POSTAL III Improvement Mod / Nieoficjalny Patch 1.13
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Ja tam tego moda nie polecam, nie dość że nie widzę żadnych zmian w optymalizacji to skin z bety mi się nie podoba, strasznie brzydki, usunęło loadingscreeny i zastąpiło jednym a hud mnie denerwuje zwłaszcza wskaźnik życia.
I'm fucking insane in the brain.
Hm, spróbuję bez moda. Z tego, co czytałem, wyszedł z tej części potworek, a najbardziej zadziwiający jest brak open world jak w P2. No, zobaczymy, i tak chcę spróbować, choć jestem zdziwiony, że od premiery gry nie wyszły pełne rimejki-modyfikacje naprawiające grę i poprawiające jej założenia, tak jak Catharsis Reborn.
Zrobiłem sobie maraton z Postalami, nigdy nie przechodząc wcześniej żadnej części, a lubię tak z seriami robić. Jedynka w wersji Redux była niezła, dobra strzelanka. Dwójka to już beka ze świata pełną gębą, jej największe plusy to "codzienne" misje i sporo swobody, zarówno w mieście, gdzie poukrywane jest mnóstwo smaczków czy itemów, co zachęca do eksploracji, jak i w misjach, gdzie można samemu decydować, co i jak. AW mi się nie podobał ze względu na liniowość i brak klimatu miasteczka i "normalnego" życia, a zalew contentu paranormalnego. IMO nietrafiony pomysł. W Paradise Lost wciąż jest go za dużo, natomiast ten dodatek ma już swoje momenty i klimat. Również beka z P3 mnie rozbawiła.
Jako, że RWS na fanpage'u w komentarzach odpowiedzieli ludziom, że P4 na pewno powstanie, można sobie pogdybać, jaki powinien być. Moim zdaniem bliżej parodii rzeczywistości ubrany w bardziej zaludnione i bogate miasteczko niż w P2 bez loadingów, choć po tej całej fabule i tym co się wydarzało, to nie wiem.
No nic, naprawiam grenade buga w P3 i spróbuję pograć, pewnie podzielę się wrażeniami.
PS. Zawsze miałem Postala za syf dla gimbazy, ale coś w nim jest - właśnie ta swoboda, parodia świata. IMO dobra gierka (P2 + PL), której brakuje budżetu, nowego silnika, pomysłów reżyserów na ciekawsze misje - tutaj podobna bolączka, co przy okazji GTA IV - wszystkie misje polegają na strzelaniu. GTA V to ładnie naprawiło, więc licze na podobną rzecz od RWS.
Zrobiłem sobie maraton z Postalami, nigdy nie przechodząc wcześniej żadnej części, a lubię tak z seriami robić. Jedynka w wersji Redux była niezła, dobra strzelanka. Dwójka to już beka ze świata pełną gębą, jej największe plusy to "codzienne" misje i sporo swobody, zarówno w mieście, gdzie poukrywane jest mnóstwo smaczków czy itemów, co zachęca do eksploracji, jak i w misjach, gdzie można samemu decydować, co i jak. AW mi się nie podobał ze względu na liniowość i brak klimatu miasteczka i "normalnego" życia, a zalew contentu paranormalnego. IMO nietrafiony pomysł. W Paradise Lost wciąż jest go za dużo, natomiast ten dodatek ma już swoje momenty i klimat. Również beka z P3 mnie rozbawiła.
Jako, że RWS na fanpage'u w komentarzach odpowiedzieli ludziom, że P4 na pewno powstanie, można sobie pogdybać, jaki powinien być. Moim zdaniem bliżej parodii rzeczywistości ubrany w bardziej zaludnione i bogate miasteczko niż w P2 bez loadingów, choć po tej całej fabule i tym co się wydarzało, to nie wiem.
No nic, naprawiam grenade buga w P3 i spróbuję pograć, pewnie podzielę się wrażeniami.
PS. Zawsze miałem Postala za syf dla gimbazy, ale coś w nim jest - właśnie ta swoboda, parodia świata. IMO dobra gierka (P2 + PL), której brakuje budżetu, nowego silnika, pomysłów reżyserów na ciekawsze misje - tutaj podobna bolączka, co przy okazji GTA IV - wszystkie misje polegają na strzelaniu. GTA V to ładnie naprawiło, więc licze na podobną rzecz od RWS.
Liniowość w AW, fakt w dużej mierze zabiła ten dodatek, ale jeżeli chodzi o elementy paranormalne i brak klimatu, to się nie zgodzę. Bardzo lubiłem te schizy kolesia występujące w grze, gdyż nadawały one swoistego uroku oraz podkreślały jego stan psychiczno-fizyczny, po tym jak przeżył nieszczęśliwe sytuacje mające miejsce w różnych zakątkach Paradise, w których nasz bohater musiał brać udział i końcowy postrzał w głowę w piątek. Po tylu traumach nie da się być normalnym człowiekiem i w dodatku niecały tydzień po owych wydarzeniachdude12 pisze:AW mi się nie podobał ze względu na liniowość i brak klimatu miasteczka i "normalnego" życia, a zalew contentu paranormalnego. IMO nietrafiony pomysł.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Zgadzam się w AW liniowość psuła trochę rozgrywkę ale mimo tego miała świetny klimat oraz system dnia i nocy zaś te "paranormalne" rzeczy wcale mi nie przeszkadzały a wręcz idealnie pasują do parodiowego świata postala zombie zarażone chorobą wściekłych krów to tylko w postalu!Dev4ever pisze:Liniowość w AW, fakt w dużej mierze zabiła ten dodatek, ale jeżeli chodzi o elementy paranormalne i brak klimatu, to się nie zgodzę. Bardzo lubiłem te schizy kolesia występujące w grze, gdyż nadawały one swoistego uroku oraz podkreślały jego stan psychiczno-fizyczny, po tym jak przeżył nieszczęśliwe sytuacje mające miejsce w różnych zakątkach Paradise, w których nasz bohater musiał brać udział i końcowy postrzał w głowę w piątek. Po tylu traumach nie da się być normalnym człowiekiem i w dodatku niecały tydzień po owych wydarzeniachdude12 pisze:AW mi się nie podobał ze względu na liniowość i brak klimatu miasteczka i "normalnego" życia, a zalew contentu paranormalnego. IMO nietrafiony pomysł.
Zaś halucynacje, co w tym "paranormalnego"? Koleś dostał kulkę w łeb więc może mieć czasem jakieś dziwne halucynacje mi się to bardzo podobało jak kilka razy w grzemieliśmy takie pokręcone etapy z klonami Garrego.
W Paradise Lost mi tego brakowało, zastąpiono to halucynacjami Kolesia z P3 co było nawet dobrym pomysłem ale brakowało mi dziwactw z głowy Kolesia
I'm fucking insane in the brain.
Ograłem bez moda. Recenzja!
PROS:
- Kontynuuje ideę (nie)zwykłego człowieka w (nie)codziennych sytuacjach z Postala 2, czego było dużo za mało a AW i trochę za mało w PL. Zwykłe misje, prace, poznawanie osób i fabuła oparta o to to duży plus.
- MUZYKA! Kawałki przygrywające w scenkach przerywnikowych wpadają w ucho i wciąż mi nie wypadły.
- DŁUGOŚĆ GRY! W moim mniemaniu idealnie wyważona, gdyby było ze dwa razy dłużej, to raczej bym gry nie ukończył. P3 się skończył zanim zdążyłem się znudzić i sfrustrować na tyle, by mówić o tej grze, że to dno.
CONS (co najlepsze, wszystkie dałoby się naprawić modami!)
- Zacznę od najważniejszych, ale to już jest oczywiste. Technikalia. W grze trudno celować, gra wywala do pulpitu w każdej misji przynajmniej raz, walka wręcz w zasadzie nie działa, chowanie się za osłonami bezsensowne, respawn wrogów i sprzymierzeńców na Twoich oczach, totalny chaos, sztuczna (anty)inteligencja i tak dalej. W tej grze przez to ciężko było być tym dobrym, bo wystarczyło, że sprzymierzeniec wszedł w ogień i już musiałem wybijać wszystkich.
- Struktura gry. Ta gra niepotrzebnie przerzuca nas z misji na misję, nie dając nam żadnej swobody. Pomiędzy wszystkimi misjami, moim zdaniem, gra powinna nas wrzucać do miasteczka, gdzie musielibyśmy sami iść do znaczka, żeby włączyć misję. A podczas tego jakieś dodatkowe zadania, przypadkowe zdarzenia, eksplorowanie miasta w poszukiwaniu easter eggów, broni, przedmiotów. Byłoby nieźle, tylko że tu już zahaczamy o kolejny minus:
- MIASTECZKO. Przez jakiś czas chciałem wrzucić to do plusów, bo w zasadzie jego umiejscowienie i architektura są odpowiednie. Niestety miasto nie zachęca do eksploracji, bo nie ma do czego, bo nigdzie nie ma nic, nigdzie nie da się wejść i nic się nie da zrobić. W zasadzie to go nie ma, bo jest to tylko połączenie kilku małych korytarzyków, które dają nam pretekst do zrobienia policyjnych misji i zabijania wszystkich, co staje się nudne po trzech minutach. Dlaczego? Dlatego, że to miasto nie żyje, nie karze nas ani nie wynagradza za jakiekolwiek działania, nie mamy poczucia uczestniczenia w czymś, życia z mieszkańcami, a to wszystko było w Postalu 2 i IMO było to jednym z największym powodów sukcesu tej gry.
- Klimat, po prostu. Mamy sielankę, żarty i kreskówkę. W P2 mieliśmy psychodelizm i czarny humor, będący właściwie dissem na pewne sytuacje na świecie.
Więcej rozpisałem się o minusach, ale bawiłem się wcale nieźle - ze względu na krótki czas gry i poniekąd "symulator" zwykłego przechodnia. Moja recepta na sukces to wsparcie dla modyfikacji i stworzenie miasta będącego połączeniem wszystkich lokacji w grze, po których można swobodnie łazić, wypełnienie czymś budynków, ubogacenie świata i lokacji, naprawienie technicznej warstwy gry i byłoby... nawet poprawnie. Minęło jednak sześć lat od premiery, nic się nie pojawiło, co było zapowiedziane, to upadło, a jedyny ocalały Catharsis Reborn jest niewiadomą. Czekamy na właściwego Postala 3 od RWS, czy to będzie P4, czy jakkolwiek to nazwą.
PS. W podobnych klimatach polecam grę Bad Day LA i chyba sam ją sobie odświeżę.
PROS:
- Kontynuuje ideę (nie)zwykłego człowieka w (nie)codziennych sytuacjach z Postala 2, czego było dużo za mało a AW i trochę za mało w PL. Zwykłe misje, prace, poznawanie osób i fabuła oparta o to to duży plus.
- MUZYKA! Kawałki przygrywające w scenkach przerywnikowych wpadają w ucho i wciąż mi nie wypadły.
- DŁUGOŚĆ GRY! W moim mniemaniu idealnie wyważona, gdyby było ze dwa razy dłużej, to raczej bym gry nie ukończył. P3 się skończył zanim zdążyłem się znudzić i sfrustrować na tyle, by mówić o tej grze, że to dno.
CONS (co najlepsze, wszystkie dałoby się naprawić modami!)
- Zacznę od najważniejszych, ale to już jest oczywiste. Technikalia. W grze trudno celować, gra wywala do pulpitu w każdej misji przynajmniej raz, walka wręcz w zasadzie nie działa, chowanie się za osłonami bezsensowne, respawn wrogów i sprzymierzeńców na Twoich oczach, totalny chaos, sztuczna (anty)inteligencja i tak dalej. W tej grze przez to ciężko było być tym dobrym, bo wystarczyło, że sprzymierzeniec wszedł w ogień i już musiałem wybijać wszystkich.
- Struktura gry. Ta gra niepotrzebnie przerzuca nas z misji na misję, nie dając nam żadnej swobody. Pomiędzy wszystkimi misjami, moim zdaniem, gra powinna nas wrzucać do miasteczka, gdzie musielibyśmy sami iść do znaczka, żeby włączyć misję. A podczas tego jakieś dodatkowe zadania, przypadkowe zdarzenia, eksplorowanie miasta w poszukiwaniu easter eggów, broni, przedmiotów. Byłoby nieźle, tylko że tu już zahaczamy o kolejny minus:
- MIASTECZKO. Przez jakiś czas chciałem wrzucić to do plusów, bo w zasadzie jego umiejscowienie i architektura są odpowiednie. Niestety miasto nie zachęca do eksploracji, bo nie ma do czego, bo nigdzie nie ma nic, nigdzie nie da się wejść i nic się nie da zrobić. W zasadzie to go nie ma, bo jest to tylko połączenie kilku małych korytarzyków, które dają nam pretekst do zrobienia policyjnych misji i zabijania wszystkich, co staje się nudne po trzech minutach. Dlaczego? Dlatego, że to miasto nie żyje, nie karze nas ani nie wynagradza za jakiekolwiek działania, nie mamy poczucia uczestniczenia w czymś, życia z mieszkańcami, a to wszystko było w Postalu 2 i IMO było to jednym z największym powodów sukcesu tej gry.
- Klimat, po prostu. Mamy sielankę, żarty i kreskówkę. W P2 mieliśmy psychodelizm i czarny humor, będący właściwie dissem na pewne sytuacje na świecie.
Więcej rozpisałem się o minusach, ale bawiłem się wcale nieźle - ze względu na krótki czas gry i poniekąd "symulator" zwykłego przechodnia. Moja recepta na sukces to wsparcie dla modyfikacji i stworzenie miasta będącego połączeniem wszystkich lokacji w grze, po których można swobodnie łazić, wypełnienie czymś budynków, ubogacenie świata i lokacji, naprawienie technicznej warstwy gry i byłoby... nawet poprawnie. Minęło jednak sześć lat od premiery, nic się nie pojawiło, co było zapowiedziane, to upadło, a jedyny ocalały Catharsis Reborn jest niewiadomą. Czekamy na właściwego Postala 3 od RWS, czy to będzie P4, czy jakkolwiek to nazwą.
PS. W podobnych klimatach polecam grę Bad Day LA i chyba sam ją sobie odświeżę.
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
O modyfikacjach zapomnij, Shitkella nawet RWS'owi nie chciała dać dostępu do kodu gry.dude12 pisze:Moja recepta na sukces to wsparcie dla modyfikacji i stworzenie miasta będącego połączeniem wszystkich lokacji w grze, po których można swobodnie łazić
Co do chodzenia po mieście to jest to już w grze, po jej przejściu powinieneś odblokować tryb Freeroam.
PS. Chyba że masz v1.0 albo 1.11 to musisz pobrać patch 1.12
https://forum.postalsite.info/topics42/p ... vt6251.html
Ostatnio zmieniony 07 maja 2017, 10:37 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.
I'm fucking insane in the brain.
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Patch odzyskany... chociaż może to nie ten sam? Tak czy inaczej nieoficjalny patch i ma czarny płaszcz oraz FartGun jako bonus.
https://www.mediafire.com/file/ciwfw1gvb ... h_v0.1.rar
Chooociaż... nie polecam tego patcha, jest lepszy niż granie na czystej grze ale i tak o wiele lepiej sprawuje się Beta Mod Pack.
https://www.mediafire.com/file/ciwfw1gvb ... h_v0.1.rar
Chooociaż... nie polecam tego patcha, jest lepszy niż granie na czystej grze ale i tak o wiele lepiej sprawuje się Beta Mod Pack.
Ostatnio zmieniony 03 lis 2020, 23:55 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 2 razy.
I'm fucking insane in the brain.
Witam, najpierw zainstalowałem patch 1.12 dla pewności następnie skopiowałem tego moda 1.13 do folderu gry, i jest kiszka. Na samym początku gry wciąż kiedy mam rzucac granatami w zombie, w momencie wypuszczenia granatu z ręki wywala mnie do pulpitu i musze zamknać grę
w folderze pojawiają sie za karzdym razem nowe pliki:
https://files.fm/u/nja558qxx#/view/bq44echzw
w folderze pojawiają sie za karzdym razem nowe pliki:
https://files.fm/u/nja558qxx#/view/bq44echzw
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2023, 13:33 przez delgado, łącznie zmieniany 6 razy.