
Chcę część poprzedniego poziomu (brushe/BSP) skopiować na nową mapę.
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Moim sposobem to tak:
1. Zaznaczasz WSZYSTKIE interesujące Ciebie brushe
2. Klikasz "Invert selection" i wciskasz delete. Usuwają Ci się wszystkie inne rzeczy.
3. File -> export. (.t3d/.stl)- zapisujesz w tym formacie brushe
4. Na docelowej mapce file -> import i importujesz brushe. Możesz zaznaczyć- import do mapki lub nie.
5. na końcu wiadomo- rebulid geometry albo bulid all.
Zawsze tak robiłem i zawsze było wszystko oki. Kopiuje brushe z Intersect i z add włącznie ze static meshami (jeżeli chcemy), pozostaje tylko kwestia ich ustawienia na mapie po dodaniu. Po rebulidzie wszystko działa jak należy. Chyba że chodziło o coś innegoRycho3D pisze: Zapisujesz jako brush i możesz tym albo dodać, albo wyciąć. Nie będziesz miał mieszanych brushy
Twoja metoda mogła by działać gdyby ściągnąć geometrię całego obiektu opcją Inselect i taką siatką można dodawać gotowe całe obiekty, ale nie polecam tego bo w ścianach mogą pojawiać się dziury, lub mogą być odwrócone.
A jak kopiujesz na tej samej mapie, to różni się czymś Ctrl+C/V od Crtl+W, oprócz tego, że to pierwsze wywala obiekt pół metra dalej?Pan Szatan pisze:A żeby skopiować na tej samej mapie klikasz Ctrl+W
Wszystko zależy od kolejności, który BSP był wcześniej.seebeek17 pisze:Dziwne, bo wczoraj normalnie próbowałem skopiować brushe na inną mapę, robiłem rebuild, ale BSP się nie pojawiało i zostawały same brushe tak jak wkleiłem. Coś się chyba zrypało, bo po usunięciu plików .ini edytora wszystko działa.
seebeek17 pisze:Jak kopiuję np. postawione już żółte i niebieskie brushe to co mam dalej z nimi zrobić?
O czym ty gadasz? Od tego jest format T3D, żeby móc dokładnie kopiować-przenosić BSP takie jakie one są. I nie tylko zresztą BSP. Nie ma żadnych dziur, są mieszane, wszystko działa po rebuildzie.Rycho3D pisze:
Zapisujesz jako brush i możesz tym albo dodać, albo wyciąć. Nie będziesz miał mieszanych brushy
Jeśli chcesz mimo tego z tego korzystać, to po zaznaczeniu dodaj do grupy nowej. Skopiuj, wklej. Zaznacz widok tylko tej nowej grupy - świeci się, to łatwo znajdziesz.seebeek17 pisze:że to pierwsze wywala obiekt pół metra dalej?