Postal Babes
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Mu chyba chodziło o żywą.... taką jak w multi jest jak wygrywasz, żeby jak zwykły bystander chodziła, ja jeszcze się z tym nie spotkałem.
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
Polecam obczajenie mojej mapy: Cus_LBW-FirstMap (albo jeszcze lepiej tu: Dl).
Są tam zrobione panienki, które sobie ładnie tańczą. Mają one po prostu zadany skrypt, który steruje ich animacjami.
Nie polecam natomiast dawania ich jako zwykłych Bystanderów, ponieważ ich modele (również i animacje) różnią się od tych standardowych, co sprawia, iż wyglądają one naprawdę źle.
Są tam zrobione panienki, które sobie ładnie tańczą. Mają one po prostu zadany skrypt, który steruje ich animacjami.
Nie polecam natomiast dawania ich jako zwykłych Bystanderów, ponieważ ich modele (również i animacje) różnią się od tych standardowych, co sprawia, iż wyglądają one naprawdę źle.
Speed means freedom of the soul
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Paczka STPExtraspak dl zawiera skrypt umożliwiający to. Są to skrypty pomocne dla tworzenia map dla trybu multi, ale nic nie szkodzi, by dodać to w singlu. Każdy szanujący się Postalowiec powinien te paczki mieć, a jak nie ma, to pobierze.
Wczytujesz do PostEd'a plik Strippers.u po czym w drzewie klas znajdujesz
Actor - MPDancers
który wstawiasz do mapy. Pokazuje się laska z nogami wbitymi w ziemię. Dwuklik na niej i w MPDaancers Properties w pozycji
MPDancers - MyAction
wybierasz jedną z czterech opcji, zależnie od tego, czy ma stać, leżeć, tańczyć...
Jaki tego efekt? Będziesz miał fikającego lachona którego nie postrzelisz, nie przestraszysz i przez który każdy przejdzie jak przez powietrze. To tylko jako ozdobnik, a nie postać, mająca czynny udział w grze. I tak naprawdę tylko po to warto ją dodawać. Bo jak powiedział Spoonman, gdy nadamy bystanderowi mesha postalbabe, to nie będzie on piękny. Ma mniejszą głowę (broda wystaje) i nienaturalnie chude ręce. Wygląda to dobrze tylko jako tańczący lub leżący ozdobnik.
Wczytujesz do PostEd'a plik Strippers.u po czym w drzewie klas znajdujesz
Actor - MPDancers
który wstawiasz do mapy. Pokazuje się laska z nogami wbitymi w ziemię. Dwuklik na niej i w MPDaancers Properties w pozycji
MPDancers - MyAction
wybierasz jedną z czterech opcji, zależnie od tego, czy ma stać, leżeć, tańczyć...
Jaki tego efekt? Będziesz miał fikającego lachona którego nie postrzelisz, nie przestraszysz i przez który każdy przejdzie jak przez powietrze. To tylko jako ozdobnik, a nie postać, mająca czynny udział w grze. I tak naprawdę tylko po to warto ją dodawać. Bo jak powiedział Spoonman, gdy nadamy bystanderowi mesha postalbabe, to nie będzie on piękny. Ma mniejszą głowę (broda wystaje) i nienaturalnie chude ręce. Wygląda to dobrze tylko jako tańczący lub leżący ozdobnik.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
W sam raz na anorektyczną modelkęTiquill pisze:...gdy nadamy bystanderowi mesha postalbabe, to nie będzie on piękny. Ma mniejszą głowę (broda wystaje) i nienaturalnie chude ręce...
W AVPC 1300 na mapie NDome są. Możesz obczaić jak to wygląda
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Tiquill napisał w jednym z moich tematów jak zrobić nową klasę bystandera ( jako zombie) i takie pytanie czy mogło by to podziałać również na nową klasę do postalbaby, bo jeśli tak to mamy rozwiązanie.
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Nowa klasa bystandera, z wybranymi animacjami z jakiejś kobiety-bystander, to może to chociaż trzeba by było dużo szczegółów zrobić, bo chyba posągu nie da się ożywić. Baa trzeba byłoby odpowiednie skrypty ściągnąć (powinny być w necie), trudna rzecz ożywić postalbabe, można jednak spróbować z nową klasą.
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
Kod na ożywienie znajduje się już w Postalu i nie trzeba pisać nowego. Wystarczy klasa zwykłego cywila (nazywa się CyvillianController albo jakoś podobnie). A to czego nie ma to animacje mesha! Jeżeli chcesz zatem sprawić aby PostalBabe chodziła sobie po mapie jak zwykły obywatel, musisz wyexportować mesha do pliku, który otworzysz w edytorze 3D, popracujesz nad tym, aby kości (o ile mi wiadomo, a nie przyglądałem się jak to wygląda dokładnie, ale wydaje mi się, że o to właśnie chodzi) w tym modelu były dokładnie tak usytuowane jak w istniejących już w Postalu modelach 3D, po czym plik zapisujesz i importujesz go do Postala jako nowy animowany mesh i nadajesz mu dane animacje.
[ Dodano: 2008-11-17, 20:50 ]
Myślę, że operacja ta byłaby dość męcząca oraz czaso- i praco- chłonna na tyle, że opłacalne byłoby stworzenie zupełnie nowego modelu 3D pod istniejące animacje.
Ja niestety nie wiem jak to się robi, ponieważ nie miałem nigdy styczności z programem do modelowania 3D.
[ Dodano: 2008-11-17, 20:50 ]
Myślę, że operacja ta byłaby dość męcząca oraz czaso- i praco- chłonna na tyle, że opłacalne byłoby stworzenie zupełnie nowego modelu 3D pod istniejące animacje.
Ja niestety nie wiem jak to się robi, ponieważ nie miałem nigdy styczności z programem do modelowania 3D.
Speed means freedom of the soul