[P2] General Protection Fault!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Znalazłem pewien ... hmmm no coś znalazłem
Gdy uruchomię grę Pod Win98 Wyskakuję GPF . Ale gdy już pod Winka 2000 włącza się gra , ale znacie ten problem... SpeedHack dla wszystkich postaci W tym pomaga mi program który wyłacza procesory Mogę grać w każdego P2 z wyjątkiem AWP . No nic uruchamiam postala pod Winkiem 2000 Kontrolta Alta i Deletta
wyłaczam procesor niepotzrebny i.... gra chodzi za wolno
Gdy uruchomię grę Pod Win98 Wyskakuję GPF . Ale gdy już pod Winka 2000 włącza się gra , ale znacie ten problem... SpeedHack dla wszystkich postaci W tym pomaga mi program który wyłacza procesory Mogę grać w każdego P2 z wyjątkiem AWP . No nic uruchamiam postala pod Winkiem 2000 Kontrolta Alta i Deletta
wyłaczam procesor niepotzrebny i.... gra chodzi za wolno
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Chm, jeśli żadna z rad na forum na to nie pomogła, to nie widzę już sposobu.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Czyli Format?
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
No, nie wiem, czy format dysku pomoże na kłopoty sprzętowe. Ale jeśli masz wolną przestrzeń na dysku, zainstaluj na nowo system i czystemu takiemu zapodaj aktual sterów grafiki, DirectX. Nie instaluj żadnej gry ani innego programu, który w znacznym stopniu wykorzystuje akcelerację grafiki. Zainstaluj Postale - i sprawdź.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Ja mam problem z P2 STP , próbowałem usuwać pliki .ini , (myślałem ze to w tym jest błąd bo akurat instalowałem kw2 i grzebałem w postal2.ini)odpalałem w safe mode i nic.Reinstalka odpada bo mam dużo modów.Zaraz patch się ściągnie to sprawdzę czy będzie działać.Taki bład mam jak właczam P2 STP :
General protection fault!
History: FString<< <- UStruct::SerializeBin <- (Class Engine.HUD TextMessages[2]) <- UObject::Serialize <- (HUD Entry.HUD0) <- AActor::Serialize <- TestReach <- (HUD Entry.HUD0) <- UStruct::SerializeBin <- (Class Engine.PlayerController myHUD[0]) <- UObject::Serialize <- (PlayerController Entry.PlayerController0) <- AActor::Serialize <- TestReach <- (PlayerController Entry.PlayerController0) <- UStruct::SerializeBin <- (Class Engine.PlayerReplicationInfo Owner[0]) <- UObject::Serialize <- (PlayerReplicationInfo Entry.PlayerReplicationInfo0) <- AActor::Serialize <- TestReach <- (PlayerReplicationInfo Entry.PlayerReplicationInfo0) <- UStruct::SerializeBin <- (Class Engine.GameReplicationInfo PRIArray[0]) <- UObject::Serialize <- (GameReplicationInfo Entry.GameReplicationInfo0) <- AActor::Serialize <- TestReach <- (GameReplicationInfo Entry.GameReplicationInfo0) <- UStruct::SerializeBin <- (Class Engine.GameInfo GameReplicationInfo[0]) <- UObject::Serialize <- (GameInfo Entry.GameInfo0) <- AActor::Serialize <- TestReach <- (GameInfo Entry.GameInfo0) <- UStruct::SerializeBin <- (Class Engine.LevelInfo Game[0]) <- UObject::Serialize <- (LevelInfo Entry.LevelInfo0) <- AActor::Serialize <- TestReach <- (LevelInfo Entry.LevelInfo0) <- ULevelBase::Serialize <- ULevel::Serialize <- TestReach <- (Level Entry.MyLevel) <- UStruct::SerializeBin <- (Class Engine.GameEngine GEntry[0]) <- UObject::Serialize <- (GameEngine Transient.GameEngine0) <- UGameEngine::Serialize <- (GameEngine Transient.GameEngine0) <- UGameEngine::Serialize <- (GameEngine Transient.GameEngine0) <- TestReach <- (GameEngine Transient.GameEngine0) <- TArray<< <- UObject::SerializeRootSet <- UObject::CollectGarbage <- Cleanup <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- UGameEngine::Init <- InitEngine
EDIT: Nie moge patchu zainstalowac bo mam nowsza wersje Postala , ten patch daje 1337 a ja mam 1407.
General protection fault!
History: FString<< <- UStruct::SerializeBin <- (Class Engine.HUD TextMessages[2]) <- UObject::Serialize <- (HUD Entry.HUD0) <- AActor::Serialize <- TestReach <- (HUD Entry.HUD0) <- UStruct::SerializeBin <- (Class Engine.PlayerController myHUD[0]) <- UObject::Serialize <- (PlayerController Entry.PlayerController0) <- AActor::Serialize <- TestReach <- (PlayerController Entry.PlayerController0) <- UStruct::SerializeBin <- (Class Engine.PlayerReplicationInfo Owner[0]) <- UObject::Serialize <- (PlayerReplicationInfo Entry.PlayerReplicationInfo0) <- AActor::Serialize <- TestReach <- (PlayerReplicationInfo Entry.PlayerReplicationInfo0) <- UStruct::SerializeBin <- (Class Engine.GameReplicationInfo PRIArray[0]) <- UObject::Serialize <- (GameReplicationInfo Entry.GameReplicationInfo0) <- AActor::Serialize <- TestReach <- (GameReplicationInfo Entry.GameReplicationInfo0) <- UStruct::SerializeBin <- (Class Engine.GameInfo GameReplicationInfo[0]) <- UObject::Serialize <- (GameInfo Entry.GameInfo0) <- AActor::Serialize <- TestReach <- (GameInfo Entry.GameInfo0) <- UStruct::SerializeBin <- (Class Engine.LevelInfo Game[0]) <- UObject::Serialize <- (LevelInfo Entry.LevelInfo0) <- AActor::Serialize <- TestReach <- (LevelInfo Entry.LevelInfo0) <- ULevelBase::Serialize <- ULevel::Serialize <- TestReach <- (Level Entry.MyLevel) <- UStruct::SerializeBin <- (Class Engine.GameEngine GEntry[0]) <- UObject::Serialize <- (GameEngine Transient.GameEngine0) <- UGameEngine::Serialize <- (GameEngine Transient.GameEngine0) <- UGameEngine::Serialize <- (GameEngine Transient.GameEngine0) <- TestReach <- (GameEngine Transient.GameEngine0) <- TArray<< <- UObject::SerializeRootSet <- UObject::CollectGarbage <- Cleanup <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- UGameEngine::Init <- InitEngine
EDIT: Nie moge patchu zainstalowac bo mam nowsza wersje Postala , ten patch daje 1337 a ja mam 1407.
Ostatnio zmieniony 06 sie 2008, 19:35 przez little_psycho, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Patch tu wiele nie pomoże. Masz coś z HUDem.
No i kiedy, w jakich okolicznościach. Na starcie gry? Czy gdy zaczynasz grę z jakiegoś sejwa?
Reinstalkę zrobić możesz, potrwa, ale wygodna. A jak uchronić mody? Zmień nazwę foldera, gdzie masz STP. Zainstaluj pod właściwą nazwą nowego. Uruchom. Jak działa, to nadpisz nowymi plikami zawartość starego domyślnego foldera. Przywróc mu pierwotną nazwę. Zreinstalowałes Postala, nie pozbywając się żadnych modów. Za wyjątkiem tych, które podmieniają pliki gry (jak edycje tekstur). Odpal grę...
No i kiedy, w jakich okolicznościach. Na starcie gry? Czy gdy zaczynasz grę z jakiegoś sejwa?
Reinstalkę zrobić możesz, potrwa, ale wygodna. A jak uchronić mody? Zmień nazwę foldera, gdzie masz STP. Zainstaluj pod właściwą nazwą nowego. Uruchom. Jak działa, to nadpisz nowymi plikami zawartość starego domyślnego foldera. Przywróc mu pierwotną nazwę. Zreinstalowałes Postala, nie pozbywając się żadnych modów. Za wyjątkiem tych, które podmieniają pliki gry (jak edycje tekstur). Odpal grę...
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Jak właczam Postal2.exe czyli gdy uruchamiam grę.Nawet nie zdąży pokazać menu głównego.Jeśli to wina HUDu to chyba przez to że mam zainstalowane AVPC i jeszcze ED na to...
- Demonical Monk
- V.I.P.
- Posty: 138
- Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27
Ten nasz kochany SpeedHack... Występuje we wszystkich grach na tym silniku bo w Gothic I też się wszystko za szybko działo, albo na przykład jeden się wcinał drugiemu w rozmowę i tak w kółko. Przebadaj kompa everestem, może coś znajdzie.ciuciu pisze:[...] SpeedHack dla wszystkich postaci [...]
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
little_psycho, no to do świeżej instalki dodaj od nowa mody, w tym AVPC i ED. I pilnuj, by się to znowu nie powtórzyło.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Reinstalka odpada....Jak powiem czemu to warna zarobię....
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Spróbuje potem..thx...
General protection fault!
History: UObject::ProcessEvent <- (DeadLimbMarker aw7_Napalm.DeadLimbMarker14, Function Postal2Game.BlipMarker.Timer) <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
to mi się robi za każdym razem przy tym jak w fabryce dostaję napalm...nie zdążę nawet wyjść z pomieszczenia gdy wybucha gaśnica wychodzi mi z gry...raz mi się udało to ominąć...czy to błąd mapy?
History: UObject::ProcessEvent <- (DeadLimbMarker aw7_Napalm.DeadLimbMarker14, Function Postal2Game.BlipMarker.Timer) <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
to mi się robi za każdym razem przy tym jak w fabryce dostaję napalm...nie zdążę nawet wyjść z pomieszczenia gdy wybucha gaśnica wychodzi mi z gry...raz mi się udało to ominąć...czy to błąd mapy?
Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
- Demonical Monk
- V.I.P.
- Posty: 138
- Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27
Błąd mapy to tak bo UpdateWorld(), ale coś z aktorami nie tak. Spróbuj w PostED przesunąć napalm minimalnie i zapisz. Może pomoże...