Miał ktoś podobny problem i wie jak to rozwiązać?
Otóż chcę zrobić sekwencję różnych dźwięków na mapie, odpalanych eventem w ustalonej kolejności (o to zadba ScriptedTrigger). Problem w tym, że nieważne jak "odpalę" dźwięk, zupełnie go nie słychać. Próbowałem ScriptedTriggerem->PlaySound (bPlayHere true i false) - nie działa. SoundThing sterowany triggerem - nie działa.
Ciekawostka: Pierwszy dźwięk odpalany przez ScriptedTriggerem->PlaySound działa, ale dosyć cicho (volume na 20). Reszta dźwięków odpalana tym samym sposobem nie działa. Do tego jak dam w AmbientSound jakiegoś obiektu ten dźwięk to raz działa, raz się urywa w połowie.
Jak inaczej można odpalić dźwięk triggerem? Albo... czemu to wyżej nie chce działać?
Problem z dźwiękiem na mapie
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
W P2C czasem ucina dźwięki oraz kwestie npców. Spróbuj w Postal2.ini ustawić "Channels" na 32. Moze być też tak, że na mapie jest za dużo dźwięków naraz odpalanych i gra pewno nie wyrabia z odtwarzaniem ich wszystkich naraz. Przykład: Na mapie ze sklepem Habiba bardzo często urywa jakieś dźwięki (ptaków itd..).
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Ale na mapie (konkretnie tej z lotniskiem z VirusaB) mam tylko AmbientSound dźwięku śmigłowca, a chcę np. po kilku sekundach odpalić dźwięk odrzutowca, a potem jeszcze jakiś i jeszcze jakiś, no generalnie nie grają wszystkie na raz (oprócz dźwięku śmigłowca), tylko są odpalane po kolei. Czy to na prawdę już za dużo dla Postala 2?
Nie chcę zmieniać niczego w ini, bo... inni wtedy też będą zmuszeni grzebać w configu. W ostateczności sprawdzę czy to coś pomoże, jeśli nikt nie doradzi nic innego
Nie chcę zmieniać niczego w ini, bo... inni wtedy też będą zmuszeni grzebać w configu. W ostateczności sprawdzę czy to coś pomoże, jeśli nikt nie doradzi nic innego
Jak mają grać wszystkie naraz, to spróbuj dać kilka scripted triggerów, każdy z różnymi dźwiękami, będą grały wszystkie jednocześnie po przydzieleniu im tego samego Taga.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Może to z dźwiękiem jest coś nie tak? Choć w sumie nie wiem.
I'm fucking insane in the brain.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
1.Dźwięk ma głośność i zasięg scriptetTriggera i w jego proporcjach ustawiasz jak ma być, ustawienie w Action gówno zmienia.
2.Daj pause pomiędzy dżwiękami o określonej długości, bo wszystkie kolejne akcje odpalają się razem, więc słyszysz tylko pierwszy dźwięk.
2.Daj pause pomiędzy dżwiękami o określonej długości, bo wszystkie kolejne akcje odpalają się razem, więc słyszysz tylko pierwszy dźwięk.
8=======D