[AW] Błąd na końcu mostu

Tu pomagamy początkującym i całkiem zaawansowanym w ich kłopotach i błędach z P2, StP i AW.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Ramesses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 934
Rejestracja: 30 kwie 2008, 23:38
Lokalizacja: Parczew

01 maja 2008, 12:51

mam pytanie...co zrobić gdy wyskakuje mi błąd na końcu mostu w AW i wychodzi mi z gry?


Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
Awatar użytkownika
Karpiu
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 516
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:24
Lokalizacja: Eichenbruck

01 maja 2008, 13:01

a co sygnalizuje ten błąd? najlepiej podaj okoliczności, np. przerywnik filmowy albo coś... powinna jeszcze wyskoczyć historia błędu, wyślij post z odpowiedziami, to spróbujemy pomóc


Awatar użytkownika
Ramesses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 934
Rejestracja: 30 kwie 2008, 23:38
Lokalizacja: Parczew

01 maja 2008, 13:30

po prostu po przejściu mostu już jak się idzie tą drogą pomiędzy nazwijmy to pagórkami i widać jakieś 2 samochody po prostu wychodzi mi z gry i wyskakuje bład:
AWZombieSpitter Save8.AWZombieSpitter2 moved without proper hashing

Historia: FCollisionHash::RemoveActor <- ULevel::MoveActor <- AWZombieSpitter2 <- APawn::findPathToward <- AController::FindPath <- UObject::ProcessEvent <- (AWZombieController Save8.AWZombieController17, Function AWPawns.AWZombieController.WalkToTarget.BeginState) <- UObject::GotoState <- UObject::ProcessEvent <- (ZombieHead Save8.ZombieHead21, Function AWPawns.ZombieHead.Destroyed) <- ULevel::DestroyActor <- (ZombieHead Save8.ZombieHead21) <- UObject::ProcessEvent <- (AWZombieSpitter Save8.AWZombieSpitter2, Function AWPawns.AWPerson.Destroyed) <- ULevel::DestroyActor <- (AWZombieSpitter Save8.AWZombieSpitter2) <- UObject::ProcessEvent <- (SceneManager Save8.SceneManager1, Function Engine.Actor.TriggerEvent) <- ASceneManager::UpdateViewerFromPct <- ASceneManager::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
nie ma przerywników filmowych...
Ostatnio zmieniony 01 maja 2008, 13:31 przez Ramesses, łącznie zmieniany 1 raz.


Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
Awatar użytkownika
Karpiu
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 516
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:24
Lokalizacja: Eichenbruck

01 maja 2008, 15:43

mało się znam, ale najprawdopodobniej error wyskoczył, bo nie było przerywnika filmowego. patrząc na historię mogę znaleść przyczynę błędu, ale jak naprawić - to do naszych postalowych geniuszy ;)

a więc tak -
1. wyskakuje tu trochę o save 08, spróbuj grę przejść z innego sejva
2. baardzo dużo jest tu o zombie, najprawdopodomniej nie ma postal wiadmości o bossie, którym jest wielki zombie.
3. duża ilość tu dotyczy przerywnika folmowego, czy jakiś przerywnik filmowy ci dobrze zadziałał?


Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

01 maja 2008, 16:25

Wygląda na błąd mapy, bądź filmiku. Jakbyś mógł, wstaw tu treść pliku postal2.log z folderu system w folderze Apocalypse Weekend. Tam powinna być podana przyczyna błędu. Możesz też spróbować zainstalować grę od nowa, ale pamietaj o zachowaniu swoich save'ów.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

01 maja 2008, 20:46

Informacja może wskazywać na błąd sejwa. Najpierw więc zrób to:
Karpiu pisze:1. wyskakuje tu trochę o save 08, spróbuj grę przejść z innego sejva
Może to też być błąd mapy lub filmu, co zasugerował kazik.

A mnie interesuje też taka rzecz: Masz zainstalowane AW7/AWP? Bo może podczas instalacji tego moda uszkodzeniu uległo samo AW? Nie, żeby zaraz wada AWP lub jego instalatora, ale zwykły przypadek... I czy masz świeżo zainstalowane AW, czy już pograne i pomodowane? Twardy dysk zdrowy i zdefragmetnowany? - to tak na dokładkę.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

01 maja 2008, 22:22

Ramesses, dzięki za przysłanie loga, niestety ja nie bardzo rozumiem. Coś jest pokwaszone z tym 8 sejwem. Wstawię tu najistotniejszą część loga, żeby lepsi ode mnie Ci pomogli.
Warning: AWGameSPFinal Save8.AWGameSPFinal10 (Function Engine.GameInfo.ScoreKill:0037) Accessed None
ScriptLog: Save8.AWDudePlayer11 GetNewRagdollSkel called by Save8.AWZombieSpitter1 length 10
ScriptLog: Save8.AWZombieSpitter1 begin state Dying
Critical: appError called:
Critical: AWZombieSpitter Save8.AWZombieSpitter2 moved without proper hashing
Critical: Windows GetLastError: Operacja uko&#127;czona pomy&#127;lnie. (0)
Exit: Executing UObject::StaticShutdownAfterError
Exit: Executing UWindowsClient::ShutdownAfterError
Exit: UALAudioSubsystem::ShutdownAfterError
Critical: FCollisionHash::RemoveActor
Critical: ULevel::MoveActor
Critical: AWZombieSpitter2
Critical: APawn::findPathToward
Critical: AController::FindPath
Critical: UObject::ProcessEvent
Critical: (AWZombieController Save8.AWZombieController17, Function AWPawns.AWZombieController.WalkToTarget.BeginState)
Critical: UObject::GotoState
Critical: UObject::ProcessEvent
Critical: (ZombieHead Save8.ZombieHead21, Function AWPawns.ZombieHead.Destroyed)
Critical: ULevel::DestroyActor
Critical: (ZombieHead Save8.ZombieHead21)
Critical: UObject::ProcessEvent
Critical: (AWZombieSpitter Save8.AWZombieSpitter2, Function AWPawns.AWPerson.Destroyed)
Critical: ULevel::DestroyActor
Critical: (AWZombieSpitter Save8.AWZombieSpitter2)
Critical: UObject::ProcessEvent
Critical: (SceneManager Save8.SceneManager1, Function Engine.Actor.TriggerEvent)
Critical: ASceneManager::UpdateViewerFromPct
Critical: ASceneManager::Tick
Critical: TickAllActors
Critical: ULevel::Tick
Critical: (NetMode=0)
Critical: TickLevel
Critical: UGameEngine::Tick
Critical: UpdateWorld
Critical: MainLoop
Localization: No localization: Window.IDDIALOG_CrashBox.IDC_CrashBox (int)
Exit: Exiting.
Log: Waiting for file streaming thread to finish...
Uninitialized: Name subsystem shut down
Uninitialized: Log file closed, 05/01/08 13:29:30


Awatar użytkownika
Ramesses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 934
Rejestracja: 30 kwie 2008, 23:38
Lokalizacja: Parczew

01 maja 2008, 23:20

Tiquill pisze:Informacja może wskazywać na błąd sejwa. Najpierw więc zrób to:
Karpiu pisze:1. wyskakuje tu trochę o save 08, spróbuj grę przejść z innego sejva
Może to też być błąd mapy lub filmu, co zasugerował kazik.

A mnie interesuje też taka rzecz: Masz zainstalowane AW7/AWP? Bo może podczas instalacji tego moda uszkodzeniu uległo samo AW? Nie, żeby zaraz wada AWP lub jego instalatora, ale zwykły przypadek... I czy masz świeżo zainstalowane AW, czy już pograne i pomodowane? Twardy dysk zdrowy i zdefragmetnowany? - to tak na dokładkę.
AWP jeszcze nie instalowałem...dysk w sumie jest nowy jak cały laptop lecz ostatnio był czyszczony z jakiś spamerskich śmieci...nie wiem czy ma to coś wspólnego z grą...scandisk ostatnio był robiony...AW nie modowałem...


Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
Awatar użytkownika
Karpiu
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 516
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:24
Lokalizacja: Eichenbruck

02 maja 2008, 11:58

ramesses, spróbuj grę z innego sejva, najlepiej save0, czyli autosave, powinno być w okolicach gdzie byłeś. albo zacznij grę na nowo ale z innego sejva i powiedz, co się mogło stać. a jeśli nie pomoże, możliwe że skandisk uznał jakiś fragment sejva 08 albo co gorsza fragment zombiaka za błąd, spróbuj reinstallkę postala. obu wersji. i do tego pytanie- czy masz oryginalnego? bo jak pirat, to niestety nie będziemy mogli pomóc...


Awatar użytkownika
Ramesses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 934
Rejestracja: 30 kwie 2008, 23:38
Lokalizacja: Parczew

02 maja 2008, 12:48

Karpiu pisze:ramesses, spróbuj grę z innego sejva, najlepiej save0, czyli autosave, powinno być w okolicach gdzie byłeś. albo zacznij grę na nowo ale z innego sejva i powiedz, co się mogło stać. a jeśli nie pomoże, możliwe że skandisk uznał jakiś fragment sejva 08 albo co gorsza fragment zombiaka za błąd, spróbuj reinstallkę postala. obu wersji. i do tego pytanie- czy masz oryginalnego? bo jak pirat, to niestety nie będziemy mogli pomóc...
Postal 2 był oryginalny, AW to pirat...ale załatwiam sobie oryginalną wersję...być może dlatego wyskakiwał bład...jesli będzie to się powtarzać w oryginale, napiszę o tym...

być może chodziło też o kolejność instalacji dodatków...nie wiem co się instaluje jako pierwsze? STP czy AW?
Ostatnio zmieniony 02 maja 2008, 13:00 przez Ramesses, łącznie zmieniany 1 raz.


Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

02 maja 2008, 15:34

STP to podstawowa wersja Postala 2 + multiplayer, więc instalujesz go, a dopiero później AW. Jeśli to pirat, to wielce prawdopodobnie, że ma uszkodzony instalator i dlatego zespół Ci tą mapkę. Jeśli błąd będzię się powtarzał na oryginalnej wersji AW to pisz śmiało.

Warna nie dostaniesz, ale przypominam, że propagowanie piractwa i rozmowy o nim są tu surowo zakazane.

Temat zamykam, jak problem będzie się powtarzał na oryginalnej wersji to napisz mi PMa, wtedy otworzę temat.

EDIT.

Ramesses napisał mi, że mimo oryginalnej wersji gry błąd się powtarza, wysłał mi również treść błędu, wygląda na to, że nie była to wina sejwa.
Ostatnio zmieniony 05 maja 2008, 21:52 przez kazik, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Artek26
Wnerwiony urzędas
Posty: 21
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:09
Lokalizacja: Sie biorą debile.

19 maja 2008, 20:11

Pamiętam że taki błąd wyskakiwał mi pod koniec misji w domu Vinca wtedy zaczynałem grę od nowa (bo dom Vinsa jest dość na początku) i wszystko było sprawne.


Awatar użytkownika
Ramesses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 934
Rejestracja: 30 kwie 2008, 23:38
Lokalizacja: Parczew

20 maja 2008, 17:34

kazik pisze:Ramesses napisał mi, że mimo oryginalnej wersji gry błąd się powtarza, wysłał mi również treść błędu, wygląda na to, że nie była to wina sejwa.
udało mi się jednak ominąć to idąc dosłownie przy lewej ścianie...podejrzewam że to błąd filmu albo mapy...idąc środkiem ulicy wychodziło mi z gry...więc jeśli komuś też się tak dzieje to polecam omijać wadliwą część planszy...


Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
Awatar użytkownika
Alixo
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1653
Rejestracja: 05 kwie 2007, 08:49
Lokalizacja: localhost

20 maja 2008, 17:44

Ramesses pisze:udało mi się jednak ominąć to idąc dosłownie przy lewej ścianie...podejrzewam że to błąd filmu albo mapy...idąc środkiem ulicy wychodziło mi z gry...więc jeśli komuś też się tak dzieje to polecam omijać wadliwą część planszy...
Czyli jednak błąd filmiku ;)


Obrazek
Zablokowany