Malowanie wprost na modelu/StaticMesh

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

11 mar 2018, 08:20

Tiquill pisze:Zapiszesz swoją pracę, ale w żadnym programie natywnego dla niego pliku nie otworzysz
PrtScr ;)
Tiquill pisze:Dość o nim. Teraz zapytam o inną rzecz. Blender umożliwia tworzenie tekstur, mapowania UV. 3ds max i inne zaawansowane edytory też. Ale czy nie ma żaden z nich wprost własnego takiego edytora?? :drapanie: Aż się prosi by w Blenderze ten pędzel, kiedy malujemy teksturę, po lewej stronie panelu, przenieść na prawą stronę i - malować dalej! Już na bryle! A tu: Nie da rady. Jejciu... :566:

Jakaś wtyczka, jakiś skrypt... Macie? Dacie? Przecież to się w głowie nie mieści! Nic? :ściana:
Jest taka wtyczka, a przynajmniej kiedyś była.
Ja mapuje siatkę w 3DMaxie zapisuję jako bmp i potem obrabiam w programie graficznym.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 kwie 2018, 00:51

Rycho3D pisze:PrtScr ;)
A owszem, to wyjście ostateczne. :D Ale takie sztuczki są poniżej pewnego poziomu, na który nie mam ochoty. :059:
Rycho3D pisze:Jest taka wtyczka, a przynajmniej kiedyś była.
Jakikolwiek fragment nazwy, ślad...
Rycho3D pisze:Ja mapuje siatkę w 3DMaxie zapisuję jako bmp i potem obrabiam w programie graficznym.
Ja mapuję w Blenderze, wstępnie maluję też w Blenderze. A dopiero właściwa jakość w GIMPie. Czyli niewiele mi trzeba.


Ale to jest właśnie to coś generalnego, że oczywista i poręczna potrzeba jest obwarowana taką niewygodą. Przez tyle lat! Brak wyobraźni? Skąpstwo, że za free to tego już nie? :(


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ