[MAPA] Nie działa...
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Witam! Zainstalowale mapkę do Postala 2 STP ta z no one life forever 2 i ona mi nie dziala a robię to co jest w instrukcji i jak moge zrobić zeby działała?
Ostatnio zmieniony 24 maja 2007, 15:38 przez Luigi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Super Laska
- Początkujący morderca
- Posty: 64
- Rejestracja: 15 paź 2006, 11:18
powiedz to temu od kogo zciągnąłeś albo sprawdź datę ważności
nic nie wyskakuje poprostu jej nie wykrywa tak jak bym nic nie dorzucal do gry
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jeśli komuś nie działa jakaś mapa, to jest to brak dodatkowych plików. Najczęściej stoi za tym brak modów z serii SuperWeapons (znane z późniejszej AW7: SMEG, SuperSniper, Holy Granade) oraz STPExtras (techniczne, graczowi nic nie dają konkretnego). Nazwom map wymagających SuperWeapons (mapy są trybu multiplayer) zazwyczaj towarzyszą takie znaki:
[SWS] [SWE] (SWES) ][ lub podobne...
Co do ograniczeń czasowych. Mam jedną tylko taką mapę. Więc można sobie ten aspekt darować...
Nie musi wyskakiwać żaden błąd. Gra różnie reaguje. Jeśli w readme nic nie ma, trzeba zajrzeć do pliku Postal2.log. Włączamy grę i wybieramy kłopotliwą mapę. Albo kilka, jeśli mamy. Robimy to szybko i wychodzimy z gry. Czemu szybko? Żeby log był mały i łatwo było wynaleźć właściwą frazę. (Mnie po 2-4 godzinach grania z "trudnymi" dodatkami log urastał nawet do 2 GB!). A tak wygląda potrzebny fragment:
P.S. Można też taką mapę otworzyć w PostEd - ale edytor zazwyczaj zdycha...
[SWS] [SWE] (SWES) ][ lub podobne...
Co do ograniczeń czasowych. Mam jedną tylko taką mapę. Więc można sobie ten aspekt darować...
Nie musi wyskakiwać żaden błąd. Gra różnie reaguje. Jeśli w readme nic nie ma, trzeba zajrzeć do pliku Postal2.log. Włączamy grę i wybieramy kłopotliwą mapę. Albo kilka, jeśli mamy. Robimy to szybko i wychodzimy z gry. Czemu szybko? Żeby log był mały i łatwo było wynaleźć właściwą frazę. (Mnie po 2-4 godzinach grania z "trudnymi" dodatkami log urastał nawet do 2 GB!). A tak wygląda potrzebny fragment:
Otwieramy w Notatniku lub innym edytorze tekstowym plik Postal2.log i wyszukujemy ową zaznaczoną na czerwono frazę "Nie udało się załadować". To co po niej, to właśnie brakujący plik! Jeśli pomimo tej rady, ktoś nadal ma trudności to niech zamieści tu fragment logu z podobnym błędem - Jest bardzo prawdopodobne, że pomogę!ScriptLog: ProcessServerTravel: MPDT-WestMallFinal[SWE].fuk?Game=MultiGame.xDeathMatch
ScriptLog: Transient.InteractionMaster0.kRootMenu0 disabling menu
Warning: Nie udało się załadować 'KSimActorMP': Nie można znaleźć pliku dla paczki 'KSimActorMP'
Log: Server switch level: MPDT-WestMallFinal[SWE].fuk?Game=MultiGame.xDeathMatch?Team=0?Name=PiesWasJebal?Class=xMaDHeAdZChars.xMpHell
Log: Browse: MPDT-WestMallFinal[SWE].fuk?Game=MultiGame.xDeathMatch?Mutator=MaDMods.MutMaDBAxe,Red_devilReplacer.Red_devilReplacer
P.S. Można też taką mapę otworzyć w PostEd - ale edytor zazwyczaj zdycha...
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...