Jakie istotne zmiany wprowadzilibyście w postalu AWP?

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
MaXteR
Początkujący morderca
Posty: 52
Rejestracja: 13 kwie 2008, 17:12

23 kwie 2008, 17:50

Jestem ZA! A nawet przeciw :] To moje życzenia: Skradanie się, cios kataną, pchnięcie po czym przeciwnik zdycha i trzeba wyciągnąć katane, urealistycznienie gry:
walniesz komuś z katany w łeb to umiera bez względu czy jest policjantem, wsiórem, żołnierzem itp.
No i chyba tyle ;)


Awatar użytkownika
Pan_Zdzich
Wnerwiony urzędas
Posty: 20
Rejestracja: 02 kwie 2008, 22:43

23 kwie 2008, 21:12

Wspaniale ja jestem tez za a swoje rządania napisze jutro i to wszystkie najlepsze i najbrutalniejsze.


Odejdź ode mnie bo cię okaleczę ostrym narzędziem w okolice oka.
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 kwie 2008, 23:18

Czekamy więc. :)

A czy robimy? Chm... Na razie się uczymy. xD
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pan_Zdzich
Wnerwiony urzędas
Posty: 20
Rejestracja: 02 kwie 2008, 22:43

25 kwie 2008, 11:57

Czyli mamy już:
-pchnięcie kataną;
-Reaistyczniejsze odcinanie części ciała w (różnych miejscach);
-Bryzganie krwii z odciętych rąk;
-Więcej broni palnej;
-więcej broni obuchowej i narzędzi np. gwoździarki(dostępnej w naszym downloadzie)
z ktorej pociski(gwoździe) zostawały by w głowie ofiary;
-headshot;
-dwa tryby rozrywki z misjami podobnymi w normalnym postalu i tryb w którym zabijalibyśmy hordy ząbiaków;
-miny pułapki
-krew z ran postrzałowych;
-duszenie linka, pałką, torebka foliową i innymi przedmiotami przez dodanie tej możliwości przez wciśnięcie przycisku scroll(kólka myszki);
-dobijanie konających;
cdn.


Odejdź ode mnie bo cię okaleczę ostrym narzędziem w okolice oka.
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

25 kwie 2008, 17:27

dobra nie będę wypisywał wszystkiego tylko to co jest nie wykonywalne na unreal engine
-Reaistyczniejsze odcinanie części ciała w (różnych miejscach);
sory ale tak się nieba zrobić

-duszenie linka, pałką, torebka foliową i innymi przedmiotami przez dodanie tej możliwości przez wciśnięcie przycisku scroll(kólka myszki);
to to już naprawdę niewykonalne

___________________________________________

wypisze teraz parę rzeczy możliwych które mi się najbardziej podobają
-Bryzganie krwii z odciętych rąk;
to się da wykonać, na takiej samej zasadzę jak rzyganie z szyi

-krew z ran postrzałowych;
to jest nie tylko możliwe to już z robione

na jednym ze starszych filmików prezentujących ED widać jak po użyciu scyzoryka z rany cieknie krew (jak znajdę ten filmik do go tu wstawię)


mam małe wątpliwości co do tego
-pchnięcie kataną;
_________________________________

edit

znalazłem ten filmik tu

edit2
na tym filmiku widać też że po urwaniu kończyn z kikutów leje się krew
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2008, 17:44 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 4 razy.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 16:24
Lokalizacja: Coldharbour

25 kwie 2008, 22:57

prawdziwy 666 pisze:Cytat:
-Reaistyczniejsze odcinanie części ciała w (różnych miejscach);

sory ale tak się nieba zrobić
dało by sie ... ale nie przy tym enginie :P
trick ala geomod z red faction tyle że w wersji na człowieku dał by efekt odcinania kończyn pod dowolnym kontem i w różnych miejscach
ale engine Unreal by popełnił samobójstwo ;P


EDIT: mój błąd p666 :)

co bym zmienił?
erm pytanie raczej czego bym nie zmieniał xD
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2008, 23:07 przez ALCRD, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

25 kwie 2008, 23:00

Alu nie zauważyłeś tego
to co jest nie wykonywalne na unreal engine
a w tym temacie chodzi o poprawki do AWP który jest właśnie na tym enginie


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Pan_Zdzich
Wnerwiony urzędas
Posty: 20
Rejestracja: 02 kwie 2008, 22:43

28 kwie 2008, 08:11

A jakby tak dodać krwawer plamy na ciele i ubraniach ofiar?


Odejdź ode mnie bo cię okaleczę ostrym narzędziem w okolice oka.
Awatar użytkownika
MaXteR
Początkujący morderca
Posty: 52
Rejestracja: 13 kwie 2008, 17:12

28 kwie 2008, 18:22

Np. jak postrzelimy kogoś a pistoletu,karabinu itp. albo walniemy z łopaty i innej broni białej :) To mogło by być dobre, jestem za ;)


Awatar użytkownika
Karpiu
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 516
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:24
Lokalizacja: Eichenbruck

29 kwie 2008, 18:17

hmmm... a więc jeśli HP postaci się zmieni, do tekstury ubrań doda się teksturę krwi, ale żeby też było tak z kolesiem, wtedy gra będzie bardziej realistyczna


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 kwie 2008, 18:57

...lecz i bardziej wymagająca... Ale pomysł zniszczeń odzieży i zakrwawień przechodniów podoba mi się.
prawdziwy 666 pisze:
-duszenie linka, pałką, torebka foliową i innymi przedmiotami przez dodanie tej możliwości przez wciśnięcie przycisku scroll(kólka myszki);
to to już naprawdę niewykonalne
Niewykonalny jest chyba tylko środkowy przycisk. Samo duszenie, czyli zbliżenie się do ofiary, animacja ruchów duszenia garotą... No, góra problemów. Bo albo animacja takiej broni wespół z animowanymi przechodniami (a tych typów w animacji jest ponad 5), czyli dodatkowa praca nad owymi animacjami... Albo animacja samej broni w ręku Kolesia plus zatrzymanie nieruchomo przechodnia. Ale to znów wyglądałoby topornie i nierealistycznie - animacja duszenia przebijałaby się z przechodniem itp... Teoretycznie więc widzę wykonalność tego. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

29 kwie 2008, 19:11

czyli jak muwiłem nie wykonalne

połączenia animacji przechodniów (jest ich cztery) z animacjami duszenia nie da się ustawić ze sobą, nie na tym silniku

dlatego mówię że się nie da


a co do przycisków to żaden środkowy
duszenie najpierw by się ustawiało tak jak każdą broń a po ten pkm i lkm

ale jak mówiłem to jest nie wykonalne na unreal enginie na którym jest AWP
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2008, 19:11 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 kwie 2008, 19:36

Teoria - tak, tego się upieram. Praktyka - nie. Efekt starań - mizerny. Pozostawmy więc to jako niewykonalne. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
MaXteR
Początkujący morderca
Posty: 52
Rejestracja: 13 kwie 2008, 17:12

30 kwie 2008, 16:27

A co z resztą "życzeń"?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 kwie 2008, 20:55

Czekają, aż ktoś je zrobi? ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ