ED & EAInventory in AWP

Everything about all mods for Postal Games

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

16 paź 2008, 11:13

1. Paste all ED folders to AWP (Overwrite only three files: bio_gore.usx, bio_gore.utx, bio_blood.utx)
2. Install EDWeapons to AWP
3. Install EAInventory to AWP
4. In game use one code: EAInv
5. Have fun :evilbat:

PS: Make backup before you start. Use at your own risk :P


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
AlexGoesNoob
Niedorobiony bandzior
Posty: 28
Rejestracja: 21 gru 2008, 22:04

26 gru 2008, 12:53

Hmm at my AWP version it worked without replacing Textures. I think it's because I added the normal ED weapons(with replacing the Files postal2game.u fpsgame.u blah blah blah).


Time for Punishment Leader.
I work in:

Coding
Mapping
General Ideas
Planning
ODPOWIEDZ