MaDMods

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP, oraz inne gry bazujące na P2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 mar 2007, 03:04

Widzę, że sprawa z MadMods nabiera pędu... Dłubię na opisem sieciowych modów. Zanim go zapodam, widzę że chyba trzeba już przedstawić bliższe info o MadMods. Więc w tym tymczasowym poście dam krótki :mrgreen: fragment moich wypocin:

P2MaDMods
Tak jak KW2 i TnInventory dla trybu single, tak ten mod oraz AirMail to mody sieciowe, bez których trudno się obyć w Postalu 2. MadMods, autorstwa MADJackal'a, daje nam wiele różnorakiej broni, które możemy dodać jako mutatory, wchodząc w polskiej grze na zakładkę 'Modyfikacje'. Co znajdziemy? Przede wszystkim dobrze znane z moda AW7 MaDSMGun, SilencedSniper, gwoździobejzbol czy shurikeny. To w MadMods miały swoją premierę i z powodzeniem używane były (i są) w trybie multiplayer. Jednak nie są w sieciowym graniu dostępne jako zupełnie samodzielne bronie. Zdecydowana większość działa na zasadzie "replacerów", czyli zastępuje klasyczne bronie Postala 2, takie jak shotgun, pistolet, machinegun czy granaty. W sieciówce jednak takie zamienniki szkody nie czynią - a wręcz przeciwnie! ;)

Aby ułatwić rozeznanie "who is who" podam co który zastępuje.
- szpadel - ten mało praktyczny "oręż" jest zastępowany przez największą ilość broni: Barbarian Axe (wspaniały dwustronny topór!), Butcher Knife, katana, maczeta (ale nie działa jak bumerang), miecz średniowiecznej Europy i niejaki M@D Inc. Shield (tak, można nawalać się znakiem drogowym).
- pałka - tylko Spiked Baseball Bat, czyli "gwoździobejzbol" znany z AW7.
- pistolet - MaD Silenced Pistol oraz MaD Colt Peacemaker
- shotgun - MaD Shotgun
- karabin maszynowy - MaD Silenced Ingram oraz SMP Snatch Fix (ten sam ingram, który w trybie snatch jest dostępny od początku, bez potrzeby jego podnoszenia)
- krowi łeb - MaD Cemical Drugs (pastylki, które podrzucasz przeciwnikowi, by wywołać różne dziwne efekty) oraz Zyklon B
- nożyczki - shurikeny oraz trucizna MaD Laboratory Syringes (też znana z AW7)
- snajperka - MaD Sniper oraz jego ulepszona wersja Silenced Sniper
- pączki - piwo zdrowe!
- faja - Mad Bong (nawarzony w buteleczce "podgrzewacz" jak się patrzy)
- mołotow i granaty - dają znane Mad Bomb
- rakietnica - ta nie cieszy się dobrym względem autora i na jej miejsce dał Mad Mace i MaD War Hammer - dwa tłuczki całkiem fajne

Obok powyższych, mod daje też samodzielne przedmioty: różne zestawy kamizelek i kewlarów, shit i death shit, MaD Speed dodający prędkości oraz Caltrops & Kung Fu (kopać możesz silniej oraz podrzucasz bardzo wredne Tetsubishi). Dodatkowo są jeszcze cztery mutatory: M@DArena: Barbarian Arena, M@DArena: M@D Dead Revolver, M@DArena: M@DHeAdZ Arena (najlepsze) oraz M@DArena: Ninja Arena. Nie są to tryby gry Arena, ale zestawy określonych broni, które możemy użyć. I tak np. w pierwszym pukamy do siebie tylko z MaD Colt Peacemaker'a (wbrew pozorom zabawa bardzo dobra).

Jak je ustawiać na liście mutatorów? Jeśli mamy np. wybrane kilka zamienników szpadla, to zadziała ten, który jest najwyżej na liście aktywnych mutatorów. Mod nie ma swojego pliku *.ini, w którym moglibyśmy zmieniać opcje po swojemu.

Aby moda zainstalować wystarczy rozpakować archiwum i umieścić w odpowiednich folderach poszczególne pliki.

Jako że mod nie zmienia nic w oryginalnej grze a dodaje tylko swoje elementy, możemy śmiało, mając go, podłączyć się do dowolnego hosta, który tego moda nie ma. Zadziałają ustawienia serwera a nie nasze. Co innego, gdy sami chcemy postawić serwer, ale bez aktywnego MadMods. Nie musimy moda usuwać, wystarczy że z listy aktywnych mutatorów usuniemy te, które zaczynają się frazą 'M@D'. Rada ta odnosi się też do wszystkich modów działających na zasadzie replacerów - postępujemy podobnie, czyszcząc z nich listę aktywnych mutatorów na zakładce 'Modyfikacje'. Po tym zabiegu każdy z niezmodowanym Postalem 2 może się do nas dołączyć.

Kiedy zaś, odwrotnie,stawiamy serwer z aktywnym MadMods, to musimy edytować plik Postal2.ini
Trzeba znaleźć sekcję
[Engine.GameEngine]
i dodać w niej wpis
ServerPackages=MaDMods.u
Dopiero wtedy gracze podłączający się do takiego hosta, mogą używać tego moda. Instrukcję jak to zrobić znajdziemy także w pliku readme w archiwum z modem. Rada dla takiej instalacji znajduje się w każdym niemal archiwum z opisywanych modyfikacji.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
konrad pl
Seryjny zabójca
Posty: 275
Rejestracja: 07 mar 2007, 20:00
Lokalizacja: z dumu
Kontakt:

15 mar 2007, 08:15

Dzęki Tiquill za pomoc,to jednak Dex nie dodał wpisów....


Awatar użytkownika
Nikas
Początkujący morderca
Posty: 50
Rejestracja: 28 lut 2007, 12:50
Lokalizacja: z postalowni

15 mar 2007, 14:13

tiguill ;( nie ma tego pliku!!prubuje sciagnac a tu nie ma ;( prosze daj jakis nowy link albo co! PLISS :cry: :-? :-/ :-| :-(


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 mar 2007, 16:17

Można. I mapę i samego MadMods. Mapy możesz nie ściągać, ma jakieś błędy. Poczekaj na poprawioną wersję.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
konrad pl
Seryjny zabójca
Posty: 275
Rejestracja: 07 mar 2007, 20:00
Lokalizacja: z dumu
Kontakt:

17 mar 2007, 17:43

Tiquill możesz mi podać wzór kodu zeby były bronie z MADMOD w AW7??
Ja wpisuję to tak :IWant M@dj@ck@l's Barbian Axe - czy gdzieś tu jest błąd??


Awatar użytkownika
bobo
Seryjny zabójca
Posty: 255
Rejestracja: 08 lut 2007, 00:16
Lokalizacja: Toronto

17 mar 2007, 21:40

konrad pl pisze:Tiquill możesz mi podać wzór kodu zeby były bronie z MADMOD w AW7??
Ja wpisuję to tak :IWant M@dj@ck@l's Barbian Axe - czy gdzieś tu jest błąd??

Jest błąd - musi być
'IWant M@dj@ck@l's Barbian Axe.M@dj@ck@l's Barbian AxeWeapon
i tu musisz spróbować ze spacjami itp. po kropce bo nie znam dokładnego układu


Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 mar 2007, 01:42

Ech, chłopaki, straszne rzeczy piszecie. Jutro to wyjasnię, dziś nie miałem czasu. Wyedydytuję tego posta. :-)

[ Dodano: 2007-03-18, 17:01 ]
Zgodnie z obietnicą. Trochę tego jest.

1. Po poleceniu 'IWant' następny wpis nie może zawierać spacji. I to, co podajecie, to nazwa widoczna dla Waszych oczu. Gra widzi co innego...

2. Jako że większość broni z MadMods już występuje w AW7 i AWP (zostały zaimportowane z MadMods), warto więc poświęcić uwagę tylko tym, których w AWP/AW7 nie ma. Oto przykład jak wyłowić właściwy wpis:
Otwieramy plik MadMods.int w Notatniku. Znajdujemy taką frazę:
Object=(Class=Class,MetaClass=Engine.Mutator,Name=MaDMods.MutMaDBAxe,Description="M@DJ@cK@L's Barbarian Axe")
Jak widać odnosi się ona do mutatora dającego Barbarian Axe. Z tej frazy można wyłowić nazwę nam potrzebną. Zaznaczyłem ją na czerwono. Dodajemy jeszcze 'Weapon' i mamy:
MaDMods.MaDBAxeWeapon
I o to nam chodzi! :-) Gdy szukamy nie broni, a ekwipunku, dajemy zamiast 'Weapon' frazę 'Inv'. Dobra, to tak, by zachęcić do samodzielnych poszukiwań. ;-) Poniżej daję już to co trzeba:
IWant MaDMods.MaDBAxeWeapon
IWant MaDMods.MaDMaceWeapon
IWant MaDMods.MaDHammerWeapon
IWant MaDMods.MaDSwordWeapon
IWant MaDMods.MaDShieldWeapon
IWant MaDMods.MaDShotGunWeapon
3. Niestety, to za mało, aby cieszyć się tymi broniami. Przed nami stoi złośliwość autorów moda AWP/AW7. Coś za coś. Masz wspaniały mod, ale to nie znaczy, że ma on wszystko znane wcześniej. Gdy wpiszemy powyższe cheaty, bronie owszem, pojawiają się. Ale:
- albo ich nie widać chociaż działają i je słychać
- albo ich nie widać, nie słychać i nie działają.
Dlaczego? Mod AWP/AW7 ma pliki o tych samych nazwach co MaDMods. Gdyby miały inne nazwy, AWP/AW7 przejęłoby pliki MaDMods, jakie są w podfolderach gry StP. A że ma je w swoich podfolderach w Apocalypse Weekend, to te swoje traktuje jako nadrzędne, ignorując te z StP. Nawet wczytawszy moją przeróbkę mapy przez
goto suburbs-1
nie ujrzymy topora czy MaDHammera pod ścianą, choć go podniesiemy. :-(

4. Co trzeba zrobić? Nadpisać pliki! 8-) Kopiujemy pliki z archiwum moda MaDMods do poszczególnych folderów w Apocalypse Weekend, nadpsując tym samym pliki AWP/AW7. Kto chce, może je najpierw sobie zarchiwizować. Żadnej szkody po takiej operacji dla AW, AW7 ani AWP nie spostrzegłem. Więc? Pora na zabawę! Hulajcie... :mrgreen:

5. Uwaga na koniec, co do mojej przeróbki mapy. Została zrobiona dla StP. I mimo, że można do niej przejść z AWP/AW7 (goto suburbs-1), to zalecam uwagę przy wyborze broni. Podniesiemy wszystko. Ale: Po co nam dwie maczety, silenced snipery czy MaDBomb? Bo jedne są z AWP/AW7 a drugie z MadMods... Podnośmy tylko to, czego nie mamy w AWP/AW7. Nie kitłaśmy gry za bardzo. :lol:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Kariko
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1227
Rejestracja: 28 gru 2006, 16:51
Lokalizacja: Bydgoszcz / Gdańsk

20 mar 2007, 22:06

Tiquill jesteś niestamowity!! Gdzie ty się tego wszystkiego nauczyłeś?? Powinieneś być współtwórcą ED, szukali pracowników, gdy mod był w produkcji.


Awatar użytkownika
konrad pl
Seryjny zabójca
Posty: 275
Rejestracja: 07 mar 2007, 20:00
Lokalizacja: z dumu
Kontakt:

20 mar 2007, 23:26

Zarobiłby kupe szmalu....nawet jesli nie to byłby znany na całym globie :-D


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 mar 2007, 00:47

:shock: Ta, w sam raz na roznoszenie kawy, piwa... :roll: Wiem, jak mało wiem. Ale radą służę, jak mogę. ;-)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
plicho12
Początkujący morderca
Posty: 97
Rejestracja: 06 lis 2006, 20:42

21 mar 2007, 18:33

Co trzeba zrobić żeby mieć tego MadModa,skopiowałem co trzeba i nic,czy trzeba jeszcze zmieniać jkieś pliki bo jak tak do do kitu


Awatar użytkownika
Strajker
Początkujący morderca
Posty: 76
Rejestracja: 28 sty 2007, 22:53
Lokalizacja: San Antonio

21 mar 2007, 21:14

że sie tak spytam nie łatwiej sobie dodać te sprzęty przez postED ja tak zrobiłem juz jakiś czas temu i mam rozmaite bronie tam gdzie ja chce na mapie


Awatar użytkownika
konrad pl
Seryjny zabójca
Posty: 275
Rejestracja: 07 mar 2007, 20:00
Lokalizacja: z dumu
Kontakt:

21 mar 2007, 23:39

plicho MADMOD to dziala w multi bez problemów.myślales ze jest do singla??


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 mar 2007, 00:22

plicho12 pisze:Co trzeba zrobić żeby mieć tego MadModa,skopiowałem co trzeba i nic,czy trzeba jeszcze zmieniać jkieś pliki bo jak tak do do kitu
Najpierw to trzeba przeczytać uważnie ten temat. :-/ Potem trzeba swoje pytanie zadać co nieco konkretniej! :-x Nie będę zgadywał, czy chodzi Ci o multi, cheaty w AWP czy przeróbkę mapy w singlu StP... Nade wszystko trzeba myśleć :!:

Obrazek
Strajker pisze:że sie tak spytam nie łatwiej sobie dodać te sprzęty przez postED ja tak zrobiłem juz jakiś czas temu i mam rozmaite bronie tam gdzie ja chce na mapie
Najlepiej, najbardziej komfortowo... Zachęcam do własnych przeróbek każdej mapy! Satysfakcja gwarantowana! ;-)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Devil
Wnerwiony urzędas
Posty: 18
Rejestracja: 31 sty 2007, 14:41
Lokalizacja: Krwawa Jadka

22 mar 2007, 18:01

mam pytanie....co to TiInvetory czy coś takiego ? z góry dzięki


Pozdro dla wszystkich !!!!!
ODPOWIEDZ