Jak ustawić KActor

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

03 sty 2018, 04:40

Jak ustawić KActora tak, żeby po uderzeniu się poruszał?

Próbowałem wybrać KActor z Actor Browsera, ustawiłem StaticMesha a ten po włączeniu gry stoi jak z betonu, znaczy... wisi w powietrzu i nie drgnie nawet. :bolek:

O dziwo jak dam na StaticMesha np. słoik z ogórkami, to normalnie wszystko działa. W opcjach modelu mam ustawione to samo co w tamtym słoiku. W KActor też.
Żeby KActor reagował na kopniaki, wymaga to ustawienia jeszcze czegoś, czy jak to z tym jest?

Aha, i da się tak, że po włączeniu gry KActor od razu "upada"? A nie, że trzeba pierw mu zdzielić z buta...


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 sty 2018, 15:12

seebeek17 pisze:Próbowałem wybrać KActor z Actor Browsera, ustawiłem StaticMesha a ten po włączeniu gry stoi jak z betonu, znaczy... wisi w powietrzu i nie drgnie nawet. :bolek:

O dziwo jak dam na StaticMesha np. słoik z ogórkami, to normalnie wszystko działa.
Ja najpierw ustawiałem różne wartości, ale sam te same rzeczy robiłeś na nadesłanej mi mapce i na nic nowego tam nie wpadłem. Uznałem, że wina nie leży w KActor. Ustawiłem kilka samych KActorów i dodawałem im różne StaticMeshe w opcjach. Najpierw myślę, że to wielkość StaticMesha ma znaczenie. Ale nie. Zrobiony duży mur i mały kawał mięsa nie działały. Natomiast butelka, pączek i wielka lodówka - działały! Coś jest w modelach jakby, ich budowie...

Ustawiłem lodówki w formie budynku. Ale kopnięcie czy strzał - leci tylko jedna. Zaś te co są nad nimi wyżej, dostają takiego kręćka nieraz... Fizyka tego nie zachwyca. Może się da w opcjach poustawiać, ale to trzeba nad tym posiedzieć.


Zaś co do upadania tuż po starcie gry. Musi zadziałać na nie fizyka gry. Daj jakiegoś movera, który przejedzie i je tknie, czym zlecą. Albo bystandera. Wystarczy najść na słoik, by ten się ruszył.
Załączniki
strzeżcie się lodówkowych Potworów! :D
strzeżcie się lodówkowych Potworów! :D
LodowkowyTytan.png (471.65 KiB) Przejrzano 1355 razy
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

04 sty 2018, 16:54

Wiem, że w Happy night wszystkie KActory tuż po przejściu na nowy level, podlegają grawitacji, bez konieczności wejścia z nimi w interakcję. Myślę, że podobnie dałoby się zrobić w zwykłym P2 :)


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

04 sty 2018, 18:02

Tiquill, dziwna sprawa z tym, ale dzięki, że do tego zerknąłeś.
Dev4ever pisze:Wiem, że w Happy night wszystkie KActory tuż po przejściu na nowy level, podlegają grawitacji,
Może po respawnie same zadają sobie 0 obrażeń, hmm... Wtedy nigdzie nie polecą, tylko powinny spaść na dół. :drapanie: Jeszcze nad tym posiedzę.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 sty 2018, 14:55

Zrób podklasę do KActor i dopisz KStartEnabled=True lub PostBeginPlay
Aktor upadnie na starcie ;)
Tak mają moje auta w traffic-u


8=======D
ODPOWIEDZ