, nie pisał, że ściągnął sam Fudge Pack, który jest płatny, więc jego ściąganie to piractwo. Nie widzę więc za co ma go Kmieciu dorwać.eddie pisze:Ooooo... Przesrane. Kmieciu cię dorwie..
Ostatnio zmieniony 19 sty 2009, 19:47 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...