Postal: Brain Damaged, nowa gra zapowiadana na przyszły rok. Poza serią, bo to coś innego. Liniowa strzelanka w starym stylu. Proste, na refleks, na szybkie odstresowanie. No i z postalowym jajem. Z tego co czytam i widzę: Chcę w to zagrać.
Dobrych kilka lat temu RS miało projekt liniowej, nawet do bólu liniowej strzelanki. Ale wtedy zakończyło się na projekcie. Idea jednak wciąż żyje, jak widzę. A że RWS nabrało wiatru w żagle, to i mocy więcej.
Jak myślicie? Uda się? Zagracie? Liniowość w serii gier z otwartym światem uznajecie za bluźnierstwo, czy za super pomysł?
Postal: Brain Damaged. Chętny na to?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Komar
- Administrator
- Posty: 907
- Rejestracja: 08 gru 2014, 11:01
- Lokalizacja: Łódź
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Ja mogę powiedzieć tak, Postal: Brain Damaged to nic innego jak spin-off serii. Tworzy ją inne studia: Hyperstrange i CreativeForge Games SA. Chyba pamiętamy jak skończyło się oddanie marki w obce łapy?
A tak już bardziej serio. Uwielbiam tego typu gry, szybkie, oparte na umiejętnościach z różnymi przeciwnikami, gdzie każda mapa kryje jakiś sekret. Pomysł wspaniały jak na moje.
Nikt nie powiedział, że liniowość nie może być dobra. Patrząc z perspektywy czasu taki Apocalypse Weekend został dobrze zrobiony, a w założeniach miał wyjść inny produkt.
Jak dla mnie Brain Damaged będzie dobrą grą, ale jeszcze zobaczymy jak wyjdzie. Pokładam w tym projekcie duże nadzieje.
A tak już bardziej serio. Uwielbiam tego typu gry, szybkie, oparte na umiejętnościach z różnymi przeciwnikami, gdzie każda mapa kryje jakiś sekret. Pomysł wspaniały jak na moje.
Uda się na pewno, bo widziałem ile rzeczy zostało zainspirowanych na przykład z "DUSK", gry w tym samym stylu graficznym, takich jak bardzo wertykalne poziomy, różni przeciwnicy, ślizganie się pomiędzy przeciwnikami. DUSK był bardzo dobrze odebrany wśród graczy i stał się tak jakby kultowy wśród retro-FPS'owców, pomimo, że gra wyszła w 2018r. Czy zagram? No jacha , Postala nie da się odpuścić, zwłaszcza w takim stylu.
Nikt nie powiedział, że liniowość nie może być dobra. Patrząc z perspektywy czasu taki Apocalypse Weekend został dobrze zrobiony, a w założeniach miał wyjść inny produkt.
Jak dla mnie Brain Damaged będzie dobrą grą, ale jeszcze zobaczymy jak wyjdzie. Pokładam w tym projekcie duże nadzieje.
Слава монолітна