A kto ma Sztopora, to też może go sobie dodać, odpowiednio preparując to i owo. Na pewno się uda!Paths=..\System\*.u
;czyli \STP\AWP\
Paths=..\..\System\*.u
;czyli \STP\
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.umx
Paths=..\..\Music\*.umx
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\EternalDamnation\System\*.u
;czyli \STP\ED\
Paths=..\..\EternalDamnation\Maps\*.fuk
Paths=..\..\EternalDamnation\Animations\*.ukx
Paths=..\..\EternalDamnation\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\EternalDamnation\Textures\*.utx
Paths=..\..\EternalDamnation\Sounds\*.uax
Paths=..\..\EternalDamnation\Music\*.ogg
Paths=..\..\AVeryPostalChristmas\System\*.u
;czyli \STP\AVPC\
Paths=..\..\AVeryPostalChristmas\Maps\*.fuk
Paths=..\..\AVeryPostalChristmas\Animations\*.ukx
Paths=..\..\AVeryPostalChristmas\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\AVeryPostalChristmas\Textures\*.utx
Paths=..\..\AVeryPostalChristmas\Sounds\*.uax
Paths=..\..\AVeryPostalChristmas\Music\*.ogg
Acha. A jeśli nie zawsze chcecie ze wszystkiego korzystać, to zróbcie nowy plik INI, choćby o nazwie Postal2RAZEM.ini. Następnie skopiujcie istniejący skrót do AWP i w tej kopii zmodyfikujcie Element docelowy, dając na końcu tak:
Kod: Zaznacz cały
-ini=Postal2RAZEM.ini