czesc.
mam bardzo dla Was latwiutkie pytanko...
jak zrobic trigger w ktorym ma wybuchnac beczka??
bo probowalem wszystkie triggery uzyc, wszedzie powpisywac i nie chce mi wybuchnac za nic
Trigger beczki
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
1. Dodajesz beczkę na mapę (KActor -> KActorExplodable -> BarrelExplodable)
2. Dodajesz trigger na mapę (Triggers -> Trigger)
3. Wpisujesz w proporcjach beczki w miejsce tagu (w zakładce "events") nazwę swojej akcji
4. Wpisujesz w proporcjach triggera w miejsce eventa (w zakładce "events") nazwe swojej akcji (taka sama jak nazwa tagu oczywiście) - aby sobie to uprościć, w evencie (w triggerze) wpisać możesz "BarrelExplodable" ponieważ tak nazywa się tag wybuchającej beczki
2. Dodajesz trigger na mapę (Triggers -> Trigger)
3. Wpisujesz w proporcjach beczki w miejsce tagu (w zakładce "events") nazwę swojej akcji
4. Wpisujesz w proporcjach triggera w miejsce eventa (w zakładce "events") nazwe swojej akcji (taka sama jak nazwa tagu oczywiście) - aby sobie to uprościć, w evencie (w triggerze) wpisać możesz "BarrelExplodable" ponieważ tak nazywa się tag wybuchającej beczki
Pozwolę sobie odkopać temat.
Wie ktoś jak ustawić TriggerLight?
Potrzebuje "włączać i wyłączać" latarnie uliczne, jednak po wejściu na Triggera owy TriggerLight nie chce działać. Jak go ustawie od razu zapalonego to świeci, tak samo jak zgaszonego to jest zgaszony, no i nie chce się przełączać po wejściu na Trigger.
W ogóle zauważyłem, że RWS wywalił kilka ustawień triggera (jak np. TriggerControl, TriggerPound, itp.). Nie wiem, może coś źle robię. Pomoże ktoś?
Wie ktoś jak ustawić TriggerLight?
Potrzebuje "włączać i wyłączać" latarnie uliczne, jednak po wejściu na Triggera owy TriggerLight nie chce działać. Jak go ustawie od razu zapalonego to świeci, tak samo jak zgaszonego to jest zgaszony, no i nie chce się przełączać po wejściu na Trigger.
W ogóle zauważyłem, że RWS wywalił kilka ustawień triggera (jak np. TriggerControl, TriggerPound, itp.). Nie wiem, może coś źle robię. Pomoże ktoś?