Jak ustawić KActora tak, żeby po uderzeniu się poruszał?
Próbowałem wybrać KActor z Actor Browsera, ustawiłem StaticMesha a ten po włączeniu gry stoi jak z betonu, znaczy... wisi w powietrzu i nie drgnie nawet.
O dziwo jak dam na StaticMesha np. słoik z ogórkami, to normalnie wszystko działa. W opcjach modelu mam ustawione to samo co w tamtym słoiku. W KActor też.
Żeby KActor reagował na kopniaki, wymaga to ustawienia jeszcze czegoś, czy jak to z tym jest?
Aha, i da się tak, że po włączeniu gry KActor od razu "upada"? A nie, że trzeba pierw mu zdzielić z buta...
Jak ustawić KActor
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ja najpierw ustawiałem różne wartości, ale sam te same rzeczy robiłeś na nadesłanej mi mapce i na nic nowego tam nie wpadłem. Uznałem, że wina nie leży w KActor. Ustawiłem kilka samych KActorów i dodawałem im różne StaticMeshe w opcjach. Najpierw myślę, że to wielkość StaticMesha ma znaczenie. Ale nie. Zrobiony duży mur i mały kawał mięsa nie działały. Natomiast butelka, pączek i wielka lodówka - działały! Coś jest w modelach jakby, ich budowie...seebeek17 pisze:Próbowałem wybrać KActor z Actor Browsera, ustawiłem StaticMesha a ten po włączeniu gry stoi jak z betonu, znaczy... wisi w powietrzu i nie drgnie nawet.
O dziwo jak dam na StaticMesha np. słoik z ogórkami, to normalnie wszystko działa.
Ustawiłem lodówki w formie budynku. Ale kopnięcie czy strzał - leci tylko jedna. Zaś te co są nad nimi wyżej, dostają takiego kręćka nieraz... Fizyka tego nie zachwyca. Może się da w opcjach poustawiać, ale to trzeba nad tym posiedzieć.
Zaś co do upadania tuż po starcie gry. Musi zadziałać na nie fizyka gry. Daj jakiegoś movera, który przejedzie i je tknie, czym zlecą. Albo bystandera. Wystarczy najść na słoik, by ten się ruszył.
- Załączniki
-
- strzeżcie się lodówkowych Potworów! :D
- LodowkowyTytan.png (471.65 KiB) Przejrzano 1609 razy
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Wiem, że w Happy night wszystkie KActory tuż po przejściu na nowy level, podlegają grawitacji, bez konieczności wejścia z nimi w interakcję. Myślę, że podobnie dałoby się zrobić w zwykłym P2
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Tiquill, dziwna sprawa z tym, ale dzięki, że do tego zerknąłeś.
Może po respawnie same zadają sobie 0 obrażeń, hmm... Wtedy nigdzie nie polecą, tylko powinny spaść na dół. Jeszcze nad tym posiedzę.Dev4ever pisze:Wiem, że w Happy night wszystkie KActory tuż po przejściu na nowy level, podlegają grawitacji,