Sprawdzałeś to wtedy? Bo teraz sam mam z tym pierepałkę.seebeek17 pisze:Tiquill, dziwna sprawa z tym, ale dzięki, że do tego zerknąłeś.
Zrobiłem w PostEd dość skomplikowany (jak na robotę w PostEd) model huśtawki i jej sens jest taki, że - ma się bujać. Tymczasem nijak z tego StaticMesha nie mogę uczynić obiektu Karma. Jak podczas tamtych testów pisałem:
Dodajesz na mapę KActor. Ustawiasz mu StaticMesh. Są modele, także z gry, które: Nie drgną w takiej konfiguracji.
Może to wina złej lokalizacji pivota? Nie. Może coś z mappingiem tekstur? Sprawdzałem i raczej nie. A wystarczy taki dobry StaticMesh przekonwertować do Brusha, nic z tym nie robiąc znów na StaticMesh i: Już popsute, nie drgnie.
Ktoś wie czemu pewne modele, także z gry, nie można użyć jako KActor??