Nie da rady
Jaki jest sens wydawania Modu w kawałkach?
Poza tym Mod ma zaskakiwac i dodawac coś noewfo. Założe się ,że jakbym teraz wam udostępnił Mace to raczej podczas gry nie Stosowalibyście jej tak często gdybyscie mieli juz z nią stycznośc ^^
[MOD] "Fucking Party"
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
I tak te mace będzie pewnie mało osób używać. Bo owszem broń fajna, ale gdybyś animacje polepszył to wiesz
A tak to animacja:
FAIL
A tak to animacja:
FAIL
Ostatnio zmieniony 27 lis 2008, 18:58 przez Alixo, łącznie zmieniany 2 razy.
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Nom , animacja ssie. Screeny wyglądają fajnie ale oświetlenie ssieeeeeee !!!
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
No, miło mi to czytać! Wreszcie zawiązuje się jakiś postalsajtowy team! Byle do przodu! Każdy ma już jakieś doświadczenie a wzajemna współpraca i wsparcie idei może być tylko na plus dla przedsięwzięcia. Gratuluję i czekam z nadzieją na finał.Mrocz pisze:Czemu to akurat ja pisze tego posta? Ano dołączyłem do ciucia i teraz robie z nim wspólnie tego moda.
Też bym się chciał tym już pobawić. Ale dobrze cię rozumiem. A animację popraw, bo sam model broni jest smakowny i warto to zrobić jak najlepiej. Do góry, wiaro!ciuciu pisze:Nie da rady
Jaki jest sens wydawania Modu w kawałkach?
Poza tym Mod ma zaskakiwac i dodawac coś noewfo. Założe się ,że jakbym teraz wam udostępnił Mace to raczej podczas gry nie Stosowalibyście jej tak często gdybyscie mieli juz z nią stycznośc ^^
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Potrzebuje ktoś pomoc amatora? Mam wprawę w Paincie i flashu ^^ ale umiem też robić obiekty w Blenderze.Tiquill pisze:No, miło mi to czytać! Wreszcie zawiązuje się jakiś postalsajtowy team! Byle do przodu! Każdy ma już jakieś doświadczenie a wzajemna współpraca i wsparcie idei może być tylko na plus dla przedsięwzięcia. Gratuluję i czekam z nadzieją na finał.Mrocz pisze:Czemu to akurat ja pisze tego posta? Ano dołączyłem do ciucia i teraz robie z nim wspólnie tego moda.
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Każda pomoc jest mile widziana. Nie ważne czy to będą tekstury, modele czy mapy. Potrzebujemy więcej osób do pomocy. Inaczej tworzenie moda znacznie się przedłuży.
MastaDJMax, mógłbyś robić modele. Bardzo się nam to przyda, ponieważ nowych obiektów na razie brak.
Co do rozdmuchania map - zgadzam się co do tego. Screeny pochodzą z bardzo wczesnej wersji, w której nic się nie zmieniło od długiego czasu (do teraz). Ten problem zniknie na 100%.
Główny bug został wyeliminoawny (uber-lag przy patrzeniu się w prawą stronę), pozostał jeszcze jeden błąd - brak możliwości odcinania kończyn.
Zastanwiam się także nad założeniem strony modu na moddb, ale to chyba by było ośmieszanie samego siebie. (mod wieje amatorszczyzną)
PS: Po skończeniu prac nad Fucking Party, wskrzeszamy bardzo stary projekt Around The World, więc FP nie będzie naszą ostatnią pracą.
MastaDJMax, mógłbyś robić modele. Bardzo się nam to przyda, ponieważ nowych obiektów na razie brak.
Co do rozdmuchania map - zgadzam się co do tego. Screeny pochodzą z bardzo wczesnej wersji, w której nic się nie zmieniło od długiego czasu (do teraz). Ten problem zniknie na 100%.
Główny bug został wyeliminoawny (uber-lag przy patrzeniu się w prawą stronę), pozostał jeszcze jeden błąd - brak możliwości odcinania kończyn.
Zastanwiam się także nad założeniem strony modu na moddb, ale to chyba by było ośmieszanie samego siebie. (mod wieje amatorszczyzną)
PS: Po skończeniu prac nad Fucking Party, wskrzeszamy bardzo stary projekt Around The World, więc FP nie będzie naszą ostatnią pracą.
Ok, czego model potrzebujecie? Zaznaczam, że umiem robić tylko modele obiektów, bo ludzi mi nie wychodzi. Teraz pracuję nad stworzeniem pierwszego człowieka. Dłoń już mam...Mrocz pisze:MastaDJMax, mógłbyś robić modele. Bardzo się nam to przyda, ponieważ nowych obiektów na razie brak.
I jeszcze jedno, z mojej własnej, durnej ciekawości, która wiele razy mnie zabiła w wielu różnych grach (np. w Wurm: "o, jaskinia... ciekawe co tam jest... o, 4 giant scorpiony..."). Skąd brał się ten bug z uber-lagiem?
[EDIT]
I jeszcze jedno jedno: jak skończycie tego moda, i tego następnego, to czemu nie moglibyście mi pomóc przy moim modzie?
Ostatnio zmieniony 29 lis 2008, 13:14 przez Max King, łącznie zmieniany 1 raz.
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Jak tylko skontaktuje się z ciuciem to powiem Ci co masz stworzyć.
Odnośnie uber-lagu: to może głupie, heh... lag był powodwany ilością butelek, które zasłaniały przejście do dalszej części mapy. Usuwanie butelek zajęło mi ponad pół godziny.
Oczywiście że jak skończymy oba mody, pomożemy Ci. Będzie trudno, ale może się uda.
@Yossarian - pokaż co potrafisz.
Odnośnie uber-lagu: to może głupie, heh... lag był powodwany ilością butelek, które zasłaniały przejście do dalszej części mapy. Usuwanie butelek zajęło mi ponad pół godziny.
Oczywiście że jak skończymy oba mody, pomożemy Ci. Będzie trudno, ale może się uda.
@Yossarian - pokaż co potrafisz.
Ostatnio zmieniony 29 lis 2008, 13:37 przez Reality Master, łącznie zmieniany 1 raz.
Doskonale! To zanim mi przyślecie potrzebne modele, ja zajmę się projektowaniem mojego moda (plany). W zasadzie już zacząłem, bo bałem się że z moda nic nie wyjdzie, więc przynajmniej jakiś komiks zrobię ^^ Inna sprawa że miałem zamiar przerobić Vena Cava ^^
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Aż miło patrzeć na taki rozwój rzeczy. ^^ Gratulacje, to już połowa sukcesu, gdy potrafiliście się dogadać. Teraz tylko wykonanie... szczegóły. Powodzenia!
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Miałem okazję testować mapy we wczesnym etapie produkcji. Nie były zbyt, jak to nazwę, koherentne. Ekspresja twórcza dobra jest, ale panujcie nad ładem i składem tych map. By miały spójną budowę, by każda z nich nie była zlepkiem różnych pomysłów, ale tworzyła graficznie i konstrukcyjnie spójną kompozycję. Bez nagłych przejść z jednej komnaty do drugiej, całkiem już innej. Wtedy gracz nie będzie miał wrażenia, że porusza się po dziele amatorów, którzy co im przyjdzie do głowy pakują do map.
Być może moje uwagi są już nieaktualne, bo jak pisałem, miałem do czynienia z wczesną wersją moda. A teraz to już profeska robi swoje, na lepsze...
Być może moje uwagi są już nieaktualne, bo jak pisałem, miałem do czynienia z wczesną wersją moda. A teraz to już profeska robi swoje, na lepsze...
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
O ile mi wiadomo prace nadal trwają, ale są one niezwykle wolne z powodu małej ilości rąk do pracy.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Spokojnie, moda nie robimy całymi dniami, więc trochę się nam zejdzie.
Mamy już ukończone w pełni pięć map, a przewidujemy ich 9 + bonus level czyli razem 10. Jak wiadomo w skład moda będzie jeszcze wchodziła nowa broń (Mace), ale już mamy pomysł na drugą.
Mamy już ukończone w pełni pięć map, a przewidujemy ich 9 + bonus level czyli razem 10. Jak wiadomo w skład moda będzie jeszcze wchodziła nowa broń (Mace), ale już mamy pomysł na drugą.
Dokładnie tak. Mamy jeszcze ogrom pracy do wykonania, a tak we dwójkę to trudno trochę.Mr Minio pisze:O ile mi wiadomo prace nadal trwają, ale są one niezwykle wolne z powodu małej ilości rąk do pracy.