RWS oficjalnie wydał nowego Patcha do P2C Dodali m.in napisy do Paradise lost jak i nowe języki do wyboru w podstawce. Pojawiła się nowa opcja w menu wideo, umożliwiająca przełączanie między bibliotekami Directx lub OpenGL. Naprawili bug z zapalaniem benzyny (w końcu ), naprawili nieznikający kursor myszki po wykonaniu misji z głosowaniem. Kody Rockincats i Bopincats również zostały naprawione.
Pełną listę zmian znajdziecie w poniższym linku.
https://steamcommunity.com/gid/10358279 ... 1334731712
Postal 2 Patch 5023
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Ostatnio zmieniony 19 lip 2018, 03:36 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Zasadniczo w oddzielnym wpisie chwalili się, że zrównali wersji GOG z wersją na Steam. Całkiem możliwe, że jest to prawda a moje żarty związane z tą wersją były nie do końca prawdziwe. Nie mniej jednak ciężko się nie czepiać leniwe przeniesionej wersji, w której nie ukryto workshopa, który w takim wydaniu jest bezużyteczny, no chyba że... liczą na to, że Steamowi gracze będą przekazywać mody non-steamowym
Niepoważny admin
A jednak jeszcze coś robią przy tym Postalu. Bardzo dobrze.
Zastanawia mnie kompatybilność z modami. Chyba nie robili takich wielkich zmian, by mody z workshopa wymagały jakiegokolwiek uaktualnienia i "dostosowania" do nowej wersji?
@Edit: News na głównej już jest. Dodałby ktoś też na fb?
Zastanawia mnie kompatybilność z modami. Chyba nie robili takich wielkich zmian, by mody z workshopa wymagały jakiegokolwiek uaktualnienia i "dostosowania" do nowej wersji?
@Edit: News na głównej już jest. Dodałby ktoś też na fb?
Ostatnio zmieniony 19 lip 2018, 16:23 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak ich jeszcze bardziej zmobilizuję do naprawy P2Cseebeek17 pisze:A jednak jeszcze coś robią przy tym Postalu. Bardzo dobrze.
https://steamcommunity.com/app/223470/d ... 700955964/
Teraz tylko czekać na odzew od ich strony i będę mógł kontynuować zabawę w znajdowanie błędów
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Ty to dobry odkrywca jesteś.
Ja się nawet nigdy w takie rejony nie zapuszczałem, więc nawet nie śmiałbym myśleć, o takich niedociągnięciach ze strony RWS, heh. Swoją drogą ciekawi mnie, czy w STP też są takie glicze, czy tylko w P2C się pojawiły.
Ja się nawet nigdy w takie rejony nie zapuszczałem, więc nawet nie śmiałbym myśleć, o takich niedociągnięciach ze strony RWS, heh. Swoją drogą ciekawi mnie, czy w STP też są takie glicze, czy tylko w P2C się pojawiły.
Ostatnio zmieniony 20 lip 2018, 23:01 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
Też są. W P2C naprawili już sporo takich "kwiatków" ale nadal pozostało ich trochęseebeek17 pisze:Ja się nawet nigdy w takie rejony nie zapuszczałem, więc nawet nie śmiałbym myśleć, o takich niedociągnięciach ze strony RWS, heh. Swoją drogą ciekawi mnie, czy w STP też są takie glicze, czy tylko w P2C się pojawiły.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Może sobie kpimy, może się niecierpliwimy, może sami sobie dobrze nawet radzimy. Ale jednak to jest od nich, z ich ręki zrobione. To ma inną wartość. Satysfakcjonuje inaczej niż to, co my zrobimy. Odezwał się głos Jego. Bardzo miło czytać listę tych poprawek.Dev4ever pisze:RWS oficjalnie wydał nowego Patcha do P2C Dodali m.in napisy do Paradise lost jak i nowe języki do wyboru w podstawce. Pojawiła się nowa opcja w menu wideo, umożliwiająca przełączanie między bibliotekami Directx lub OpenGL. Naprawili bug z zapalaniem benzyny (w końcu ), naprawili nieznikający kursor myszki po wykonaniu misji z głosowaniem. Kody Rockincats i Bopincats również zostały naprawione.
To jest zawsze ryzyko każdego moddera, że orka czeka. Przy każdej aktualizacji gry. Zapoznaj się z listą zmian. Zaktualizuj grę i odpal wszystkie swoje mody. Jeśli nie pojawią się komenty przy modach o błędzie - jesteś pan wolny!seebeek17 pisze:Zastanawia mnie kompatybilność z modami. Chyba nie robili takich wielkich zmian, by mody z workshopa wymagały jakiegokolwiek uaktualnienia i "dostosowania" do nowej wersji?
seebeek17 pisze:News na głównej już jest.
Ale się zapuszczasz! Zupełnie jak ja, też kiedyś w każdy kąt. Tylko nikomu się te moje łażenie nie przydało, takim nieproduktywny był.Dev4ever pisze:Jak ich jeszcze bardziej zmobilizuję do naprawy P2C
Drzewo z kolizją kaktusa - no, na to się chyba nie natknąłem, nieźle. Ale wiesz, pierwszy i trzeci filmik za długi, wiadomo co takie błędy robią, wystarczy je wskazać. A przy trzecim starczyłby nawet skrin.
Przyjemna robota, gratki! Albo i zazdro. Wolnego czasu.Dev4ever pisze:Teraz tylko czekać na odzew od ich strony i będę mógł kontynuować zabawę w znajdowanie błędów
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Dokładnie, takie coś aż zachęca do gry, bo wiesz, że jest ciągle rozwijana/naprawianaTiquill pisze:Może sobie kpimy, może się niecierpliwimy, może sami sobie dobrze nawet radzimy. Ale jednak to jest od nich, z ich ręki zrobione. To ma inną wartość. Satysfakcjonuje inaczej niż to, co my zrobimy. Odezwał się głos Jego. Bardzo miło czytać listę tych poprawek.
Ja już właśnie czekam na PostED na wersję 5023, a zwłaszcza na zaktualizowane skrypty uc, żeby móc dopisać nowe linijki w skryptach dostosowanych do AWPFTiquill pisze:To jest zawsze ryzyko każdego moddera, że orka czeka. Przy każdej aktualizacji gry. Zapoznaj się z listą zmian. Zaktualizuj grę i odpal wszystkie swoje mody. Jeśli nie pojawią się komenty przy modach o błędzie - jesteś pan wolny!
Niby racja, ale wiesz jak to jest, póki nie wskażesz dogłębnie o co biega drugiej osobie, to nie dostaniesz odzewu, bo by pomyśleli, że kłamie, gada głupoty Z resztą nigdy gadanie mi nie wychodziło, ale wskazywanie palcem jak najbardziej ł:Tiquill pisze:Drzewo z kolizją kaktusa - no, na to się chyba nie natknąłem, nieźle. Ale wiesz, pierwszy i trzeci filmik za długi, wiadomo co takie błędy robią, wystarczy je wskazać. A przy trzecim starczyłby nawet skrin.
Tak przy okazji, kolejny bug odnaleziony, zapostowany, a filmik nagrany, link: https://steamcommunity.com/app/223470/d ... 060025786/
Niby to nic wielkiego, ale warte odnotowania, bo skoro bystków można rozwalać z ciężkiej strzelby, to zombiaków tym bardziej
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Konsekwencje tych dwóch (1 i 3) błędów akurat są oczywiste, także dla nich.Dev4ever pisze:póki nie wskażesz dogłębnie o co biega drugiej osobie
Właściwie tak, oczywiste nawet. To jest niekonsekwencja, zombie nie są twardsi od ludzi, by Sawn Off ich nie rozwalał. Fix z typu niezbędnych.Dev4ever pisze:warte odnotowania, bo skoro bystków można rozwalać z ciężkiej strzelby, to zombiaków tym bardziej
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Nie wiem czy to wina tego patcha, ale miałem 2 dziwne sytuacje na mapie Suburbs-4, od czasu aktualizacji.
1. Ikona HUD zapałek zmieniła mi się na podgląd kamery NPC'ta jak w Bigbraderze.
Na żywo w ikonie było pokazane co bystander robi. Zmiana broni nie pomogła i dalej tak było.
2. Schody się glitch'owały i chyba teren przez nie przebijał.
@Edit: Ten glicz ze schodami może być spowodowany przez moda na dynamiczne cienie NPC, bo generalnie coś po tym ten Postal odwala.
1. Ikona HUD zapałek zmieniła mi się na podgląd kamery NPC'ta jak w Bigbraderze.
Na żywo w ikonie było pokazane co bystander robi. Zmiana broni nie pomogła i dalej tak było.
2. Schody się glitch'owały i chyba teren przez nie przebijał.
@Edit: Ten glicz ze schodami może być spowodowany przez moda na dynamiczne cienie NPC, bo generalnie coś po tym ten Postal odwala.
- Załączniki
-
- P2glicz03.jpg (312.99 KiB) Przejrzano 2145 razy
-
- P2glicz02.jpg (289.6 KiB) Przejrzano 2148 razy
-
- P2glicz01.jpg (334.09 KiB) Przejrzano 2148 razy
Ostatnio zmieniony 03 sie 2018, 02:34 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
Lol, pierwszy raz widzę takie coś Może to rzeczywiście wina moda czy cuś. Aż sam to sprawdzę u siebie potem
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Co do schodów, to pewno im się Terrain przesunął/"pomalował" ktoś go za dużo/zapomniał rebuildu.
Co do ikonki. Jakby znikło wyświetlanie ikonki a w puste miejsce renderuje... "spodnią warstwę rzeczywistości". Czyli jakby ten prostokącik po ikonce powiększyć, to cały ekran byłby szarym tłem z konturami pawnów. Jakby to był błąd z przeźroczystością tekstur HUD - a że pokazało się dla zapałek, to czysty przypadek. Równie dobrze każda inna broń. Bo to w kodzie HUDa... nie, w samym zmodyfikowanym Canvas (silnik gry raczej niż skrypt) jest błąd. Który może objawiać się przy różnych okolicznościach. A może i to też ma związek z modem na cienie. W końcu Canvas renderuje wszystko.
seebeek17, zapodaj im temat z tymi skrinami.
Co do ikonki. Jakby znikło wyświetlanie ikonki a w puste miejsce renderuje... "spodnią warstwę rzeczywistości". Czyli jakby ten prostokącik po ikonce powiększyć, to cały ekran byłby szarym tłem z konturami pawnów. Jakby to był błąd z przeźroczystością tekstur HUD - a że pokazało się dla zapałek, to czysty przypadek. Równie dobrze każda inna broń. Bo to w kodzie HUDa... nie, w samym zmodyfikowanym Canvas (silnik gry raczej niż skrypt) jest błąd. Który może objawiać się przy różnych okolicznościach. A może i to też ma związek z modem na cienie. W końcu Canvas renderuje wszystko.
seebeek17, zapodaj im temat z tymi skrinami.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Komu?Tiquill pisze:seebeek17, zapodaj im temat z tymi skrinami.
To wyglądało tak, jakby nad bystkiem zespawnowała się kamera skierowana w jego stronę. Widok z punktu "żadnego".Tiquill pisze:Co do ikonki. Jakby znikło wyświetlanie ikonki a w puste miejsce renderuje... "spodnią warstwę rzeczywistości".
Prawdopodobne, że to może wina tego shadow moda, ale się tego raczej nie dowiemy.
Na mapie underhub (te tunele z talibami za przyczepą Kolesia, co mapa miała w STP chyba inną nazwę), nie można nic zaznaczyć ani zmodyfikować mapy. Jak kliknie się gdziekolwiek to zaznacza jakąś apteczkę z du*y, a potem nie chce się zaznaczyć nic. Nie wiem czy edytor już dostał aktualizację, ale mam nadzieję, że jeśli nie, to wersja 5023 naprawia tą mapę.