W jakie gry lubicie grać?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Uncle_Dave
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 23
- Rejestracja: 22 cze 2008, 19:35
w kroniki riddicka najlepsza gra w ktora gralem!
gra praktycznie nie ma nic do zarzucenia!
gra praktycznie nie ma nic do zarzucenia!
zdejmnij mi warna a bede wdzieczny!!
hmm
oprócz Postala lubie grać w:
-GTA San Andreas
-Tomb Raider Anniversary
-Trackmania
-Total Overdose
-Thief- Deadly Shadows
no i różne inne gry na PSP xP
oprócz Postala lubie grać w:
-GTA San Andreas
-Tomb Raider Anniversary
-Trackmania
-Total Overdose
-Thief- Deadly Shadows
no i różne inne gry na PSP xP
Ostatnio zmieniony 28 cze 2008, 17:13 przez Dorothy, łącznie zmieniany 1 raz.
Wiesz co mówisz chłopie - ta gra ma to coś, co sprawia że to moja ulubiona część serii .Dexter pisze:Ja obecnię giercuję w Grand Theft Auto 3.Gierka sędziwa już troche ale ma to coś.Ten mroczny klimat miasta zatrutego przez korupcję.Ciągły deszcz i mgła.Cud , miód i orzeszki ;]
A co do pytania w temacie - to lubię grać w gry konsolowe, zwłaszcza te z ery 8miu i 16tu bitów. Piksele - to jest życie .
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Ostatnio giercuję w Maxa Payne'a 2 z modem Cinema 2.0v.
Oczywiście w postala 2 też.
Oczywiście w postala 2 też.
Jam jest szlachcic ale biedny .Zapomniałem dodać , że właśnie znów mnie wciągła seria gier "Red Alert" ;]Wiesz co mówisz chłopie - ta gra ma to coś...
Ostatnio zmieniony 10 sie 2008, 02:30 przez Smuggler, łącznie zmieniany 3 razy.
- SovietPolska
- Zabójca na sterydach
- Posty: 525
- Rejestracja: 18 sie 2007, 01:36
Ja gram w Battlefield'a 2 z modami:
- Project Reality
- Point Of Existence II
- Sandbox 1.0
- US Intervention
- Hard Justice
- Desert Conflict
Poza tym w:
CnC Generals Zero Hour z modami:
- Cold War Crisis
- Shockwave
- Contra 006
- Remix 3
Age of Empires II edycja kolekcjonerska
- Project Reality
- Point Of Existence II
- Sandbox 1.0
- US Intervention
- Hard Justice
- Desert Conflict
Poza tym w:
CnC Generals Zero Hour z modami:
- Cold War Crisis
- Shockwave
- Contra 006
- Remix 3
Age of Empires II edycja kolekcjonerska
- Loc
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1996
- Rejestracja: 20 sie 2008, 14:31
- Lokalizacja: Outer-Outer Heaven
Hmm... przelkne wszystko, pod warunkiem ze nie jest nudne. Szczerze? Nie wiem, jaki jest moj ulubiony gatunek gier. Ale serie gier podac moge. Oczywiscie tez te na konsole.
-Legacy of Kain
-Gothic
-Prince of Persia
-(gra, ktora dobrze wspominam) Fahrenheit
-Devil May Cry
-Metal Gear Solid
-Tekken
-Soul Edge/Calibur
-Mortal Kombat
I duzo wiecej. Chyba widac, ze kroluja nieco bardziej znane gry.
-Legacy of Kain
-Gothic
-Prince of Persia
-(gra, ktora dobrze wspominam) Fahrenheit
-Devil May Cry
-Metal Gear Solid
-Tekken
-Soul Edge/Calibur
-Mortal Kombat
I duzo wiecej. Chyba widac, ze kroluja nieco bardziej znane gry.
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
O tak ! I choć sądzę że Contracts to moja ulubiona część to do BM zawsze wracam ! Ta gra ma to coś czego nie miały poprzednie części... Ten klimacikMrocz pisze: Hitman: Blood Money
ogólnie gierki akcji z otoczeniem free roam seria GTA , True Crime NYC
strzelanki FPS RPG .. typu Deus Ex , Boiling Point , System Shock 2
Horrory lub gry akcji typu : Resident Evil seria .. Silent Hill 1 , 2 .. Alien vs Predator
Half Life 1 , 2 + Dotatki i Epizody i takie tam
Car Combat : Vigilante 8 seria , Twisted Metal Black (reszta czesci to syf wedlug mnie) , Auto Destruct
w dużo gierek lubie grać wiec trudno mi zacieśnić krąg ulubionych
strzelanki FPS RPG .. typu Deus Ex , Boiling Point , System Shock 2
Horrory lub gry akcji typu : Resident Evil seria .. Silent Hill 1 , 2 .. Alien vs Predator
Half Life 1 , 2 + Dotatki i Epizody i takie tam
Car Combat : Vigilante 8 seria , Twisted Metal Black (reszta czesci to syf wedlug mnie) , Auto Destruct
w dużo gierek lubie grać wiec trudno mi zacieśnić krąg ulubionych
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Ostatnio rządzą u mnie Beyond Good & Evil, Rayman 3: Hoodlum Havoc, Rayman: Szalone Kórliki, Duke Nukem: Manhattan Project, Worms 4, Tony Hawk's American Wasteland. No i także przypominam sobie po malutku poprzednie Tomb Raidery, bo niedługo wychodzi kolejna część.
Eee tam. Kontrakty są nudne. Dużo powtórek misji z Codename 47, które też specjalnie nie były wciągające. W Blood Money są bardzo ciekawe i wciągające misje, niektóre bardzo trudne i ten nie zapomniany klimacik.little_psycho pisze:I choć sądzę że Contracts to moja ulubiona część
Ostatnio zmieniony 04 lis 2008, 10:59 przez Reality Master, łącznie zmieniany 2 razy.
Rany, Ubisoft byłby dumny.Mrocz pisze:Beyond Good & Evil, Rayman 3: Hoodlum Havoc, Rayman: Szalone Kórliki,