W modzie AWP dajesz w konsoli wpis
Powinno zadziałać. Tylko, że jako sieciowy replacer, często kłuci się ze swykłym shotgunem. Podniesiesz shotguna, to RedDevil staje się niewidoczny. Wyrzucisz shotguna - masz dostęp do ReDevila. A shotgun nawet się nie umywa do RedDevila...IWant Red__Devil.Red__DevilWeapon
A do innych wersji Postala? Otwierasz PostEd (plik UnrealEd.exe) i wczytujesz jakąś mapę. Jako że Dom jest często zmieniany w innych modach, warto wziąć inną mapę. Najlepiej LuckyGames i okolice biblioteki. Czyli plik suburbs-1.fuk lub AW7_suburbs-1.fuk - zależnie od wersji gry. Następnie w przeglądarce PostEd'a otwierasz plik Red__Devil.u a gdy się wczyta, wyszukujesz go w drzewie klas: 'Pickup->Weapon Pickup->P2WeaponPickup->Red__DevilPickup' i (koniecznie) zaznaczasz Red__DevilPickup. Przechodzisz do otwartej mapy i prawoklikasz na ziemii i z menu wybierasz 'Add Red__DevilPickup Here'. Wygląda to tak:
Zapisujesz mapę. Ale wcześniej utwórz kopię oryginalnej mapy, aby ustrzec się przed ewentualnym błędem
Zaczynasz grę, odnajdujesz miejsce gdzie go dodałeś i podnosisz RedDevila! I grasz! Broń już zawsze będzie tam dostępna, kiedykolwiek wrócisz do tej mapy.
Dobry tutorial znajdziesz tu.
EDIT: Red__Devil można pobrać też z naszego downloadu https://www.postalsite.info/downloads.ph ... info_id=10